Hop til indhold

MAJ billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

Skal Dolph ikke snart til KBH og bo hos mig? Han ligner en rigtig verdenschi, der gerne vil til hovedstaden og bo - og helt tilfældigt er der god plads til en ekstra charmørhund hjemme hos mig. :lun:

 

Altså Dolph vil måske nok gerne komme på besøg og se det der.. K-ø-beeen-haavn.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I torsdags var Tyson og jeg med Aina og Lumi på Bakken, hvor der var hundedag. Bagefter gik vi en tur i Dyrehaven. Da vi kom til en dejlig mudderpøl, syntes Tyson, at han skulle rulle sig. Heldigvis ikke i selve mudderpølen, men lige ved siden af, hvor jorden smittede godt af i ansigtet på ham. :lol:

 

Snavset6.jpg

 

[ATTACH]10224[/ATTACH]

 

[ATTACH]10225[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

I torsdags var Tyson og jeg med Aina og Lumi på Bakken, hvor der var hundedag. Bagefter gik vi en tur i Dyrehaven. Da vi kom til en dejlig mudderpøl, syntes Tyson, at han skulle rulle sig. Heldigvis ikke i selve mudderpølen, men lige ved siden af, hvor jorden smittede godt af i ansigtet på ham. :lol:

 

[ATTACH]10223[/ATTACH]

 

[ATTACH]10224[/ATTACH]

 

[ATTACH]10225[/ATTACH]

Han er fin :lun: og man kan se på ham at det ved han godt :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så sød :lun: - hun ligner en lille pige, der vil lege fin dame. :lol:

 

:5up: :lol: Det er faktisk rigtig nok. Hun mangler bare perlekæderne.

 

 

PS/ Kæresten skal til hundetræning i aften (og de skal have legetøj med). Tror jeg vil foreslå ham at tage den lyserøde boa med (hun er ret vild med den). Så kan han også altid lige svinge den om halsen, når de ikke skal bruge den. :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: :lol: Det er faktisk rigtig nok. Hun mangler bare perlekæderne.

 

 

PS/ Kæresten skal til hundetræning i aften (og de skal have legetøj med). Tror jeg vil foreslå ham at tage den lyserøde boa med (hun er ret vild med den). Så kan han også altid lige svinge den om halsen, når de ikke skal bruge den. :lol::lol:

 

hehe - det vil han sikkert helt vildt gerne :lol: hvor er hun bare cute altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...