Hop til indhold

MAJ billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Stinnemus

Jeg vil lige smide et link med Jason fra gårsdagens kredskonkurrence (billederne er lidt nede på siden, men det burde være muligt at kende krøltoppen):mrgreen:

 

 

Ved ikke om det er hans pels eller labradorens reaktion på ham der er sjovest at se på :cool:

 

btw - til alle dem der ikke mener dch er for små hunde: Gravhunden er A-hund og FANTASTISK dygtig!!!!!!!:5up:

 

nå - men her er linket http://www.dch-holstebro.dk/15479302?i=28094248

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil lige smide et link med Jason fra gårsdagens kredskonkurrence (billederne er lidt nede på siden, men det burde være muligt at kende krøltoppen):mrgreen:

 

 

Ved ikke om det er hans pels eller labradorens reaktion på ham der er sjovest at se på :cool:

 

btw - til alle dem der ikke mener dch er for små hunde: Gravhunden er A-hund og FANTASTISK dygtig!!!!!!!:5up:

 

nå - men her er linket http://www.dch-holstebro.dk/15479302?i=28094248

hvor er han fin med "vind i håret" hår :mrgreen: totalt fart billede "jeg skal give dig skal jeg" og lappen tænker bare"hvem tror den lille lort han er:hmm:" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jason er bare kramselækker :hjerte: kommer han med til træf når jeg kommer hjem? :mrgreen:

 

Jeg så også en smuk tervueren :blink: og en smuk grå schæfer med en hvis plet på brystet :blink:

 

hvornår er det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
:oops: :oops: :oops::lol: Det er tirsdag den 9 juni kl 17-21 hvor i holdt det sidst (arrangeret af Frank :mrgreen: ). Der er en tråd om det.

arg en hverdag - ja så kan jeg tidligst give svar weekenden før:-P

r

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er lige et lille pause billed, taget i "vi øver indkald" pausen :mrgreen:

 

 

Det andet er en "stå" kommando, som så kun virkede fordi der var nogetover bag ved busken :stupid:

 

Øhm... Nu passer i på han ikke lige sluger bolden ikke? :lol: Hvor ser det bare godt ud :lol:

 

Han er altså herlig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor fa'en tror du, der er snor i bolden? Det er da fordi ellers kan de ikke få den op igen, hver gang han sluger den ;D

 

 

Nemlig, lige præcis :blink:

 

(det er faktisk relativt svært at finde en passende bold, enten er de alt for store, eller også må vi have snor i den :rolleyes: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Så står jeg op. Går morgentur med Dumle, træner lidt med ham. Går ind til Bjørn der sover igen. Lader hunden blive her. Går ud og får noget morgenmad og ser lidt fjernsyn. Kommer ind igen 15-20 minutter senere og det første jeg så i stuen var dette:

 

[ATTACH]9454[/ATTACH]

 

Og derefter dette:

 

[ATTACH]9455[/ATTACH]

 

[ATTACH]9456[/ATTACH]

 

:roll:

 

hahaha.. vores gjorde deet samme.. bare med en toiletrulle.. er i klar hvor meget en ny toilet rulle fylder.. hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

ved ikek hvor den her skulle hen, så den kom her :rolleyes:

 

cujo skulle lige rase lidt af efter 1½ time aften tur :roll:

 

[media]

[/media]

 

Total " jeg leger jeg trodser dig, men gør det ikke i virkeligheden så du bliver ikke sur, jeg udlever min trodsning i leg, og du elsker mig " agtig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...