Hop til indhold

Buddy nyser


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Tak skal I have :-)

 

Hihi jeg har faktisk før fået at vide, den med at jeg ville egne mig som telefondame. Jeg har endda fået at vide, at jeg har så beroligende en stemme, at man kan falde i søvn til den. Hmm er det så positivt eller negativt? :hmm: :blink:

 

Vi har trænet det med klikker.

Han kommer som regel med et lille fnys, når han ikke rigtig ved, hvad jeg vil have ham til, så den byggede jeg videre på. Jeg klikkede og belønnede, når han kom med det lille fnys, og da han forstod det, skulle der lidt mere fnys på og lidt mere og til sidst blev det til et nys, hvor jeg så kunne sætte signal på. Ganske simpelt, hvis man har tålmodigheden til at vente på rette øjeblik. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har trænet det med klikker.

Han kommer som regel med et lille fnys, når han ikke rigtig ved, hvad jeg vil have ham til, så den byggede jeg videre på. Jeg klikkede og belønnede, når han kom med det lille fnys, og da han forstod det, skulle der lidt mere fnys på og lidt mere og til sidst blev det til et nys, hvor jeg så kunne sætte signal på. Ganske simpelt, hvis man har tålmodigheden til at vente på rette øjeblik. :mrgreen:

 

Det var på samme måde jeg lærte Vinnie at ryste på hovedet :5up:

 

vinnieryster.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det var på samme måde jeg lærte Vinnie at ryste på hovedet :5up:

 

Øj hvor er hun dygtig. Det er godt nok sjovt, at se i slowmotion. Det må jeg hellere prøve at lære Buddy.... altså ikke i slowmotion. :blink:

 

Hvordan dævlens har du lagt lagt det "billed/film" ind af Vinnie? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj hvor er hun dygtig. Det er godt nok sjovt, at se i slowmotion. Det må jeg hellere prøve at lære Buddy.... altså ikke i slowmotion. :blink:

 

Hvordan dævlens har du lagt lagt det "billed/film" ind af Vinnie? :shock:

 

Det er en gif-animation. Det er bare flere still-billeder der bliver vist hurtigt efter hinanden. Der findes flere gratis grafik-programmer, man kan bruge til at lave dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Det er en gif-animation. Det er bare flere still-billeder der bliver vist hurtigt efter hinanden. Der findes flere gratis grafik-programmer, man kan bruge til at lave dem.

Tak, så blev jeg lige det klogere. :5up:

 

Det må jeg da vidst lige have undersøgt, selvom jeg sikkert ikke kan hitte ud af det, men det er da et forsøg værd. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Lækre buddy :lun:

 

Jeg tror nu han er ligeglad med du siger fri, han ved jo du har flere godbidder, så han nyser sikkert gerne igen.

 

Men han er lækre hund :hjerte:

 

jeg har altså noget med goldens :oops::oops:

Mange tak. :-D

 

Ja han er lidt ligeglad med, at jeg siger fri, men så er mit job da gjort. :mrgreen:

Men derfor kan han jo godt lige prøve, at fedte sig til lidt ekstra godbider. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...