Hop til indhold

Karma?


Gæst Isabella
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabella

Kære alle:-)

Vidste virkelig ikke hvilket emne jeg skulle lave denne tråd i, så ja.. :-D

Jeg har spurgt om det, i en anden tråd, men kan virkelig ikke huske hvilken tråd jeg spurgte om det i:oops: - så spørger lige her.

 

Hvad er karma, hvordan kan man give karma, hvordan ser man at/om man har fået karma og.. hvad mener man med det/hvad betyder det?:-D:oops:

Tak på forhånd.

 

- Isabella

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også ny, men jeg har fundet ud af, at det er hjerte ud fra hvet indlæg, man kan trykke på og så kan man skrive en besked. Måske tak for et eller andet, eller noget man er enig i.

 

Jeg ved ikke, hvor meget folk bruger det (har ikke selv fået tildelt god karma, så vidt jeg kan se). :mrgreen: :blink:

 

Der er også et udråbstegn ud fra hvert indlæg, det er formentlig hvis man vil anmelde noget som man finder upassende.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

frk Smilla har fat i det rigtige :mrgreen: Hvis man vil se de karma-beskeder man har faaet, kan man gaa ind i sit "kontrolpanel", og scrolle helt ned nederst paa siden.

 

 

Mmm ok , men hvad er så forskellen på tak knappen og karma knappen?

 

Er det at man ved karmaknappen kan vedhæfte en besked? Er det den eneste forskel? Hvis det er, hvorfor er der så folk der har fravalgt karma'en?

 

Jeg har heller ikke helt fattet det der karma koncept endnu, og jeg har endda været her i snart 5 mdr. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak bruges hvis der er noget du synes er et godt indlæg, er enig i eller lignende.... Karma er lidt i samme stil, men kan du vedhæfte en lille besked til modtageren...

 

Hvorfor der er nogen der har slået karma fra ved jeg ikke, selv synes jeg at karma er super hyggeligt :mrgreen: jeg elsker de små beskeder... Der er nogle regler for hvor ofte man må give karma osv... dem har jeg ikke sat mig ind i, men den fortæller dig hvis du ikke kan give det lige nu eller til denne person....

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så var det lige at jeg fik rigtig dårlig samvittighed :oops:

 

Jeg har aldrig fattet det der med karma, før i dag... Og nu kan jeg søreme se at jeg har fået en masse karma og beskeder jeg aldrig har svaret på :oops:

 

Undskyld til alle jer der har brugt tid på at sende mig en lille besked, uden at jeg nogensinde har svaret tilbage :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så var det lige at jeg fik rigtig dårlig samvittighed :oops:

 

Jeg har aldrig fattet det der med karma, før i dag... Og nu kan jeg søreme se at jeg har fået en masse karma og beskeder jeg aldrig har svaret på :oops:

 

Undskyld til alle jer der har brugt tid på at sende mig en lille besked, uden at jeg nogensinde har svaret tilbage :oops:

 

Ingen grund til dårlig samvittighed, man behøver ikke at svare på karma :-) Aslan har lavet en tråd hvor man kan sige pænt tak for karma, da vi vist blev enige om, at det kunne udvikle sig til et stort arbejde hvis man skulle igang med at sige tak for karma, som så kunne udvikle sig videre til tak for tak osv....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er så forskellen på "Karma" og "Karma power" ?

 

Karma er de antal karmapoint du har modtaget fra andre

 

Karmapower er det antal karmapoint du giver til andre hvis/når du giver dem karma.

 

Karma ændre sig i takt med at du modtager fra andre.

Karmapower ændre sig også i takt med at du mostager fra andre, men så er der også en lille krølle med antal indlæg eller antal måneder du har været medlem (der blev jeg dæleme lige i tvivl :oops:) måske det er dem begge :oops:

 

Nå men sådan ca. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep! :roll: Det er bl.a. det der har ligget til grund for "beskyldningerne" om inderkreds, karmabytning osv. :lol:

 

Jeg har ikke oplevet karmabytning her, men på jubii var der jo deciderede tråde til at bytte grønne kort :mrgreen: Vist også enkelte hvor det var røde kort man byttede :hmm:

 

Karmapower er de point du giver i karma. Dvs lige nu er den måske 9, så hvis du giver karma til nogle stiger deres med 9 point. Ens karmapower er bestemt af hvor meget karma du har, samt af antal indlæg og den tid du har været medlem :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...