Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather

hehe...nu i snakker om det med at læse PB'er...jeg tror det var MC-magasinet der skrev en artikel om at admin på mc-galleri(derunder også bilgalleri, hundegalleri, cykelgalleri etc) kunne læse folks PB'er...der var der folk der gik helt i panik og blev sure osv. fordi de troede at hjælpe-admins kunne læse deres pb'er, og hjælpeadmins med det utaknemlige hverv måtte igen stå for skud, på trods af at de IKKE kan læse PB'er og at det kun er noget der vil blive brugt i tilfælde af der foregår noget kriminelt...

 

der er ingen der går ind og læser om jeres seksuelle eskapader med Lasse fra regnskabs-afdelingen...eller stjæler opskriften på levergodbidder...:blink:

 

Jeg synes admin herinde er super...og det er godt han ikke lige får besøg af kommunister engang i måneden og sletter forum og banner alle...:mrgreen:

 

Jeg kunne aldrig være hjælpe-admin...ville helt sikkert blive personlig overfor nogen der var irriterende og banne/fryse dem....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

der er ingen der går ind og læser om jeres seksuelle eskapader med Lasse fra regnskabs-afdelingen...eller stjæler opskriften på levergodbidder...:blink:

Det tror jeg nu heller ikke at der er nogen der er urolige for. Tror bare det kom op som et nysgerrigt spørgsmål. Nu man var inde på hvem der kunne hvad.

Jeg synes admin herinde er super...og det er godt han ikke lige får besøg af kommunister engang i måneden og sletter forum og banner alle...:mrgreen:

Kunne ikke være mere enig. Han er lige som han skal være ikk`?. :blink:

 

Jeg kunne aldrig være hjælpe-admin...ville helt sikkert blive personlig overfor nogen der var irriterende og banne/fryse dem....:mrgreen:

Ha, det tror jeg simpelthen ikke på. :cool: Tror faktisk du ville egne dig ret godt til jobbet. :hmm::-D

 

Og efter i nat tænker jeg at der sagtens kunne være flere der havde mulighed for at stoppe en spammer, det vil jo nok være noget vi kommer til at se mere af. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det tror jeg nu heller ikke at der er nogen der er urolige for. Tror bare det kom op som et nysgerrigt spørgsmål. Nu man var inde på hvem der kunne hvad.

 

Kunne ikke være mere enig. Han er lige som han skal være ikk`?. :blink:

 

 

Ha, det tror jeg simpelthen ikke på. :cool: Tror faktisk du ville egne dig ret godt til jobbet. :hmm::-D

 

Og efter i nat tænker jeg at der sagtens kunne være flere der havde mulighed for at stoppe en spammer, det vil jo nok være noget vi kommer til at se mere af. :???:

 

hehe..tror jeg egentlig også...:mrgreen:

 

Nemlig....:-D

hehe...det kan da egentlig godt være jeg ville egne mig alligevel...men der er garanteret nogen der er bedre kvailificerede end mig...:-D

Ja sådan nogen banditter skal bare nappes med det samme....og zappes med slette/frysepistolen...

 

undskylder det med farven...kan ik finde ud af at quote i bidder...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...det kan da egentlig godt være jeg ville egne mig alligevel...men der er garanteret nogen der er bedre kvailificerede end mig...:-D

Okay,.... så har vi 3 kandidater, eller..... :mrgreen:

Ja sådan nogen banditter skal bare nappes med det samme....og zappes med slette/frysepistolen...

Præcis. Du kan tro at Nollike og jeg havde gang i de små grå i nat, for at udtænke noget der kunne få dem til at holde sig fra alt for mange tråde. :shock: Dèr ville jeg gerne have haft en stunner pistol eller hvad det hedder. :lol:

undskylder det med farven...kan ik finde ud af at quote i bidder...:oops:

 

Nå men det må du da lære. :lol: Du markerer det du vil svare på og trykker på den lille boks der ligner en talebobbel (ovenover den boks du skriver i). Så sættes der automatisk et par [ ] hvor der står quote eller /quote i. Kan ikke skrive dem som de ser ud, for så laver jeg bare et citat. :lol:

 

Og så er det bare at skrive løs efter . De første par gange er det nok klogt lige at trykke på prewiev inden du sender, så du kan se hvordan det ser ud. Jeg fjumrede selv noget rundt i det i starten men man skal bare bruge det,... så kommer det hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Okay,.... så har vi 3 kandidater, eller..... :mrgreen:

 

hehe...arh...tror jeg lader de andre få den i den her omgang, men melder mig måske under fanerne næste gang...;-)

 

Præcis. Du kan tro at Nollike og jeg havde gang i de små grå i nat, for at udtænke noget der kunne få dem til at holde sig fra alt for mange tråde. :shock: Dèr ville jeg gerne have haft en stunner pistol eller hvad det hedder. :lol:

 

hehe...du skal bare have en taser(staves), så kan du tage dem på afstand...

 

 

Nå men det må du da lære. :lol: Du markerer det du vil svare på og trykker på den lille boks der ligner en talebobbel (ovenover den boks du skriver i). Så sættes der automatisk et par [ ] hvor der står quote eller /quote i. Kan ikke skrive dem som de ser ud, for så laver jeg bare et citat. :lol:

 

 

sådan? :-D

 

Og så er det bare at skrive løs efter (/quote]. De første par gange er det nok klogt lige at trykke på prewiev inden du sender, så du kan se hvordan det ser ud. Jeg fjumrede selv noget rundt i det i starten men man skal bare bruge det,... så kommer det hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Jeg får altså lige lyst til at give dig sådan en her b015.gif Mage til lydhør Admin tror jeg at man skal lede længe efter :5up:

 

 

Arh nu har ham også været under særligt meget pres fra flere.

 

Så må man håbe at "i" kan acceptere de der vælges til moderatorer. Ellers er han jo lige vidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh nu har ham også været under særligt meget pres fra flere.

 

Det beklager jeg også :oops: men for mit vedkommende (nu er HF jo mit andet hjem) så er det jo rart at kunne føle sig tryg med hvad der sker og vide hvorfor.

 

Og fordi man stiller sig kritisk i forhold til et par issues, behøver det jo ikke at betyde at det er negativt brok. Men sådan kan det måske opfattes hvis man ikke selv ser et problem i de ting som folk gerne vil have ændret.

 

Så må man håbe at "i" kan acceptere de der vælges til moderatorer. Ellers er han jo lige vidt.

 

Der er ingen af de faste brugere herinde jeg ikke ville have tillid til i den rolle. Ikke engang den bruger (den eneste jeg har opdaget indtil nu ihvertfald) :lol: der har sat mig på ignorer.

Link til indlæg
Del på andre sites

kan man ignorere folk? Bliver verden (trådene) så ikke lidt mystiske hvis noget mangler? Nå, gider ikke ignorere nogen, jeg vil have det HELE med!

Ja, man kan sætte folk på ignorer og kan så kun læse hvad de skriver hvis nogen citerer dem (tror jeg nok). Synes også det må være irriterende men det skal folk jo selv have lov til at styre. Jeg skal også have alt med. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
kan man ignorere folk? Bliver verden (trådene) så ikke lidt mystiske hvis noget mangler? Nå, gider ikke ignorere nogen, jeg vil have det HELE med!

 

kun lidt...bruger ignorér på de der to irriterende spammere, og der står stadig brugerens navn...indlægget er bare væk...men...man kan trykke "vis indlægget" hvis man ikke kan styre sin nysgerrighed...fandt lige ud af funktionen i dag...hehe....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man kan sætte folk på ignorer og kan så kun læse hvad de skriver hvis nogen citerer dem (tror jeg nok). Synes også det må være irriterende men det skal folk jo selv have lov til at styre. Jeg skal også have alt med. :5up:

 

Fik lige læst lildt for meget børnepjat - så HVOR trykker jeg på ignorer? det sker jo nok igen en anden gang :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Var der flere end de to børn "Doggystyle" og "Hundi4ever" der har spammet?

Nollike :genert:

 

 

Arh okay hende kan vi bærer over med, hun får en chance mere. :-D

Jeg har ikke observeret flere end de to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo desværre ikke så nemt at komme uden om, at to opretter sig kun for at lave ballade. Desværre er vi nu tilbage til at det kun er mig der kan slette osv. og det er ikke nemt at være på 24/7/365.

 

Jeg kan kun opfordre til at bruge rapporterings knappen som flere har gjort i dette tilfælde, så ser alle admins og moderatorer fremadrettet problemet samtidig og kan tage affære med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...