Hop til indhold

Er der noget bedre


Lonny
 Share

Recommended Posts

:klap2: og jeg skal besøge hende imorgen :hjerte: hun skal nusses og nusses - og det skal Baldur altså også :blink:

 

Ja, du må altså ikke glemme Baldur, det vil han absolut ikke bryde sig om :cry:

 

Hvilket minder mig om, vil I ikke være søde at hilse på ham først, så han ikke føler at han nu bare er blevet erstattet af denne lille bedårende hvalp :blink:

 

3494142805_be5e525578_b.jpg

 

Billedet er taget med kameraet og jeg syntes det er lidt bedre end dem der er taget med mobilen, så I fik lige et mere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, du må altså ikke glemme Baldur, det vil han absolut ikke bryde sig om :cry:

 

Hvilket minder mig om, vil I ikke være søde at hilse på ham først, så han ikke føler at han nu bare er blevet erstattet af denne lille bedårende hvalp :blink:

 

:mrgreen: Ku jeg ikke drømme om :5up: Men hvis det er i orden for jer, vil jeg gerne hilse på dig og din gemal før jeg hilser på hundene - er det ok ?? (sådan gør vi nemlig herhjemme for ikke at stresse hundene :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Ku jeg ikke drømme om :5up: Men hvis det er i orden for jer, vil jeg gerne hilse på dig og din gemal før jeg hilser på hundene - er det ok ?? (sådan gør vi nemlig herhjemme for ikke at stresse hundene :mrgreen:)

 

Jo, det kan vi godt arrangere, det kan jo også være at jeg lærer noget nyt af det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...