Hop til indhold

Så er det nu......:0)


Gæst Bichon Charlie
 Share

Recommended Posts

Gæst Bichon Charlie

Sidder her med overtøjet på, manden er ved at pakke det sidste før vi starter bilen og kører den lange vej til Vejen for at hente Charlie hjem...........:klap2::klap2::klap2::klap2:

 

Glæder mig helt vildt, madskålen står med frisk vand, hjemmet er "hundesikret", ledninger bundet op og dækket til, dimser og dutter fjernet..... venter kun på hvaps....:blink:

 

Vi ses..... :vinken: lægger billeder ind i aften hvis jeg når det, ellers bliver det i morgen...... så nu kalder han.... HVOR BLIVER DET FEDT!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Sidder her med overtøjet på, manden er ved at pakke det sidste før vi starter bilen og kører den lange vej til Vejen for at hente Charlie hjem...........:klap2::klap2::klap2::klap2:

 

Glæder mig helt vildt, madskålen står med frisk vand, hjemmet er "hundesikret", ledninger bundet op og dækket til, dimser og dutter fjernet..... venter kun på hvaps....:blink:

 

Vi ses..... :vinken: lægger billeder ind i aften hvis jeg når det, ellers bliver det i morgen...... så nu kalder han.... HVOR BLIVER DET FEDT!!!

 

 

HELD OG LYKKE... ej hvor bliver det bare spændene...

 

glæder mig til at se billeder...:blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Så kom vi hjem med lille Charlie.......:blink:

 

Da vi skulle til at køre fra hunde-mor havde han godt fornemmet at der var noget i gærde, han rystede lidt og var tydeligt utryk ved situationen. Ude i bilen havde han svært ved at skjule at han var ked :megaked: :megaked:han græd lidt, men blev så mere tryg og faldt til ro i mine arme....:lol:

 

Da vi nåede broen, var han blevet helt rolig og tog sig liiige en lur :sove:

 

Ved storstrømsbroen skulle jeg tisse! Tænkte at det skulle Charlie nok også...... men han var helt betuttet og satte sig ned i græsset og kiggede på os som om "og hvad så nu?"....:blink::hjerte:

De sidste 3 kvarter sov han sødt i mine arme hele vejen hjem.

 

Nu ligger han i sin kurv og sover på ryggen, med benene i vejret og siger små grynte-lyde..... åhhhh mit hjerte er helt tabt :hjerte::hjerte::hjerte::sut:

 

Han er fantastisk......:blink:

 

.......i skrivende skund har han forladt kurven, for lige at tisse på gulvet......:vinken: jeg løber, må vist lidt i træning.....:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Snp1981
Så kom vi hjem med lille Charlie.......:blink:

 

Da vi skulle til at køre fra hunde-mor begyndte havde han godt fornemmet at der var noget i gærde, han rystede lidt og var tydeligt utryk ved situationen. Ude i bilen havde han svært ved at skjule at han var ked :megaked: :megaked:han græd lidt, men blev så mere tryk og faldt til ro i mine arme....:lol:

 

Da vi nåede broen, var han blevet helt rolig og tog sig liiige en lur :sove:

 

Ved storstrømsbroen skulle jeg tisse! Tænkte at det skulle Charlie nok også...... men han var helt betuttet og satte sig ned i græsset og kiggede på os som om "og hvad så nu?"....:blink::hjerte:

De sidste 3 kvarter sov han sødt i mine arme hele vejen hjem.

 

Nu ligger han i sin kurv og sover på ryggen, med benene i vejret og siger små grynte-lyde..... åhhhh mit hjerte er helt tabt :hjerte::hjerte::hjerte::sut:

 

Han er fantastisk......:blink:

 

.......i skrivende skund har han forladt kurven, for lige at tisse på gulvet......:vinken: jeg løber, må vist lidt i træning.....:blink:

 

Smelte:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom vi hjem med lille Charlie.......:blink:

 

Da vi skulle til at køre fra hunde-mor begyndte havde han godt fornemmet at der var noget i gærde, han rystede lidt og var tydeligt utryk ved situationen. Ude i bilen havde han svært ved at skjule at han var ked :megaked: :megaked:han græd lidt, men blev så mere tryk og faldt til ro i mine arme....:lol:

 

Da vi nåede broen, var han blevet helt rolig og tog sig liiige en lur :sove:

 

Ved storstrømsbroen skulle jeg tisse! Tænkte at det skulle Charlie nok også...... men han var helt betuttet og satte sig ned i græsset og kiggede på os som om "og hvad så nu?"....:blink::hjerte:

De sidste 3 kvarter sov han sødt i mine arme hele vejen hjem.

 

Nu ligger han i sin kurv og sover på ryggen, med benene i vejret og siger små grynte-lyde..... åhhhh mit hjerte er helt tabt :hjerte::hjerte::hjerte::sut:

 

Han er fantastisk......:blink:

 

.......i skrivende skund har han forladt kurven, for lige at tisse på gulvet......:vinken: jeg løber, må vist lidt i træning.....:blink:

 

Han er simpelthen for lækker:hjerte: Jeg er helt misundelig:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie
Glædelig hvalp ! Men hvorfor ligger mænd altid på gulvet med nyerhvervelsen ovenpå sig ??? :mrgreen:

 

Griner.....:blink: du har en pointe dér! Jeg ved det simpelthen ikke......:confused::confused: Mænd har det jo med at tage de gode tjanser..... he he.

Hvem tørrede f.eks op efter det lille vidunder :confused: MIG selvfølgelig....:blink:

Men...... måske hænger det sammen med at det er mig der har plaget manden i flere år for at få ham, he he :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Griner.....:blink: du har en pointe dér! Jeg ved det simpelthen ikke......:confused::confused: Mænd har det jo med at tage de gode tjanser..... he he.

Hvem tørrede f.eks op efter det lille vidunder :confused: MIG selvfølgelig....:blink:

Men...... måske hænger det sammen med at det er mig der har plaget manden i flere år for at få ham, he he :klap2:

 

Tror jeg ikke du skal regne med. Jeg plagede absolut ikke for at få hund. Alligevel var det manden, der lå på gulvet med vaps på maven, mens mor tørrede de første "gaver" op fra gulvet. Måske mænd bare tager en ting ad gangen og den første er så hvalpen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Og hvorfor er det så jeg først ser denne tråd NU?? :shock::mrgreen:

 

TILLYKKE med ankomsten af den lille vidunderlige smukke hvide uldtot, som bare er OVER skøn og se på! :-D

 

Lyder til i havde en god tur hjem - nu kan jeg slet ikke vente længere :mrgreen: suk suk

 

Hold mig endelig opdateret med den lille steg og jeres dag - rigtig dejligt og kunne følge een nøjagtig samme alder som vores dreng.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...