Hop til indhold

Klostermarken 9.6.09 17:00 -21:00


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Det var nemlig super hyggeligt :blink: Jeres hunde er altså også rigtig lækre :hjerte: sjovt nok var det Akita jeg faldt mest for :lol: men hun var altså så sød og charmerende for os mennesker :lun: og når jeg nu er vant til en hund der slet ikke ænser mennesker når der er andre hunde i nærheden :lol:

Hvis man lugter af godbider, er man Akitas nye bedste ven :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 208
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Dogue1
Hvor er billederne Dogue? :mrgreen:

 

Pigerne hyggede sig også rigtig meget, vi er først lige kommet hjem, da vi jo skulle hente svigermor i lufthavnen på hjemvejen.

Hundene sov hele vejen i bilen, de så godt trætte ud :engel:

 

Tak til alle der mødte op, vejret til trods, det var super dejligt at møde jer alle :blink: Synes at Sherlock klarede det rigtig flot, især af at han ikke er vant til at være sammen med mange andre hunde! Han var en rigtig charmetrold :hjerte:

Rooooolig nu, billederne kommer på iløbet af idag:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, hun er vældig høflig - men kan vist ikke helt nøjes med kun én.

 

Liva kunne også det trick - lige indtil Lexus så, at hun fik hos farmand ...

 

---

 

Vi siger begge tak for en rigtig hyggelig dag. Det var skægt at se Livsen sammen med en større flok voksne hunde. Det har hun ikke prøvet før. Det har enten været hvalpehygge eller bare en enkelt eller to voksne hunde.

 

Men vi fik vist slået fast at hun er en rigtig mors-hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :lol: Det forstod jeg godt :blink: Jeg syntes nu han var dejlig ham Sherlock :hjerte: han luntede bare rundt og var sød :lol:

 

Tak! Ja, det meste af tiden luntede han bare rundt. Nogle gange så han lidt forvirret ud, synes jeg. Ligesom han ikke kunne finde ud af hvem han skulle løbe hen til :lol: Der var jo så mange hunde at lege med

 

Ja Ham Sherlock er sq sød. Han blev da også venner med lexus, da han fandt ud af at lexus slt ikker er farlig:lol:

 

Ja, tilsidst var der ingen problemer. Men jeg vidste ikke at min hund er så racistisk! :lol: Han turde slet ikke hilse på Lexus i starten. Lexus er jo også godt dobbelt så stor

 

Hvor er billederne Dogue? :mrgreen:

 

Pigerne hyggede sig også rigtig meget, vi er først lige kommet hjem, da vi jo skulle hente svigermor i lufthavnen på hjemvejen.

Hundene sov hele vejen i bilen, de så godt trætte ud :engel:

 

Tak til alle der mødte op, vejret til trods, det var super dejligt at møde jer alle :blink: Synes at Sherlock klarede det rigtig flot, især af at han ikke er vant til at være sammen med mange andre hunde! Han var en rigtig charmetrold :hjerte:

 

Dejligt at høre! Dine hunde er også bare dejlige! Især Indy, iih hun er smuk.

 

---

 

Og så forresten. Tak for en hyggelig tur, alle sammen! Jeg undskylder at jeg ikke sagde så meget, men jeg hyggede mig skam. Det er skønt at se så mange hunde der kan sammen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...