Hop til indhold

"Hundegruppe i Århus"???


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Buller og jeg ville gerne.... men jeg har ingen bil. Vi kan tilgengæld tilbyde et område ude ved os med indhegnet hundeskov som ofte er meget besøgt. Udover det er der et meget stort skovområde med søer, stier osv.

Tror det kunne være godt for buller at møde nogen omkring hans egen alder :)

 

Ja, hunde i den alder finder som regel stor fornøjelse i bare at gå og snuse sammen:5up:

Vi har heller ikke bil, men er med bussen rundt;-) Men hvor bor du henne af?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst n1nna
Ja,moar hjælp mig:ae: For så et par minutter senere alligevel lige skulle over og gå foran ham:roll: Primadonna:blink:

 

Skal vi snart på tur igen, så kan jeg tage dem begge med, så får Mio rigtig travlt:lol:

 

Sheila var helt ude ivandet igår og mysla svømmede faktisk næsten:shock: Hun skulle jo lige ud ogstjæle sheilas pind:lol:

 

Flot klaret af Mysla! :klap2:

 

Hehe.. :lol: Det lyder som en rigtig god ide! Så kan Mysla også forsvare Sheila lidt :blink: Og så kan de begge lokke Mio ud i vandet! :mrgreen:

 

Jeg ved ikke lige hvordan det ser ud efter min aflevering på fredag, men vi kan jo snakkes ved i Solbjerg! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder vel nok som en rigtig god ide - Soffi har så meget energi, at det ville være pragtfuldt at få brugt noget af det - og hun er totalt kulret, når hun ser andre hunde - ved overhovedet ikke, hvordan hun skal stille sig an, for at få opmærksomhed - men hun kan så godt finde på at sætte de større hunde på plads, hvis hun synes de kommer for nær.

Så jeg tror noget socialt med andre hunde vil være rigtig godt.

Jeg vil følge med herinde og se hvad I aftaler. Måske er der nogle tidspunkter, hvor vi kan være med. Det er lidt svært for mig - da jeg har heltidsarbejde, og en handicappet mand - at sige nogle bestemte tidspunkter.

Men jeg håber da, at hundegruppen i Århus fortsætter, for jeg skal nemlig på efterløn om 11 måneder - HURRA !! - så får jeg meget bedre tid på alle mulige tidspunkter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
ok,hvis det er så tager mysla og jeg bussen fra århus kl 14,25,så er vi i solbjerg kl 15 og skal jo lige gå derhen og sådan:)

Alletiders :5up: Jeg håber at jeg kan komme

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Jeg er ikke helt sikker på at Mimi og jeg kan komme, da Mimi her til aften har fået racermave - jeg ser det lige an natten over.

Mimi har været oppe et par gange i nat så vi springer i dag over - hun skulle jo nødig give andre af hunde-forums hunde racermave også, hvis nu det er en virus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Mimi har været oppe et par gange i nat så vi springer i dag over - hun skulle jo nødig give andre af hunde-forums hunde racermave også, hvis nu det er en virus.

 

Øv da :( Håber vi ses en anden gang..

 

Rigtig god bedring Mimi! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

:vinken: Lige en reminder til dem der måske ikke har fået det med..

 

Vi er nogle der mødes i Solbjerg hundeskov idag kl ca 15/16 til ? Hundene "falder udmattede om"? :blink:

 

Alle er velkommen til at møde op (hvilket jo giver sig selv i en offentlig "skov" :roll:)!

 

Så kom endelig forbi hvis I har lyst! :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

DOH! Og så glemte man selvfølgelig lige sit kamera! :roll:

 

Det var en fantastisk dejlig eftermiddag, og Mio fik leget (og badet :klap2:) til den helt store guldmedalje.

Der var en masse dejlige og søde hunde - fra S-XXL! :lol:

 

Mio opførte sig rigtig flot, selvom han begyndte at gø lidt til sidst. Ved ikke om det skyldes, at han var lidt overgearet eller om han bare var lidt forvirret. Men overordnet var han så dygtig til at kommunikere idag - til trods for at han oven i købet blev lagt ned et par gange af en stor flot Schæfer, der vidst havde fået den forkerte pote ud af sengen :lol:

 

Jeg ved at LuckyLuna med Sheila og Mysla desværre blev forhindret i at komme, men jeg er lidt nysgerrig på om der var nogle andre herinde der var derude. Jeg er en klovn til navne og ansigter, så jeg kan sagtens have snakket med nogen af Jer uden at vide det! :oops: :blink:

 

Håber vi kan finde en anden dag snart! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

DOH! Og så glemte man selvfølgelig lige sit kamera! :roll:

 

Det var en fantastisk dejlig eftermiddag, og Mio fik leget (og badet :klap2:) til den helt store guldmedalje.

Der var en masse dejlige og søde hunde - fra S-XXL! :lol:

 

Mio opførte sig rigtig flot, selvom han begyndte at gø lidt til sidst. Ved ikke om det skyldes, at han var lidt overgearet eller om han bare var lidt forvirret. Men overordnet var han så dygtig til at kommunikere idag - til trods for at han oven i købet blev lagt ned et par gange af en stor flot Schæfer, der vidst havde fået den forkerte pote ud af sengen :lol:

 

Jeg ved at LuckyLuna med Sheila og Mysla desværre blev forhindret i at komme, men jeg er lidt nysgerrig på om der var nogle andre herinde der var derude. Jeg er en klovn til navne og ansigter, så jeg kan sagtens have snakket med nogen af Jer uden at vide det! :oops: :blink:

 

Håber vi kan finde en anden dag snart! :5up:

 

Ja, vi nåede ikke bussen:cry:Men så tog mysla og jeg da bare i hundeskoven inde i århus i stedet:mrgreen: Mødte så kun to hunde, men der var også lige gammelmands ræs:lol: hold fast de stønede og pustede:shock::lol:

 

Dejligt i havde en god dag:) Jeg var bare så ærgelig over jeg ikke nåede det, men så håber jeg jeg kan næste gang I skal derud:)

 

Badede han isøen, sådan rigtigt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Ja, vi nåede ikke bussen:cry:Men så tog mysla og jeg da bare i hundeskoven inde i århus i stedet:mrgreen: Mødte så kun to hunde, men der var også lige gammelmands ræs:lol: hold fast de stønede og pustede:shock::lol:

 

Dejligt i havde en god dag:) Jeg var bare så ærgelig over jeg ikke nåede det, men så håber jeg jeg kan næste gang I skal derud:)

 

Badede han isøen, sådan rigtigt?

 

Hehe - det var godt at det ikke var helt forgæves for Jer! :mrgreen: Damn de busser! :roll: Hvor ligger den hundeskov henne?

 

Åen i Solbjerg var knas-tør, og søen var blevet til et lille mudderhul (:badr:) men det gik ham da højt nok til at han måtte hoppe lidt for at komme frem sammen med de andre langbenede hunde! :lol:

Han svømmede ikke, men det var jeg nu egentligt også meget glad for med det klamme muddervand :blink:

 

TIL ALLE: I kommer bare med en ny dato, vi kan alle dage, undtagen imorgen og den 5.-7. Juni! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel
Ja, hunde i den alder finder som regel stor fornøjelse i bare at gå og snuse sammen:5up:

Vi har heller ikke bil, men er med bussen rundt;-) Men hvor bor du henne af?

 

Jep :) Jeg bor på Skjoldhøj Kollegiet i Århus. 15'eren har endestation herude, og man kan tage 14'eren. Men det ser ud til at du har stor hund, så du ville nok skulle med en af de blå busser, og så gå resten af vejen. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chrispy

Er der nogen der er klar på at mødes enten onsdag eller torsdag eftermiddag i næste uge?

ellers går der nogle uger da vi snder hunden med børnene i sommerhus på sjællands odde :-)

Vi havde ellers en dejlig men varm tur til kbh og hunden fik da lov at få brugt noget krudt med andre hunde da vi tog en tur i bernstoffsparken, han glemmer vist nogen gange han er en middelaldrende herre :-P

Kan nogen anbefale et godt sted her i århus gerne med lidt vand vi kan mødes?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Nogen der vil gå tur på søndag?

 

Ville super gerne, men vi er i KBH på Søndag - (eller faktisk Liseleje - men her i Jylland er Sjælland jo lig KBH! ;-))

 

Så ØvBøv, det er desværre lidt langt for en tur! :(

 

Men vi må da lige finde noget ud af noget, når jeg kommer hjem igen - er spændt på at møde Mysla også! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er nok til eftermiddags kaffe (kage :mrgreen: ) i Odder på det tidspunkt af dagen.. nogle der vil mødes i aften? Vi har lige været en tur ved Moesgaard, da Martin gerne ville løbe ne tur i skoven med Indy. Jeg tog de to andre med til stranden.. Klæd jer godt på, siger jeg bare! Der var pålandsvind, og det ruskede noget i hårlokkerne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chrispy

:-D

Vi er nok til eftermiddags kaffe (kage :mrgreen: ) i Odder på det tidspunkt af dagen.. nogle der vil mødes i aften? Vi har lige været en tur ved Moesgaard, da Martin gerne ville løbe ne tur i skoven med Indy. Jeg tog de to andre med til stranden.. Klæd jer godt på, siger jeg bare! Der var pålandsvind, og det ruskede noget i hårlokkerne :blink:

jamen vi har ikke planer for i aften, så hvis nogen vil gå en aftentiur istedet er vi klar på det. Tror Elmer altid er klar til at gå tur :blink: og vi andre tager nok heller ikke skade af det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi sige ved Moesgaard strand? Er det KUN i snor, eller må søde hunde slippes fri hvis de vil lege i vandkanten? :engel: ...vi gør kun hvad der passer til alle :blink:

Vi er på vej ud af døren, tjekker op på tråden indnen vi kører afsted i aften :5up:

 

Kan vi ikke mødes ca der vedTangkrogen, der hvor vejen drejer?

 

Søde hunde må gerne slippes for min skyld, jeg tager kun Mysla med:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...