Hop til indhold

GD ejere i Odense / Fyn


Gæst Sine
 Share

Recommended Posts

Freya og jeg skal en tur til Odense lørdag den 20 juni til søndag den 21 juni, og tænkte på om der var nogen af jer Fyn-bo'er der havde lyst til at lege 1 time eller 2?:vinken:

 

Vi er i bil så vi kan komme hen til der hvor i gerne vil mødes? Jeg forstiller mig det skal være ved 1 tiden, helst lørdag, men søndag kan også gå..

 

Freya har kke mødt andre GD'ere endnu efter hun forlod opdrætter, så jeg håber der er nogen af jer der har tid, så hun kan møde nogen ligesom hende, bare lidt større:-D:-D Det er langtid siden hun har mødt nogen der er større end hende:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan muligvis godt. Vinnie har hotspot lige for tiden, men det er forhåbentlig overstået til den tid.

 

 

Hvad er hotspot?

 

Vi kan jo lige skrives ved når vi nærmer os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er hotspot?

 

Det er et sted på huden, der kløer så meget at hunden kradser hul på det. Vinnie får det altid i nakkedellerne.

Det smitter ikke, men der kan gå hul på det når hundene leger.

 

Vi kan jo lige skrives ved når vi nærmer os.

 

Det gør vi bare :5up:

Hvis Vinnie ikke kan lege, kan Leroy helt sikkert - han elsker grande-piger ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal arbejde indtil kl 15, men jeg tror gerne aslan vil lege - efter kl 15:30, hvis martin gider at kører os :mrgreen:

 

Skal selvfølgelig lige tjekke til den tid :blink:

 

Jamen nu er idéen luftet, så kan vi lige skrives ved..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Kære Vinnie, Leroy, Hektor og Aslan (og hvem der elers har lyst).

 

Jeg har fået grønt lys fra lægen i dag til at må lege fra på mandag af, uha jeg glæder mig, jeg har så meget energi, jeg ikke få brændt af når jeg kun må gå snor i tur.

 

Men jeg skriver til jer for at høre om i stadig vil lege med mig lørdag den 20 juni, når jeg kommer til Fyn?

 

Kender I et god sted vi kan mødes, evt en strand eller en stor mark/eng?

 

Og hvad tid passer det jer at mødes med mig?

 

Jeg glæder mig til at se jer der kan komme og lege med jer.

 

Vuf vuf fra Freya

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ikke rigtigt nogle steder i selve Odense - kun lidt udenfor. Men der er sikkert andre som er mere stedkendte end jeg.

 

Jeg kan desværre heller ikke give endeligt tilsagn før i sidste øjeblik, da jeg aldrig ved hvornår jeg skal arbejde.

Men er stadig positivt indstillet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er stadig positivt indstillet :5up:

 

Det lyder godt.:-D:-D

 

---

 

For min skyld behøver det ikke være i selve Odense, vi kommer jo i bil fra Sjælland, så et lille "svinke-ærne" for at hygge med andre hunde, det gør vi meget gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen.

 

God bedring til Vinnie, håber at vi kan mødes næste gang vi skal til Fyn, det bliver nok til August.

 

Aslan eller Hektor skriv lige hvis i stadig gerne vil mødes, Vi vil rigtig gerne og det kan også være søndag inden vi drager tilbage mod sjælland, det er helt op til jer.

 

Vi kører fra Nivå kl. 10, så er i Odense kl. 11,30 - hvis vejret er godt tror jeg vi tager en tur på Egeskov Slot (Er der noget ved det?) Ellers er vi I Odense midtby (Skibhusvej) indtil vi tager hjem søndag.

 

//Sine

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et lille kig på dagens dejlige hunde :lun:

 

 

Freya møzzer lige Aslan på kinden :blink:

 

Ja - det var vist kærlighed ved første blik fra Freya side..:hjerte: Men med sådan en smuk herre, kan man da godt forstå hende:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...