Hop til indhold

Politiet: Jamen så har vi ikke tid


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

En gravhund her på vejen er blevet bidt at en rottweiler som lexus legede med da han var hvalp, den bor ike så langt væk her fra. Gravhundeejeren ville melde det til politiet. Men politiets svar var at så længe der ikke er en muskel/kamphund indblandet vil de ikke tage imod almeldelsen:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det ville jeg godt nok gå direkte til avisen med!

Men de er måske heller ikke interesseret når det ikke er deres yndlingsofre det handler om :evil:

Jeg er bange for at aviserne ikke er interresered i den slags. Det var jo ikke en kamphund der angreb

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
En gravhund her på vejen er blevet bidt at en rottweiler som lexus legede med da han var hvalp, den bor ike så langt væk her fra. Gravhundeejeren ville melde det til politiet. Men politiets svar var at så længe der ikke er en muskel/kamphund indblandet vil de ikke tage imod almeldelsen:evil:

 

det var da noget svineri!! er det hende lexus plejer at lege med?

Link til indlæg
Del på andre sites

En gravhund her på vejen er blevet bidt at en rottweiler som lexus legede med da han var hvalp, den bor ike så langt væk her fra. Gravhundeejeren ville melde det til politiet. Men politiets svar var at så længe der ikke er en muskel/kamphund indblandet vil de ikke tage imod almeldelsen:evil:

 

Det for ring! er så træt af politiet:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

skræmmende...

 

"Jeg har haft indbrud"

 

"Når var den roker typer eller af udenlandsk udsegende?"

 

"Nej de så danske ud og talte dansk..."

 

"Nå men så er det ikke så slemt det har vi ikke lige tid eller mulighed for at gøre noget ved :!:"

 

Mon det er det næste vi hører så...:evil::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bange for at aviserne ikke er interresered i den slags. Det var jo ikke en kamphund der angreb

 

Jeg synes bare ikke de skulle slippe godt fra det.

Hvis anmelderen har navn på den person der svarede, så burde hun/han klage over det.

 

Alternativt kunne man skrive til en politiker. Jeg kan anbefale Socialdemokratiets Benny Engelbrecht. Han tager henvendelser fra borgerne seriøst.

Link til indlæg
Del på andre sites

En gravhund her på vejen er blevet bidt at en rottweiler som lexus legede med da han var hvalp, den bor ike så langt væk her fra. Gravhundeejeren ville melde det til politiet. Men politiets svar var at så længe der ikke er en muskel/kamphund indblandet vil de ikke tage imod almeldelsen:evil:

 

De har PLIGT til at tage imod sådan en anmeldelse! At de så ikke har tid til at gøre noget ved det, er en anden sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men politiet har desvære også pligt til at spilde deres tid på fodboldkampe.

Man kunne jo skrive til de kære politikere som mener at fodbold er en livsnødvendighed, om ikke klubberne selv skulle betale for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

nej nej.... For nu skal fodbold sågar på en "pligt-liste" over ting som skal være tilgængelige for landsdækkende tv... :roll:

 

 

 

 

 

Hvis ikke man konstant bombarderede politiet med latterlige anmeldelser der lige så godt kunne løses ad egen kraft, så ville politiet nok også tage de anmeldelser der kommer ind mere alvorligt, og ikke mindst ville de have ressourcer til at tage sig af det.

 

Men næh nej. Parkerer man uheldigt.....så skal polisen tilkaldes

Går man rundt i gaden med tredagesskæg.....så skal polisen tilkaldes

Løs hund.... polisen!

affald tabt af traileren.... Jamen det ordner polisen!

Naboen er dum...... ......ja.... polisen igen

 

Velcome to Denmark.... the Nannystate to be!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne egentlig godt tænke muig at høre hele historien bag den sag. Selvfølgelig er det altid de store hunde der er galt på den, sådan er det jo bare nødt til at være.

Gravhunde kan være meget provokerende, og de holder sig ikke tilbage med at gå til angreb på en hund der er meget større end dem selv, selvfølgelig angriber de altid bagfra. De er mange gravhundeejere der tillader dette, ja faktisk synes det er "sødt".

 

Hvorfor skal politiet indblandes i alt? Kan vi ikke længere finde ud af at løse problemerne selv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Kunne egentlig godt tænke muig at høre hele historien bag den sag. Selvfølgelig er det altid de store hunde der er galt på den, sådan er det jo bare nødt til at være.

Gravhunde kan være meget provokerende, og de holder sig ikke tilbage med at gå til angreb på en hund der er meget større end dem selv, selvfølgelig angriber de altid bagfra. De er mange gravhundeejere der tillader dette, ja faktisk synes det er "sødt".

 

Hvorfor skal politiet indblandes i alt? Kan vi ikke længere finde ud af at løse problemerne selv?

Jeg har ingen førstehåndsviden om det. Men damen skulle have været ude at gå med sin gravhund i snor på stien. Pigen kan ikke holde rotten og den løb så hen og bed gravhunden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...