Hop til indhold

Udstillingsfotos


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg er ved at lave en serie af små vignet-tegninger af de forskellige hunderacer, og har brug for at kigge på nogle billeder hvor hundene står i typisk udstillingspositur. Hvis I har sådan et godt billede af jeres hund, må jeg så godt "låne" det? Sæt det gerne i denne tråd! :5up:

 

De racer, der ses på dette billede:

umulia-albums-umulias-hundekunster-picture6855-racer.jpg

- er dem jeg har tegnet indtil nu, så jeg mangler kun de 570 sidste ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge... er det Freya du har brugt på en af dine tegninger...øverst ???

 

For så er der nemlig ingen grund til at finder et billede mere, nu når du har tegnet en samojed...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge... er det Freya du har brugt på en af dine tegninger...øverst ???

 

For så er der nemlig ingen grund til at finder et billede mere, nu når du har tegnet en samojed...:blink:

 

Helt ærligt, jeg kan ikke huske det :oops: Det var nemlig den allerførste jeg lavede. Men jeg plejer ikke at bruge HF-medlemmers billeder uden at spørge først, selv om der selvfølgelig ikke er noget ulovligt i at kikke på et billede når man tegner.

De fleste billeder er nogle jeg har fundet på en side der hedder "pictures of puppies and dogs", men det er ikke alle racer der er der. Nogle har jeg også fundet ved bare at søge på racenavnet.

 

 

Og nu har jeg så lige spildt en lørdag formiddag - tak for hjælpen :5up:

umulia-albums-umulias-hundekunster-picture6856-racer.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Helt ærligt, jeg kan ikke huske det :oops: Det var nemlig den allerførste jeg lavede. Men jeg plejer ikke at bruge HF-medlemmers billeder uden at spørge først, selv om der selvfølgelig ikke er noget ulovligt i at kikke på et billede når man tegner.

De fleste billeder er nogle jeg har fundet på en side der hedder "pictures of puppies and dogs", men det er ikke alle racer der er der. Nogle har jeg også fundet ved bare at søge på racenavnet.

 

 

Og nu har jeg så lige spildt en lørdag formiddag - tak for hjælpen :5up:

umulia-albums-umulias-hundekunster-picture6855-racer.jpg

 

 

Synes bare at ligheden var stor...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jamen det er den også.

Hvis du ikke vil have at jeg bruger tegningen, så sletter jeg den gerne!

 

Nej nej... det var slet ikke sådan ment... du må meget gerne bruge den... ville bare lige sikre mig...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærligt, jeg kan ikke huske det :oops: Det var nemlig den allerførste jeg lavede. Men jeg plejer ikke at bruge HF-medlemmers billeder uden at spørge først, selv om der selvfølgelig ikke er noget ulovligt i at kikke på et billede når man tegner.

De fleste billeder er nogle jeg har fundet på en side der hedder "pictures of puppies and dogs", men det er ikke alle racer der er der. Nogle har jeg også fundet ved bare at søge på racenavnet.

 

 

Og nu har jeg så lige spildt en lørdag formiddag - tak for hjælpen :5up:

umulia-albums-umulias-hundekunster-picture6856-racer.jpg

 

Det er dælme ikke spild, når man har så god en streg som du har og ydermere lader os andre kigge med !!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst pjevs

hej, jeg tror ikke disse billeder kan bruges, da pjevs ikke er udstillingshund. han kan ikke finde ud af det der med at stå fint :roll::mrgreen: men hvis de ikke er gode kan du bare lade dem være.

 

[ATTACH]9495[/ATTACH]

 

[ATTACH]9496[/ATTACH]

 

[ATTACH]9497[/ATTACH]

 

ville bare hjælpe ;-) tror ikke de kan bruges. :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...