Hop til indhold

Alligevel ikke mishandling?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
Det indslag fjernede i hvert fald enhver tvivl for mig. Den unge mand, der anmeldte det, har muligvis handlet i bedste mening, men der er i hvert fald noget han har misforstået.

 

 

også sådan jeg ser det....og damn en smuk hund...jeg er helt solgt...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Oscar Cairn Terriern

Jeg tænker mere på den som sådan en; Nåå okay noget-i-stil-med-det.. Og fx Kær hund :roll: "den er da sød" menes med smileyen.. Men kan godt se jeg har brugt den forkert :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lulus Mor
Jeg så også hunden i go daften danmark og den virkede rigtig sød og tilforladelig. Jeg tænkte bare, om det ikke var en lidt vild leg, at lege med sådan en hunderace? Synes det så lidt agressivt ud.

 

overhovedet ikke,, det er meget normalt for den race at være vild med den leg netop fordi at den så kan få brugt noget af al den styrke den har. Har haft en amstaff som også bare elskede det... Det var bare det bedste den vidste.. Hehe udover at få mad selvfølgelig. Vi gav den lov til det og det øjeblik vi sagde stop, stoppede den. Så det var bestemt ikke agression. Kun leg.

Link til indlæg
Del på andre sites

overhovedet ikke,, det er meget normalt for den race at være vild med den leg netop fordi at den så kan få brugt noget af al den styrke den har. Har haft en amstaff som også bare elskede det... Det var bare det bedste den vidste.. Hehe udover at få mad selvfølgelig. Vi gav den lov til det og det øjeblik vi sagde stop, stoppede den. Så det var bestemt ikke agression. Kun leg.

 

 

Okay.. nej, jeg synes heller ikke det lignede agression i situationen, men tænkte på, om det var klogt at lege sådan en vild leg med den (kunne måske opildne den til agression?). Jeg har ikke forstand på det...Jeg er godt klar over, at hunden synes det er vildt sjovt. :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo svært at sige med sikkerhed...sjovt nok sker det værste altid efter kameraerne er slukkede synes jeg...det skulle jo også angiveligt være en rednose ifølge vidnet...

 

Ellers en smuk og dejlig hund synes jeg...og den så da ud til at være i god foderstand, og stille og rolig...det er da ikke alle hunde der optræder på tv og lader sig håndtere af en fremmed...:-)

 

 

Hvordan er det liiiiiiiiige en rednose ser ud...? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvordan er det liiiiiiiiige en rednose ser ud...? :oops:

 

Som en rød eller sandfarvet amstaff, men med ravgule øjne og en chokolade/lever/rød-farvet næse...

 

Rednose er bare en linje indenfor racen amerikansk pitbull terrier....:-)...amstaffen avles ikke med den røde snude...

 

Men der findes selvfølgelig både røde og sandfarvede amstaffs, de har bare ikke den røde snude...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nogle har faktisk - det er bare "uønsket", som det hedder.

Derfor kan man ikke være 100% sikker på at en muskelhund med rød næse er en Pit Bull.

 

Skulle lige til at tilføje at de dog kan fødes med en genfejl eller fejlpigmenterede...:-)...ligesom ørefejl osv. også kan være medfødt...derfor synes jeg måske også nogen mennesker er lidt for hurtigere til at råbe "ulven kommer" så snart de ser noget der ligner...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...