Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7942 Ku' godt tænke mig at få et overblik over hvor mange vi er der er aktive herinde Så, hvem er aktive?? I AM! Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7943 Tror godt vi kunne være flere I må gøre lidt reklame rundt omkring på nettet hvor I kommer :wink: Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7945 Jeg er en smule aktiv For at banke et forum op skal der skrives, der skal svares og vi skal byde velkommen Jeg synes der er sket meget her medens jeg har været her, i starten var her dælme stille Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7955 Jeg er her også, men kun når jeg syntes jeg har noget at byde på. Men det er dejligt der er kommet mere gang i skriveriet her inde. Hilsen Karen. Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7957 Folk der ikke har eller har haft hund, ja de gider ikke at hoere paa mig, da jeg kan snakke hunde i timevis......sa ja, jeg er her ogsaa.... Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7964 Siden jeg oprettede mig som bruger sent i aftes, må jeg vel også gå ind under betegnelsen 'aktiv skriver' Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7967 Nu har jeg lagt et link her til på min hjemmeside. Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7982 Jeg er også aktiv (Jeg synes du er blevet meget kønnere siden sidst jeg loggede ind, Bangkeaw ) Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7986 Jeg er også aktiv (Jeg synes du er blevet meget kønnere siden sidst jeg loggede ind, Bangkeaw ) Lidt hårfarve og selvbruner Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7987 Jeg er da også nogenlunde aktiv - altså på nær når jeg har en lille Vita liggende i min seng(ååååh det er hyggeligt) eller drager mod nord for at gå med Vita Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7990 Jeg er her også men jeg er nok ikke så aktiv som jeg burde med at skrive, men jeg læser de fleste indlæg. Jeg svarer bare kun når jeg syntes jeg kan bidrage med noget. Som ny hunde ejer så er det bare ikke så tit, men så suger jeg til gengæld til mig alt det jeg kan Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_7992 HALLI HALLO Jamen jeg er her sørme da også, det er en meget behageligt forum og være i så jeg tjekker dagligt om dr er sket noget nyt Er jo ny herinde Rapporter
Besvaret Januar 6, 200818 år comment_8025 Og hvad er så aktiv i forhold til halv-aktiv eller slet ikke aktiv Jeg mener selv jeg høre til halv-aktiv Rapporter
Besvaret Januar 9, 200818 år comment_8295 Og hvad er så aktiv i forhold til halv-aktiv eller slet ikke aktiv Jeg mener selv jeg høre til halv-aktiv Den hopper jeg med på Rapporter
Besvaret Januar 9, 200818 år comment_8320 Også aktiv! Men for dælen der sker meget når man bare har været væk et par dage Rapporter
Besvaret Januar 10, 200818 år comment_8347 Også aktiv! Men for dælen der sker meget når man bare har været væk et par dage Så prøv at være væk i 3 uger Stolt halv-aktiv wanna-be hundeejer. Rapporter
Besvaret Januar 10, 200818 år comment_8374 og jeg er skam også aktive. :wink: Det må man jo være, når man er så uerfaren som mig. Godt med et sted, hvor man kan få nogle gode og brugbare råd og hvor tonen er pæn. Rapporter