Hop til indhold

APRIL billeder 2009


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 413
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi er så heldige at vi har fået lov at låne Cody, som er en af vores hvalpe i nogle dage. Han er bare så dejlig og gensynsglæden var stor da han mødte sin far og mor ige, de har ikke set hinanden siden januar da hvalpene blev solgt. Det er ingen tvivl om hvem han ligner, billederne taler for sig selv.

[ATTACH]8121[/ATTACH]

 

[ATTACH]8122[/ATTACH]

 

[ATTACH]8123[/ATTACH]

 

[ATTACH]8124[/ATTACH]

 

[ATTACH]8125[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er så heldige at vi har fået lov at låne Cody, som er en af vores hvalpe i nogle dage. Han er bare så dejlig og gensynsglæden var stor da han mødte sin far og mor ige, de har ikke set hinanden siden januar da hvalpene blev solgt. Det er ingen tvivl om hvem han ligner, billederne taler for sig selv.

[ATTACH]8121[/ATTACH]

 

[ATTACH]8122[/ATTACH]

 

[ATTACH]8123[/ATTACH]

 

[ATTACH]8124[/ATTACH]

 

[ATTACH]8125[/ATTACH]

 

Det første og sidste billede er bare for kære. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

øøøhm nej :oops: hvodden gør man det?

 

 

side 63 i jeres manual ( kontinuerlig optagelse), som den siger skal i vælge den med en firkant, hvor det ser ud som om der ligger 2 andre bag ved.

 

Og nu vi er igang, så læs om hvordan i stiller ISO og lukketid (det er mine to helligdomme ud over 3 billeder af gangen) hvis det går helt galt, kan du altid starte en tråd herinde, der er nogle der har styr på det sjit :blink:

 

Glæder mig til at se over super seje gode billeder af karla pigen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er så heldige at vi har fået lov at låne Cody, som er en af vores hvalpe i nogle dage. Han er bare så dejlig og gensynsglæden var stor da han mødte sin far og mor ige, de har ikke set hinanden siden januar da hvalpene blev solgt. Det er ingen tvivl om hvem han ligner, billederne taler for sig selv.

 

Skønne skønne billeder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

side 63 i jeres manual ( kontinuerlig optagelse), som den siger skal i vælge den med en firkant, hvor det ser ud som om der ligger 2 andre bag ved.

 

Og nu vi er igang, så læs om hvordan i stiller ISO og lukketid (det er mine to helligdomme ud over 3 billeder af gangen) hvis det går helt galt, kan du altid starte en tråd herinde, der er nogle der har styr på det sjit :blink:

 

Glæder mig til at se over super seje gode billeder af karla pigen :lun:

 

 

aaad manual.... hvad er det da for nogle grimme ord du siger til mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

aaad manual.... hvad er det da for nogle grimme ord du siger til mig :lol:

 

 

 

Jeg lover det tager ikke over 1 minut at ordne det.......hvis du får det gjort ordentligt :blink:

 

 

Ellers må du ringe engang i påsken når jeg får pakket kameraet ud igen (det ligger i trollyen, parat til hudne træf :blink: ), det er nemlig nemmere at forklare med kameraet i hånden, jeg er ikke bog menneske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...