Hop til indhold

Spist Daim-papir


Gæst Emil
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

jeg har lige erfaret, at min søde kære hund, i dag nok har spist en pose daim i kugler...inkl. papiret, da jeg simpelthen ikke kan finde det. Eller faktisk fandt jeg kun en stump, så jeg regner med at lumlen har spist resten.

Er der nogen der ved hvordan jeg skal forholde mig til det? Lige nu har han det helt fint og han har her til aften skidt ganske normalt og han tigger stadig som om ingenting er sket :roll:

 

Emil, der er ny på forummet

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det ikke chokoladen jeg er så bekymret for, han har skam ædt 200 gr. marabou samt en masse sæbe før, uden der skete noget. Det med sæben var et råd fra dyrlægen. meningen var så han skulle kaste op, men sæben så han åbenbart som noge delikat, mums :roll:

 

Så kan det være jeg ikke skal samle lort op imorgen, hvis den kommer ud indpakket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med mindre Emil er en lille bitte chihuahua hvalp ville jeg ikke være super bekymret... hold øje med ham og sker der ændringer til det værre, så ring til vagtdyrlægen....

 

Karla har ædt en halv ballon engang - den kom ud komplet igen :roll: men jeg nåede at få dårlige nerver...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Efter jeg en gang var meget optaget af "Emegency Vets" på Animal Planet, turde jeg ikke tage chancer af denne art. Havde en gang en hund, der fik ædt et styk slatten bamseben, og der røg jeg til dyrlægen med det samme, hvor den fik et opkastningsmiddel. Der var lidt for mange afsnit af omtalte program, der vist hvordan skidt og møg havde sat sig i tarmene på hundene, som derefter skulle i gennem en dyr operation. Så var det trods alt billigere at smutte på dyrehospitalet udenfor lukketid.

 

Nu tror jeg ikke at sådan noget Daim papir fylder så voldsomt op i tarmene, så mon ikke det får lov at passere uden de store problemer. Tvivler så på, at det vil blive allerede i morgen det dukker op. Nok nærmere lidt hen ad vejen og lidt ad gangen.

 

I forhold til chokolade, skal der en vis portion til, før end det er skadeligt. Afhængigt naturligvis af hvor mørk chokoladen er. Jo mørkere, jo værre. En af mine tøser havde også en gang kastet sig over et stykke Lux sæbe, som åbenbart er af en anden verden? Det gav meget skummende og mærkeligt velduftende opkast et døgns tid frem...

 

God bedring med dyret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er en stor labrador-blanding og har efterhånden også spist en del mærkelige ting...jaa man kan undres og kan undrer sig over hvor lidt skade de kan tage af de mærkelige ting :roll:

 

men venter og ser tiden an, han er stadig frisk og leger fortsat lystigt, med sin bedste ven :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter jeg en gang var meget optaget af "Emegency Vets" på Animal Planet, turde jeg ikke tage chancer af denne art. Havde en gang en hund, der fik ædt et styk slatten bamseben, og der røg jeg til dyrlægen med det samme, hvor den fik et opkastningsmiddel. Der var lidt for mange afsnit af omtalte program, der vist hvordan skidt og møg havde sat sig i tarmene på hundene, som derefter skulle i gennem en dyr operation. Så var det trods alt billigere at smutte på dyrehospitalet udenfor lukketid.

 

Nu tror jeg ikke at sådan noget Daim papir fylder så voldsomt op i tarmene, så mon ikke det får lov at passere uden de store problemer. Tvivler så på, at det vil blive allerede i morgen det dukker op. Nok nærmere lidt hen ad vejen og lidt ad gangen.

 

I forhold til chokolade, skal der en vis portion til, før end det er skadeligt. Afhængigt naturligvis af hvor mørk chokoladen er. Jo mørkere, jo værre. En af mine tøser havde også en gang kastet sig over et stykke Lux sæbe, som åbenbart er af en anden verden? Det gav meget skummende og mærkeligt velduftende opkast et døgns tid frem...

 

God bedring med dyret.

 

Sejt! Jeg har kun set hundelort i tusinde farver, efter kræet tømte en pakke farvekridt.

Tro på vi vandt respekt på stierne - lod dem ligge, bare fordi vi ku

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Sejt! Jeg har kun set hundelort i tusinde farver, efter kræet tømte en pakke farvekridt.

Tro på vi vandt respekt på stierne - lod dem ligge, bare fordi vi ku

 

Waaauuuw!!! Dem ville jeg også have ladet ligge.

 

Det bringer minderne frem omkring vilde tanker om at kunne introducere glimmer til hundene i forbindelse med mad, for at kunne få nogle glimtende lorte som resultat...

Link til indlæg
Del på andre sites

Waaauuuw!!! Dem ville jeg også have ladet ligge.

 

Det bringer minderne frem omkring vilde tanker om at kunne introducere glimmer til hundene i forbindelse med mad, for at kunne få nogle glimtende lorte som resultat...

 

Stod med hånden i en pose, husker jeg, og kiggede på tri-colour lorten (eller var den merle?) og tænkte "arh.. det er alligevel for sejt"

Forresten forældrenes gamle hund, Bitten ville aldrig aldrig aldrig nedlade sig til at æde sådan noget hø..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Stod med hånden i en pose, husker jeg, og kiggede på tri-colour lorten (eller var den merle?) og tænkte "arh.. det er alligevel for sejt"

Forresten forældrenes gamle hund, Bitten ville aldrig aldrig aldrig nedlade sig til at æde sådan noget hø..

 

Det er sgu da installationskunst, der vil noget!

Link til indlæg
Del på andre sites

er det ikke fluxus det hedder :?::mrgreen:

skulle ha' meldt multicolor-pøllen til en af de der udstillinger, nu kan jeg ikke huske navnet, men det kunne da være cool at have en hund der var medlem af bkf :mrgreen:

 

Jeg lover dig - de bestod af så meget naturen ikke kan fordøje (eller hunden for den sags skyld) at de sikkert ligger der endnu!:mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Farvevalget ville jeg bedømme til værende lidt Asger Jorn..ish..

Det er sjovt, for når han brækkede sig så det mest ud til at være inspireret af guldaldermalerierne.. på en måde..

 

 

 

:lol::lol::lol::lol:

 

 

Har godt nok selv for nylig samlet lorte med blåt islæt fordi nogen havde ædt en perleplade :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan efterhånden se hvordan tråden udarter sig og kan herefter konstatere, at min hunds daim-papir måske slet ikke er så slemt endda :-D

 

 

Oh no. Husker med glæde mine tidligere svigerforældres flatcoated der åd alt.

 

Nylonstrømper og trusser var et af dens store numre, og så kunne svigerfar som en anden tryllekunstner stå og hjælpe trusser og nylonstrømper ud af måsen på staklen når de skulle ud igen.

 

Kun efter at have ædt et ordentligt bundt tvist måtte den forbi dyrlægen, siden da var den galvaniseret indvendig og kunne æde alt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh no. Husker med glæde mine tidligere svigerforældres flatcoated der åd alt.

 

Nylonstrømper og trusser var et af dens store numre, og så kunne svigerfar som en anden tryllekunstner stå og hjælpe trusser og nylonstrømper ud af måsen på staklen når de skulle ud igen.

 

Kun efter at have ædt et ordentligt bundt tvist måtte den forbi dyrlægen, siden da var den galvaniseret indvendig og kunne æde alt.

 

*dør af grin.. for sig selv... i sin stue*

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, denne tråd er da guld værd :klap::5up:

 

Jeg kan kun bidrage med de lidt mere kedelige indslag: Futte slugte engang en ispind som kom ud i den modsatte ende præcis en uge efter at den var kommet ind og i lige så fin stand som den var til at begynde med :mrgreen:

Dengang han åd 700 g chokolade turde jeg ikke tage chancen, så han kom til Doktor Dyr og fik et brækmiddel. Ingen tvivl om at han syntes at det smagte bedre på vej ned end op :slem: Tilgengæld var der kun to små stykker guldpapir i, han havde på en eller anden snedig vis formået at pakke al chokoladen ud før han spiste det. Og det var Merci-chokolade, det er da ellers pakket rimelig godt ind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...