Hop til indhold

Hvor kan jeg aflevere brugt hundelegetøj?


Gæst Zarina
 Share

Recommended Posts

Gæst Zarina

Nu har Stasia igen samlet til bunke.... :oops: Og vi må se at tynde ud i samlingen. Er der nogen, der ved, om der er nogle internater, gadehundeforeninger e.l., der har brug for legetøj? Kan aflevere det i Kbh. eller Nordsjælland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du låne din mors bil til at køre ud og aflevere det? Jeg har nemlig samlet en taske med fodder, tyggeting og legetøj, som Tyson ikke gider, og har tænkt mig at give det til Dyreværnets Internat i Rødovre. Jeg har mailet med dem, og de vil meget gerne have det, man skal bare komme forbi mellem 13-15 (også weekend). Jeg havde tænkt mig at cykle derud, men det er jo en lidt lang tur, så hvis du nu var i bil... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for tippet Sonja, jeg har bl.a. en sækkeseng som Noomi ikke gider at ligge i, jeg vil da prøve at høre om det er en de vil overtage :5up:Havde tænkt at vente til jeg hørte om en indsamling til Polske Gadehunde eller noget i den stil, men danske hunde kan jo lige så godt få glæde af den :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Kan du låne din mors bil til at køre ud og aflevere det? Jeg har nemlig samlet en taske med fodder, tyggeting og legetøj, som Tyson ikke gider, og har tænkt mig at give det til Dyreværnets Internat i Rødovre. Jeg har mailet med dem, og de vil meget gerne have det, man skal bare komme forbi mellem 13-15 (også weekend). Jeg havde tænkt mig at cykle derud, men det er jo en lidt lang tur, så hvis du nu var i bil... :engel:

 

Ja, det må vi se om vi kan få organiseret en dag. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Mente nok jeg kunne huske det var det hun er! Vi har to på mit arbejde lige nu (pension), og de er bare for nuttede!!! Jeg er ellers slet ikke til terriers, men en norfolk kunne måske gost slippe indenfor hovedd¢ren engang :mrgreen:

 

Ja, de har nogle vildt søde ansigter - det er sjældent, vi går en tur, uden at nogen stopper og vil høre om Stasia.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina

Jeg har også læst, at de er mere interesserede i kontakt med mennesker end med andre hunde, og i Stasias tilfælde passer det meget godt. Selvom de er ruhårede er mange af dem alligevel forholdsvis bløde, og det synes jeg er lækkert :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...