Hop til indhold

Buddy og Noomi in action.


Gæst T_Martinsen
 Share

Recommended Posts

Ha ha nåh det mener du alligevel. :lol:

 

Jamen Nollike var rigtig flink mod mig, og ville ikke tage af mine uheldige situationer, som der nu ellers var et par stykker af, og det er jeg hende evigt taknemmelig for. :blink:

 

Men tro mig, jeg måtte VIRKELIG lægge bånd på mig selv, det var MEGET fristende :slem: Både da du var på vej ud i mudderhullet og i fuld fart ned af bakken :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og til sidst "portrætfotos" af deres store præstation. Det er Noomi til venstre og Buddy til højre:

 

På disse billeder er kønspræget tydeligt :5up:

 

I øvrigt er de begge lige til at knuse ...................... efter de har været i bad forstås :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

På disse billeder er kønspræget tydeligt :5up:

 

I øvrigt er de begge lige til at knuse ...................... efter de har været i bad forstås :blink: :mrgreen:

 

Årh hvor er du sart :mrgreen:

 

Det er faktisk lige før at "duften" af våd hund er en befrielse efter at have delt bil hjem med en våd mose-mudder hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Og til sidst "portrætfotos" af deres store præstation. Det er Noomi til venstre og Buddy til højre:

Ha ha ha hvor er de gode, og meget meget beskidte. :lol:

 

Tak for en hyggelig dag :5up:

Selv tak, og så var vi jo helt heldige med vejret. Det var jo bare så skønt. :-D

 

Men tro mig, jeg måtte VIRKELIG lægge bånd på mig selv, det var MEGET fristende :slem: Både da du var på vej ud i mudderhullet og i fuld fart ned af bakken :lol:

Ha ha ha nååå så et par upserer mere og så havde du nok ikke kunne lade være alligevel. :-P Jeg er glad for at jeg ikke kom med flere uheld så. :blink:

 

Det er nemlig helt rigtigt. :5up: Og Noomi er den mest beskidte (som sædvanligt :genert:)

Og jeg synes jo det er fantastisk, at vi nu har fundet en hund, der rent faktisk kan være mere beskidt end Buddy, og så var det en dame. :mrgreen:

 

Ja, meget yndige :rolleyes::lol: Jeg HAR prøvet at fortælle Noomi at en rigtig dame ikke er beskidt, men hun hører ikke efter :cry:

Godt jeg ikke har en hund, der ikke hører efter, host host. :oops::rolleyes:

Årh hvor er du sart :mrgreen:

 

Det er faktisk lige før at "duften" af våd hund er en befrielse efter at have delt bil hjem med en våd mose-mudder hund :mrgreen:

Hihi så forestil, dig en times kørsel med mose-mudder hund :badr:

Godt der er aircon. i bilen, det hjalp da lidt på det. :5up:

 

Buddy var godt nok træt. Vi var kun lige nået ud fra p-pladsen og så var han væk fra bakspejlet, hvilket betyder, at han har lagt sig til at sove, og jeg så ham først igen, da vi trillede ind i indkørslen, så Noomi har da rigtig fået taget livet af ham. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg kan selvfølgelig også bidrage med billeder af de to små mudder-svin :mrgreen:

Noomi var så beskidt at hun røg i bad da vi kom hjem og jeg måtte sæbe hende ind 2 :!: gange før hun så bare nogenlunde ud :lol:

Buddy røg også direkte ind, men vi kunne dog nøjes med en enkelt gang indsæbning. Skønt at få sin lyse og bedre duftende hund tilbage igen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...