Hop til indhold

Yes, så er den færdig... endelig...


Gæst Assist4dogs
 Share

Recommended Posts

Gæst Assist4dogs

Ja, nu har min mand endelig fået taget sig sammen og bygget en flyball maskine til mig... (det har han lovet i 3 år:blink:)

Jeg kan næsten ikke vente til i morgen hvor mine hunde skal prøve den...

 

Jeg tror også at dem på mit trænings-hold bliver glad for den.. de skal i hvertifald prøve den på søndag.

 

Der skal nok komme billeder af den i morgen... smiler stort

Redigeret af Assist4dogs
opdatering
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, nu har min mand endelig fået taget sig sammen og bygget en flyball maskine til mig... (det har han lovet i 3 år:blink:)

Jeg kan næsten ikke vente til i morgen hvor mine hunde skal prøve den...

 

Jeg tror også at dem på mit trænings-hold bliver glad for den.. de skal i hvertifald prøve den på søndag.

 

Der skal nok komme billeder af den i morgen... smiler stort

 

Det lyder spændende. Anede ikke der var nogen i DK der dyrkede Flyball længere. Kan huske man havde det på DKK udstillinger for år tilbage, men findes det mere ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs

jeg tager en gang i mellem ud og laver kurser i det og alle er vildt glade for det... nok fordi det er SÅ nemt at lære stort set alle hunde det.

Mine egne hunde ELSKER det og jeg tror også at mange på mit hold vil synes at det er super sjovt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
Det glæder jeg mig til at se/hører om :5up:

 

 

Kun 3 år? Woaw, din mand er hurtig fnis

 

Ja det var sådanne set derfor jeg begyndte at komme sammen med ham, fordi han lovede at lave denne maskine...

 

Hmm nu har han jo lavet den... skal jeg så finde en anden der vil lave noget andet for mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs

Jeg er lige ved at male min fine maskine, så der kommer desværre ikke billeder i dag, men jeg lover at de kommer så snart den er færdig malet. Den skal jo se godt ud :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs

Så kom der de første billeder... smiler stort...

 

Som I kan se fik jeg lige manden til at bygge en mere.. nu var han jo i gang... smiler

 

Så nu har jeg en af hver slags... :blink:

 

Eico har prøvet nr. 2 og han synes allerede at det er vildt sjovt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs

Den første er den der bliver brugt i konkurrencer, da den udløser hurtigere og lige ind i munden på hunden.

Den anden er en del langsommer til at udløse og kaster bolden højere op som hunden så griber i luften.

Nr. 2 er bedst at starte med da det er nemt at gå til nr 1, men ikke omvendt.

Nr. 2 ser desuden lidt bedre ud fordi bolden flyver lidt inden hunden griber den.

Men de er begge gode på hver deres måde... derfor fik jeg også lige lavet dem begge... smiler

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...