Hop til indhold

MAJ billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

Mange tak:-D Ja de hygger sig.. Jeg er ikke tilfreds med Mickey, den sorte.. Han er svær at få billeder af.. Hans øjne er meget mørke..

 

Men vi må prøve igen.. jeg skal lige have nogle tips og ideer til hvordan jeg gør..

 

Hov glemte info ved billederne.. Det får jeg lige puttet på

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det her er hvad der sker når man har en hund hvis bremselængde er længere end han selv tror, samme gælder for hans reaktions evne.........

 

 

Nu løber jeg op ad vandet, så sigter jeg på mor, for at bremse og dreje uden om...............

 

 

Så siger hun UuUUUUH og griner......

 

 

PLASK

 

Ops, jeg ramte mor, hun bliver sikkert lidt bitter over at jeg ikke fik rystet mig først, for nu er hun pladder våd :evil:

 

 

IMG_3844.jpg

 

 

Undskyld synet af tykke lår, det må i lige bærer over med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her er hvad der sker når man har en hund hvis bremselængde er længere end han selv tror, samme gælder for hans reaktions evne.........

 

 

Nu løber jeg op ad vandet, så sigter jeg på mor, for at bremse og dreje uden om...............

 

 

Så siger hun UuUUUUH og griner......

 

 

PLASK

 

Ops, jeg ramte mor, hun bliver sikkert lidt bitter over at jeg ikke fik rystet mig først, for nu er hun pladder våd :evil:

 

 

IMG_3844.jpg

 

 

Undskyld synet af tykke lår, det må i lige bærer over med :mrgreen:

 

:lol::lol::lol: Sårn så jeg også ud i går.. Den lille sheltie kan dælme have meget vand i pelsen:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mule UNDER sand

 

 

IMG_3885.jpg

 

 

 

Mule med sand på

 

 

IMG_3886.jpg

 

 

 

 

Mule LØFTER sand

 

 

IMG_3887.jpg

 

 

 

 

Sand kommer af igen

 

 

 

 

IMG_3888.jpg

 

 

hahaha.. hvor er han bare fabelagtig :blink::mrgreen:

flipsen ville aldrig nogensinde overveje noget der kunne gøre ham så snavset, altså kun lige hvis det hedder hestepærere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

en lille spiseskefuld ud over foderet... oprindeligt gav jeg lakseolie - men hun nægter at spise hvis det bliver hældt på... hun kan simpelthen ikke lide laks / lakselugten... men hørfrøolien generer hende tydeligvis ikke...

 

Tyson får en halv teskefuld over blandet i det hjemmelavede om dagen. Hvis han får mere olie end det, får han tynd mave. Så man skal lige være opmærksom på ikke at overdosere til en lille hund - Smilla er jo ikke så stor, vel? :-)

 

Det hjemmelavede er for øvrigt ikke så avanceret, som det lyder. Man kan lave en stor portion af gangen, så har man i fryseren til lang tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson får en halv teskefuld over blandet i det hjemmelavede om dagen. Hvis han får mere olie end det, får han tynd mave. Så man skal lige være opmærksom på ikke at overdosere til en lille hund - Smilla er jo ikke så stor, vel? :-)

 

Det hjemmelavede er for øvrigt ikke så avanceret, som det lyder. Man kan lave en stor portion af gangen, så har man i fryseren til lang tid.

 

God pointe :5up: man skal nok lige prøve sig frem... Karlas lille spiseskefuld er fordelt på hendes to måltider - så det er vel en lille teskefuld i hver måltid ca... Jeg har aldrig oplevet hun har fået tynd mave, så har egentlig bare ladet det være ved det...

 

Grunden til dette mål skyldes det var ca det samme som et pump af lakseoliedimsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på tur igen i dag:-)

 

S, 1/640, F/5.3 og ISO 200

 

 

S, 1/500, F/10 og ISO 200

 

 

S, 1/500, F/9 og ISO 200

 

 

A, F/7.1, 1/200 og ISO 200

 

 

A, F/7.1, 1/320 og ISO 200

 

 

A, F/9, 1/200 og ISO 200

 

 

Det her er lidt sjovt:

 

A, F/9, 1/200 og ISO 200

 

 

A, F/9, 1/200 og ISO 200

 

 

Lækre billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke billeder som sædvanligt Jeanette :5up: Vi har været en tur i skanderborg - masser af billeder i Karla & friends tråden... og her er et par ekstra :mrgreen:

 

1-3 Karla står model med bold liggende foran sig :mrgreen:

4. Karla i fuld fart og ude af fokus

5. Sommer Freudika med vandskål - på den sidste dag i maj

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi må altså lokke dig til Jylland engang... Ville gerne have en ordentilg fotograf til at prøve at tage billeder af mit sorte lyn :mrgreen:

 

Mange tak for ros:-) Jamen jeg kommer til Jylland en dag.. Pt er pengene bare ikke til det.. Men måske til juli, når jeg har ferie.. så kan det være, der er råd til broen.. der er flere, jeg skal besøge mens jeg er derovre:-D Og også et par stykker på Fyn..

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle var med ude at sejle igår.

 

Han havde ikke noget imod at være i båden i havnen, men da den satte igang fløj han altså lige op i skødet på mig (jeg tror det killede for meget i numsen).

Han har været med ude at sejle engang før da han var 12uger gammel, men da sov han det hele væk. Båden har stået på land et år så han har ikke prøvet det siden.

Jeg var temmelig spændt på hvordan det skulle gå, men efter lidt tid kravlede han over til Bjørn og sad og nød havlugten og synet af bølgerne. Efter lidt længere tid begyndte hovedet at hænge og lidt tid efter det kravlede han ned til mig og lagde sig til at sove :lol:

Bølgerne har åbenbart stadig samme virkning på ham :lol:

Nu bliver vi vist snart nødt til at få købt en redningsvest til ham for min far vil have os mere med ud at sejle i år og Dumle er vist også glad for idéen, og så håber min far bare ikke vi nogensinde får os en GD :lol:

 

[ATTACH]10421[/ATTACH]

 

[ATTACH]10422[/ATTACH]

 

[ATTACH]10423[/ATTACH]

 

[ATTACH]10424[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...