Hop til indhold

Vil i hjælpe mig ??


Recommended Posts

Et hej til alle - og spørgsmål om i vil hjælpe mig ??

 

Jeg prøver at få hængt flyers op i sådan ca. hele landet - og der kan du hjælpe mig, hvis du vil.

 

Du kan hjælpe ved, at du hænger det op i nærheden af hvor du bor, det kan være hos dyrlægen, der hvor du træner, dit arbejde eller supermarkeder omkring dig eller andre lignende steder.

 

Du kan skrive en pb til mig med enten email-adresse eller privatadresse så sender jeg flyers til dig :5up: :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et hej til alle - og spørgsmål om i vil hjælpe mig ??

 

Jeg prøver at få hængt flyers op i sådan ca. hele landet - og der kan du hjælpe mig, hvis du vil.

 

Du kan hjælpe ved, at du hænger det op i nærheden af hvor du bor, det kan være hos dyrlægen, der hvor du træner, dit arbejde eller supermarkeder omkring dig eller andre lignende steder.

 

Du kan skrive en pb til mig med enten email-adresse eller privatadresse så sender jeg flyers til dig :5up: :vinken:

 

Selvfølgelig vil jeg det, send mig en 10-15 stks :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du husker lige Cristian på at jeg også gerne sætter op ikk:?: Det gælder også hvis han har nogle med dogcamp og det der trænings noget...:-D

 

De flyers der skal hænges op lige pt er vedr. dog camp :blink: Du skriver bare din adresse til mig på pb så sender jeg til dig. Christian har nok travlt med alt muligt andet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske har jeg ikke hørt efter i timen, men hvad er det der skal slås på jungletrommen for?

 

Du må gerne høre det :mrgreen: Jeg skrev det vist heller ikke helt tydeligt i første indlæg :oops:

 

Vi har arrangeret Dog Camp i week-enden den 31/7-2/8 med en masse hundeaktiviteter, foredrag med Laust og Qato, hundelege osv osv.

 

Det er "reklame" for denne dejlige weekend jeg skal have hængt flyers op til :5up: Hvis der er flere spørgsmål - så skriv endelig :vinken:

Redigeret af FOX
tal spasser :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Du må gerne høre det :mrgreen: Jeg skrev det vist heller ikke helt tydeligt i første indlæg :oops:

 

Vi har arrangeret Dog Camp i week-enden den 31/8-2/7 med en masse hundeaktiviteter, foredrag med Laust og Qato, hundelege osv osv.

 

Det er "reklame" for denne dejlige weekend jeg skal have hængt flyers op til :5up: Hvis der er flere spørgsmål - så skriv endelig :vinken:

Det var godt nok en lang camp :engel: Lærer man så at lave igloer og overnatte i hele vinteren :mrgreen:Sorry..kunne bare ikke lade være :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt nok en lang camp :engel: Lærer man så at lave igloer og overnatte i hele vinteren :mrgreen:Sorry..kunne bare ikke lade være :blink:

 

Gisp, det havde jeg slet ikke opdaget :shock: Jeg havde ellers overvejet at melde mig til, men så lang en ferie tror jeg alligevel ikke at min chef går med til... :cry:

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:Psst, godt spottet Løwchen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Et hej til alle - og spørgsmål om i vil hjælpe mig ??

 

Jeg prøver at få hængt flyers op i sådan ca. hele landet - og der kan du hjælpe mig, hvis du vil.

 

Du kan hjælpe ved, at du hænger det op i nærheden af hvor du bor, det kan være hos dyrlægen, der hvor du træner, dit arbejde eller supermarkeder omkring dig eller andre lignende steder.

 

Du kan skrive en pb til mig med enten email-adresse eller privatadresse så sender jeg flyers til dig :5up: :vinken:

 

Tager du nogle med bededag, så skal vi nok hænge nogen op i odsherred :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg kan godt hænge op i århus hvis der er brug for det..

 

BAntus

 

:klap2: jaaa tak - jeg når jo næsten hele landet rundt på kun én uge - I er altså kanon søde alle sammen.

 

Bare send din adresse på pb til mig - så sender jeg til dig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Jamen jeg vil da også meget gerne hjælpe og muligvis deltage.. Jeg bor på Amager (København s)..

 

Jeg sender dig lige en PB med min adresse, da min printer er gået i stykker.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...