Hop til indhold

"Hundegruppe i Århus"???


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Kan vi ikke mødes ca der vedTangkrogen, der hvor vejen drejer?

 

Søde hunde må gerne slippes for min skyld, jeg tager kun Mysla med:)

 

Jeg skulle hilse fra LuckyLuna og sige at hun desværre ikke kan nå at komme til 19. men at hun var klar klokken 20.

 

Jeg sender lige hendes nummer til dig pr. pb PinPointer!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:oops: Vi nåede det ikke alligevel, og vi havde så travlt med at få hentet hundene og prøve at komme afsted til tiden, at jeg ikke tjekkede computeren, så selvom Ekaterina var hurtig på optrækkeren, var det til ingen nytte... men hvis du alligevel ikke dukkede op, er det jo ligemeget :lol:

 

Vi komer i hvertfald på tirsdag!

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Vi nåede det ikke alligevel, og vi havde så travlt med at få hentet hundene og prøve at komme afsted til tiden, at jeg ikke tjekkede computeren, så selvom Ekaterina var hurtig på optrækkeren, var det til ingen nytte... men hvis du alligevel ikke dukkede op, er det jo ligemeget :lol:

 

Vi komer i hvertfald på tirsdag!

 

Øv det var træls, undskyld:oops:

 

Jeg kom bare til at ride en lidt længere tur end planlagt:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv det var træls, undskyld:oops:

 

Jeg kom bare til at ride en lidt længere tur end planlagt:blink:

Nej, nej, det var jo ikke din skyld, vi kørte til Moesgård først, og da vi var derude kom jeg pludselig i tanke om at du ikke har bil, men da vi kom ind til den anden strand, var det jo alt for sent uanset om du havde været der eller ej :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
først skullevi bare med tog som sidst,så skulle vi køre med en anden og hendes hund, men nu skal de ikke med, så nu skal vi vel med tog igen;-)

 

men øh, jeg betaler gerne benzin:cool:

 

Hehe.. ville egentligt have spurgt om vi ku følges i toget, men måske er det ikke så slem en tur i bil, hvis man har lidt selskab :hmm:

Tror du Mio og Mysla kan enes i bilen? :mrgreen:

Ellers kan den ene selvfølgelig sidde bagi mens den anden får bagsædet! :5up:

 

Er endnu ikke 100% sikker på vi kommer med, kan jeg tænke over det til imorn ved 12-tiden, og så evt. skrive en sms til dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. ville egentligt have spurgt om vi ku følges i toget, men måske er det ikke så slem en tur i bil, hvis man har lidt selskab :hmm:

Tror du Mio og Mysla kan enes i bilen? :mrgreen:

Ellers kan den ene selvfølgelig sidde bagi mens den anden får bagsædet! :5up:

 

Er endnu ikke 100% sikker på vi kommer med, kan jeg tænke over det til imorn ved 12-tiden, og så evt. skrive en sms til dig?

 

Nåh, følges i toget kan vi også godt, hvis det skulle være:lol:

 

Ja, jeg tror godt de kan finde ud af det. Mysla er vandt til at sidde foran mine ben.

 

men tænk du bare over det til i morgen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager i Solbjerghundeskov her kl 12, det kunne være hyggeligt hvis der var andre der kom:-) Ses måske:-)

 

Hehe, jeg kom lige ind på HF for at sige det samme!! :lol: :5up:

 

Vi ses... :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Mhb. på tråden om Emil, vil jeg høre hvilken dag Bantus og Ninna kan mødes i solbjergskov? Eller et andet sted. Det er underordnet.

 

Der må meget gerne komme flere hvis det har interesse.

 

Jeg kan de fleste dage fordi jeg læser til eksamen.

 

Så det er op til jer :-D ????

Link til indlæg
Del på andre sites

Mhb. på tråden om Emil, vil jeg høre hvilken dag Bantus og Ninna kan mødes i solbjergskov? Eller et andet sted. Det er underordnet.

 

Der må meget gerne komme flere hvis det har interesse.

 

Jeg kan de fleste dage fordi jeg læser til eksamen.

 

Så det er op til jer :-D ????

 

 

På fredag er jeg færdig med eksamen, og så er jeg rimelig åben for alle dage, er lige kommet hjem efter 1 ½ time solbjerg hundeskov dejlig tur. Du kommer bare med foreslag, men hva med evt. på søndag??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige bestået min eksamen, så jeg har Friiiiiiiiiii.... Weeee... :klap2:

 

Det var ikke ment som hån på nogen måde, jeg er bare så glad for at den er overstået! :5up:

 

Anyway, det betyder at jeg kan alle dage - måske ikke lige på lørdag, men søndag lyder da fin. Ellers gerne i løbet af ugen her..? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Skal vi ikke bare sige at vi mødes ved agilityredskaberne i hundeskoven?? det er lige når man kommer inden for lågen i hundeskoven. Jeg sender lige mit nummer på pb.

 

Hmm jeg har bare aldrig været i solbjerg hundeskov så er lidt lost...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg har bare aldrig været i solbjerg hundeskov så er lidt lost...:-D

 

Det skal du ikke være. kommer du i bil? for der er kun en parkeringsplads, skoven er ikke mega stor, så det skulle ikke være noget problem.

 

For at finde der ud, kører du bare ud af mod solbjerg via, horsenslandevej. Når der kommer et skilt som viser mod solbjerg, drejer du til venstre oog derefter skal du hurtigt til venstre igen, du kan ikke undgå at se det, og lige når man kommer ind på parkeringspladsen som er lille, kan du se agilitybanen som er lige inden for lågen, du kan ikk komme på gale veje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...