Hop til indhold

"Hundegruppe i Århus"???


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst n1nna

Den diskussion tog bare en helt uventet drejning, fra at dreje sig om et simpelt spørgsmål til at være en åben kamp.

Til sidst følte jeg mig virkelig angrebet fra alle sider - normalt kan jeg godt holde hovedet koldt i en diskussion, men når jeg bliver "ramt" på min hund (havde indtryk af, at jeg blev beskyldt for ikke at være glad for Mio) og samtidig føler folk fordrejer mine ord, så bliver jeg helt vild i varmen og "viser tænder" :roll:

 

Og jeg sagde måske nogle dårlige ting i kampens hede, men det tror jeg vi var flere der gjorde! :(

 

Anyway - glæder mig vildt meget til Fredagsturen, og det er jeg sikker på Mio også ville gøre hvis han vidste det! :blink:

 

Nu vil vi køre ind og hente Mios far ved toget, ham har vi ikke set i 2 uger grundet eksamen.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Mig og Mimi er også klar til Solbjerg hundeskov på fredag, jeg har fri fredag, så tidspunktet er for mig ligegyldigt.

 

Er der nogen der ved hvilket busnr. der køre der ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Den diskussion tog bare en helt uventet drejning, fra at dreje sig om et simpelt spørgsmål til at være en åben kamp.

Til sidst følte jeg mig virkelig angrebet fra alle sider - normalt kan jeg godt holde hovedet koldt i en diskussion, men når jeg bliver "ramt" på min hund (havde indtryk af, at jeg blev beskyldt for ikke at være glad for Mio) og samtidig føler folk fordrejer mine ord, så bliver jeg helt vild i varmen og "viser tænder" :roll:

 

Og jeg sagde måske nogle dårlige ting i kampens hede, men det tror jeg vi var flere der gjorde! :(:lun:

 

Altså... Jeg syntes måske, at det er lidt dårlig stil, at afslutte en tråd i en anden tråd. Nu skal jeg ikke gøre mig herre over, hvad reglerne er herinde. Hvilket vist ikke er andet, end at opføre sig nogenlunde pænt.

 

På ingen måde kan jeg forstå, hvordan du kan føle, at du syntes du bliver beskyldt for, ikke at være glad for din hund. Og hvis det er sådan du har det, ville det måske være bedre, at du gav udtryk for det i den oprindelige tråd, så du kunne få afkræftet det. At du bliver angrebet handler nok mere om, at vi er nogle der føler, at du starter ud med at anklage DKK og os der hører under der, for forskellige ting.

 

Der er INGEN der nævner, at du ikke er glad for din hund, at du ikke passer godt på den og at den ikke er en helt fantastisk hund. Overhovedet.

 

Jeg er ked af jeg låner tråden til dette, men eftersom det vist er her det fortsætter, syntes jeg måske ikke det er helt udenfor reglerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Altså... Jeg syntes måske, at det er lidt dårlig stil, at afslutte en tråd i en anden tråd. Nu skal jeg ikke gøre mig herre over, hvad reglerne er herinde. Hvilket vist ikke er andet, end at opføre sig nogenlunde pænt.

 

Så nu opfører jeg mig ikke pænt heller? :-D

 

Jeg fik indtryk af, at der i hvert fald er en i den anden tråd, der har den holdning, at man altid skal have det sidste ord i en diskussion. Derfor skrev jeg i DEN tråd at jeg ikke gad den diskussion mere, og jeg AFSLUTTEDE den DERINDE for mit vedkommende, med nogle punkter ang. mine holdninger.

 

Jeg har IKKE fortsat tråden herinde - jeg ytrede bare, at jeg var lidt ked af det efter en diskussion her på forum, og det er der så nogen der har været søde at kommentere på det - INGEN der har ført diskussionen videre herinde! Sluttelig, forklarede jeg folk hvorfor jeg var blevet ked af det - igen, INGEN videre diskussion.

 

Håber det var svar nok, så vi ikke skal begynde en ny diskussion omkring adfærd på forum! Her melder jeg i så fald pas på forhånd, af hensyn til TS her og andre der gerne vil fortsætte snakken om "Hundegruppe i Århus".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Mig og Mimi er også klar til Solbjerg hundeskov på fredag, jeg har fri fredag, så tidspunktet er for mig ligegyldigt.

 

Er der nogen der ved hvilket busnr. der køre der ud?

 

Har desværre ikke prøvet at køre i bus den vej, men jeg tror at bus 202 og 52 stopper derude - spørg evt. hos midttrafik. :hmm: Jeg skulle jo helst ikke være skyld i at du havner et andet sted :mrgreen:

 

Jeg kan bedst efter kl 15.-)

 

Så måske kl 15.30 er fint? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har desværre ikke prøvet at køre i bus den vej, men jeg tror at bus 202 og 52 stopper derude - spørg evt. hos midttrafik. :hmm: Jeg skulle jo helst ikke være skyld i at du havner et andet sted :mrgreen:

 

 

 

Så måske kl 15.30 er fint? :-D

 

Det lyder fint:-) JEg smutter til Solbjerg hundeskov nu:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Ja, det er vist 202, TROR jeg nok. Vi skal også med bussen fra århus, så vi kan da følges hvis det er?

Det vil jeg meget gerne, så er vi også 2 til at finde stedet (hvilket jeg er en klovn til :mrgreen:)

 

Lad os lige aftale nærmere i løbet af ugen, hvornår vi skal med bussen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chrispy

vi vil også gerne være med, vi er udover jeg selv og min kæreste vores 7 år gamle golden retriever Elmer :-)

Vil følge med i datoer herinde. Vi bor i Århus V men har bil..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Ih hvor bliver det hyggeligt med så mange - så burde der være nogen at lege med for alle hundene :5up:

 

Jeg blev lige i tvivl om det var kl 15:30 eller 16:00 på fredag vi havde aftalt? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
jeg tror da lige elmer er noget for min 8 år gamle damehund:-D Vi er friske på at mødes en dag til en strand eller skovtur:-)

 

Hehe.. En gammel, men rigtig dejlig dame-hund! :5up:

Kommer sådan til at tænke på hendes udtryk og "hundeøjne" ( :lun: ), da Mio for 117. gang på en times tid stressede op og generede hende - De unghunde altså! :roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. En gammel, men rigtig dejlig dame-hund! :5up:

Kommer sådan til at tænke på hendes udtryk og "hundeøjne" ( :lun: ), da Mio for 117. gang på en times tid stressede op og generede hende - De unghunde altså! :roll::mrgreen:

 

Ja,moar hjælp mig:ae: For så et par minutter senere alligevel lige skulle over og gå foran ham:roll: Primadonna:blink:

 

Skal vi snart på tur igen, så kan jeg tage dem begge med, så får Mio rigtig travlt:lol:

 

Sheila var helt ude ivandet igår og mysla svømmede faktisk næsten:shock: Hun skulle jo lige ud ogstjæle sheilas pind:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel

Buller og jeg ville gerne.... men jeg har ingen bil. Vi kan tilgengæld tilbyde et område ude ved os med indhegnet hundeskov som ofte er meget besøgt. Udover det er der et meget stort skovområde med søer, stier osv.

Tror det kunne være godt for buller at møde nogen omkring hans egen alder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...