Hop til indhold

er det bare mig


DKWiechert
 Share

Recommended Posts

Der er da ikke noget galt med ambitioner - den kan jo lige så godt lære det fra starten :mrgreen:

 

Griner også altid lidt inde i mig selv, når folk tager deres nye hvalp med op til præmieoverrækkelse i eliteklassen til LP prøver :cool: Så ved de ligesom, hvad der venter dem.... Hmmm, måske jeg skal finde nogle præmieoverrækkelser om et par uger..... :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Åh, det er dét jeg har gjort galt. Jeg har ikke opfostret mine tøser på duften af blik og rosetter...!

 

Skal selvfølgelig ikke kunne sige det ikke virker, der er jo også nogen der mener, at man kan lægge en bog under puden og få den samme viden ind, som hvis man læser den (har endnu ikke hørt det har virket, men hvis det er tilfældet, så hører jeg gerne om den rette teknik).

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, det er dét jeg har gjort galt. Jeg har ikke opfostret mine tøser på duften af blik og rosetter...!

 

Skal selvfølgelig ikke kunne sige det ikke virker, der er jo også nogen der mener, at man kan lægge en bog under puden og få den samme viden ind, som hvis man læser den (har endnu ikke hørt det har virket, men hvis det er tilfældet, så hører jeg gerne om den rette teknik).

 

Det der med puden - det er jo fakta! Det skal du ikke komme her og ødelægge :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...