Hop til indhold

Lave billeder/tegninger af hinandens hunde


Aina B
 Share

Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?  

80 stemmer

  1. 1. Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?

    • Ja det var da en super ide! Jeg er frisk!
      34
    • Rigtig god ide, men jeg kan ikke selv finde ud af det
      31
    • Ok ide
      6
    • Jeg er ligeglad
      9
    • Dårlig ide!
      0


Recommended Posts

Håber at du kan finde ud af det.. ellers så spørger du bare igen...:blink:

 

heh det bliver jeg vist nødt til... det jeg har lavet i publisher kan jeg ikke få ind i magix :hmm::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 479
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst freya3010
Uhh så spørger jeg lige. :blink: Har også downloaded programmet, men kan ikke komme ind under 'hjælp' og læse 'brugsanvisning' fordi jeg har windoes vista. Er det fulkomment umuligt at lære uden eller har du lært det ved at prøve dig frem?

 

Den microsoft publisher du har - er det den gratis prøveversion? (Jeg er vild med den bagrund/ det resultat du har fået ud af det).

 

Jeg har faktisk aldrig selv læst den der brugsvejledning... jeg har bare prøvet mig frem...:blink:...

 

Publisher lå på min computer da jeg købte den...:-D...Men baggrunden er en jeg har "lånt" fra internettet..hihi.. ej så længe at man går ind på de sider hvor det er lovligt at gemme og ikke kopiere er det ok.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har prøvet at lege med den yndige lille Smilla :-D

 

noooo....det er ikke blevet gemt ordentligt, så nu kan jeg ikke åbne det? :S det er blevet gemt som en forkert slags fil...doh...:oops:

 

Åhhh nej. :-P Åh det er så træls, når det sker og man har siddet og mast med noget. Men det er jo tanken der tæller. :blink: (Håber det dukker op). :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
heh det bliver jeg vist nødt til... det jeg har lavet i publisher kan jeg ikke få ind i magix :hmm::stupid:

 

Har du gemt det du lavede inde i publisher som en JPEG -fil??.. herefter kan du nemlig åbne det i magix.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktisk aldrig selv læst den der brugsvejledning... jeg har bare prøvet mig frem...:blink:...

 

Publisher lå på min computer da jeg købte den...:-D...Men baggrunden er en jeg har "lånt" fra internettet..hihi.. ej så længe at man går ind på de sider hvor det er lovligt at gemme og ikke kopiere er det ok.. :)

 

 

Ok, så må jeg vel også bare gå i krig og prøve mig frem. Jeg har ikke det du nævner, men har noget der hedder paint shop pro 9. Men det kan vist ikke helt det samme. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ok, så må jeg vel også bare gå i krig og prøve mig frem. Jeg har ikke det du nævner, men har noget der hedder paint shop pro 9. Men det kan vist ikke helt det samme. :blink:

 

Hmmm... jeg har ikke hørt om Paint shop pro 9.... men publisher er jo egentlig et program der er beregnet til at lave hjemmesider, løbesedler, banner mm. i...

 

Men håber at det lykkeds for dig...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
nu spør' jeg dumt, hvordan gør man det? :oops::blink:

 

Først sætter du musen et godt stykke oppe i det ene hjørne, hvorefter du fører den nedad imens du trykker så der kommer en slags firkant.... alt det du har sat på bliver nu markeret... du højre-klikker og trykker på: Gem som billede. Du ændrer herefter filen til en JPEG-fil...og trykker gem...

 

Håber det hjalp... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh nej. :-P Åh det er så træls, når det sker og man har siddet og mast med noget. Men det er jo tanken der tæller. :blink: (Håber det dukker op). :kys:

 

Ja det er virkelig træls. Kunne slet ikke åbne filen :megaked:

 

Men håber du kan li billedet - dobbelt arbejde der er lagt i...haha... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først sætter du musen et godt stykke oppe i det ene hjørne, hvorefter du fører den nedad imens du trykker så der kommer en slags firkant.... alt det du har sat på bliver nu markeret... du højre-klikker og trykker på: Gem som billede. Du ændrer herefter filen til en JPEG-fil...og trykker gem...

 

Håber det hjalp... :blink:

 

mange tak! :-D det hjalp! tusind tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...