Hop til indhold

En tirsdag aften i Sabro


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg havde taget kameraet med til Sabro i aften, så hermed følger lidt billedspam :mrgreen: (jeg advarer på forhånd om mange billeder)

 

1. Gensynsglæden var stor mellem Asta og Karla

2. Trækkeleg

3. Trækkeleg

4. og atter trækkeleg :lol:

5. Karla og Asta er bundet af og ser på unghunde-træning, Asta finder det tydeligvis dræbende kedsommeligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og flere :mrgreen:

 

1. "Hvad mener du med SIT og at jeg ødelægger billedet? Jeg vil da bare have nogen af de godbidder jeg ved hun har..."

2. "Give me some of the good stuff mommy!" :mums:

3. Jeg ved ikke helt hvad der er op og ned på det her billede :lol:

4. Trine kan have fuld kontakt med 2 hunde, samtidig med at hun ryger og laver sære ting med sine fødder....

5. Jeg gemmer mig lige bag min mor med tovet, så de to store ikke kan få det (det trænede øje vil her lægge mærke til, hvordan jeg her sært nok forsøger at efterabe Trines fodstilling spejlvendt) ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så fralægger jeg mig ethvert ansvar for de sidste billeder, da Ekaterina snuppede kamerat og forsøgte sig med lidt billeder af legende hunde i skumringen :mrgreen:

 

Ikke alle lige vellykkede, men et enkelt godt et af Splint var der ihvertfald

 

1. Smukke Splint fanget i et snudeslik

2. Hmmm.... gider vi løbe helt derned for at fange hende Asta?

3. Nej, lad os snuse istedetfor...

4. Vil du trække Asta

5. Det kan du bande på Karla...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, hyggebilleder - og det lykkedes jo rent faktisk at fange lidt fart på billederne også....

 

Og det der med fødderne er løgn!!!! Jeg undrer mig altid over, hvorfor der går hul ovenpå mine sko - og hver gang siger folk, at det er fordi jeg altid står sært.... men det passer ikke i virkeligheden - billedmanipulation :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde taget kameraet med til Sabro i aften, så hermed følger lidt billedspam :mrgreen: (jeg advarer på forhånd om mange billeder)

 

1. Gensynsglæden var stor mellem Asta og Karla

2. Trækkeleg

3. Trækkeleg

4. og atter trækkeleg :lol:

5. Karla og Asta er bundet af og ser på unghunde-træning, Asta finder det tydeligvis dræbende kedsommeligt :mrgreen:

 

Hey, det tov kender jeg :mrgreen:

 

Dejlige billeder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker trækkebillederne :lun: absolut dejlige hunde :hjerte:

 

 

 

 

:ps: ekaterina..... Amocca har et spejrefleks du kan låne (tror/håber jeg :mrgreen: ) hvis kameraet ikke kan følge med :blink:

 

hehe, nu var det jo bare det lille lommekamera der var med ude på paldsen... min mand er vældig øm overfor spejlrefleks-kameraet, det er lige ved jeg ikke må tage det med i haven, fordi jeg er sådan et klods og han er sikker på at jeg glemmer det derude i regnvejr :lol: :stupid: så på træningspladsen kommer det næppe

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, nu var det jo bare det lille lommekamera der var med ude på paldsen... min mand er vældig øm overfor spejlrefleks-kameraet, det er lige ved jeg ikke må tage det med i haven, fordi jeg er sådan et klods og han er sikker på at jeg glemmer det derude i regnvejr :lol: :stupid: så på træningspladsen kommer det næppe

 

 

Undskyld at jeg er uforskammet men...

 

 

 

Guuuuuuuuuuud hvor har du da absolut den mest sippede kamera mand ever :rolleyes:

 

Du lærer at huske det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skam mit helt eget personlige spejlrefleks, som jeg planlægger at slæbe med næste uge :blink:

Det er jeg lidt bedre til at styre :cool:

 

jeg trækker lige det her citat frem i lyset.... :engel: for det er torsdag nu, og jeg synes ikke jeg har set nogen af de der billeder der skulle komme... :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg trækker lige det her citat frem i lyset.... :engel: for det er torsdag nu, og jeg synes ikke jeg har set nogen af de der billeder der skulle komme... :confused:

 

Jamen jamen - det er altså fordi, at jeg ikke kan finde kablet til at tømme mit kamera, og det duer jo bare ikke at jeg skal slette hunde og ferie billeder for at tage nye :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...