Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

Ja tak. :5up:

Det er ikke så meget et spørgsmål om flertal og paranoide bruger :-)

 

Det er udelukket mht. misbrug af knappen, nogle udtrykker det som kollektiv mobning.

Og at der ikke skal stilles tvivl om en funktions funktion :-) fik du den :blink:

 

Men i takt med siden vokser og siden samt ejer bliver mere "moden" kan der sagtens være der sker lidt nye tiltag, vi kan ikke gøre alle tilfredse, det kan ingen, men i vil nok opleve nogle nye ting i løbet af den nærmere fremtid.

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ej helt ærligt Aslan! Jeg VED vi bliver forfulgt og holdt øje med, "de" har altid et øje på os... Der er kameraer over alt, i mobiltelefonerne, i computer skærmen i bilen ja selv på bade værelset er der kameraer. "De" ser alt. Jeg tør altså ikke sige hvem "de" er for så kommer de i ufoer og henter mig........

 

 

 

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Sorry jeg kunne ikke lige dy mig:mrgreen:

men_in_black_movie_image_tommy_lee_jones_and_will_smith.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så meget et spørgsmål om flertal og paranoide bruger :-)

 

Det er udelukket mht. misbrug af knappen, nogle udtrykker det som kollektiv mobning.

Og at der ikke skal stilles tvivl om en funktions funktion :-) fik du den :blink:

Også lidt derfor der ikke findes uddeling af negativ karma.

 

Men i takt med siden vokser og siden samt ejer bliver mere "moden" kan der sagtens være der sker lidt nye tiltag, vi kan ikke gøre alle tilfredse, det kan ingen, men i vil nok opleve nogle nye ting i løbet af den nærmere fremtid.

 

 

 

Er der ikke kun 1 der har omtalt det som mobning?

(eller, jeg har kun lagt mærke til en)

 

Hvordan kan man absolut misbruge denne funktion?

Undskyld mig, men hvis jeg og alle andre finder et - måske knapt så hensigtmæssigt - godt, er det så bedst man sætter et tak, eller quoter helle det indlæg - som jo er knap sp henssigtmesigt at quote ud over forumet.

 

(undskyld at jeg er besværlig, men jeg kan virkelig ikke se pointen :oops: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der ikke kun 1 der har omtalt det som mobning?

(eller, jeg har kun lagt mærke til en)

 

Hvordan kan man absolut misbruge denne funktion?

Undskyld mig, men hvis jeg og alle andre finder et - måske knapt så hensigtmæssigt - godt, er det så bedst man sætter et tak, eller quoter helle det indlæg - som jo er knap sp henssigtmesigt at quote ud over forumet.

 

(undskyld at jeg er besværlig, men jeg kan virkelig ikke se pointen :oops: )

Du skal ikke undskylde for at være besværlig, det har vi lært at leve med :-)

 

Jeg har ikke hæfte mig ved hvem eller hvor mange.

 

Misbruget er oftest når folk bliver lidt personlige i deres indlæg og folk takker, man kan tror at folk takker for at gå tæt på en anden.

 

Det ville jo være nemmere vist folk bare brugte funktion "ordentligt" :mrgreen:

 

Men i bund og grund, så vil vi ikke forringe forummet, hellere forbedre det. Så hvad der end sker med tak funktionene, hvis der sker noget, er det med forbedring i tankerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Misbruget er oftest når folk bliver lidt personlige i deres indlæg og folk takker, man kan tror at folk takker for at gå tæt på en anden.

 

 

 

Som skrevet tidligere paronid!

 

Så ville man jo (man som i jeg) tro/mene at folk ved at det er et forum, og at det selvfølgelig ikke er ment som at man takker den personlige del!

 

 

Men pyt nu med det, kan jeg ikke li lugten, må jeg jo ned på hjørnet :mrgreen::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som skrevet tidligere paronid!

 

Så ville man jo (man som i jeg) tro/mene at folk ved at det er et forum, og at det selvfølgelig ikke er ment som at man takker den personlige del!

 

 

Men pyt nu med det, kan jeg ikke li lugten, må jeg jo ned på hjørnet :mrgreen::blink:

Der lugter værre nede på hjørnet, der er en der har glemt at fjerne sin hunds efterladenskaber :mrgreen:

 

Så vi tænker i indergrupper, mellemkødsgrupper, den yderst indercirkel midt for, osv. igen :shock: og det orker vi ikke, det er for langt ude.

 

Men det var kun en ting mig og admin diskuterede over weekenden, men han er på job pt. ved ikke om han har fået direkte henvendelser ang. tak. Så vi venter på at hører fra ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det var kun en ting mig og admin diskuterede over weekenden, men han er på job pt. ved ikke om han har fået direkte henvendelser ang. tak. Så vi venter på at hører fra ham.

 

Jeg har ikke direkte fået personlige henvendelser på tak funktionen.

 

Spørgsmålet om funktionens fortsatte eksistens er alene baseret på al den kritik den har fået i mange indlæg.

 

Tjekker man alle indlæg der har fået tak, ser det sådan ud:

http://www.hunde-forum.dk/post_thanks.php?do=findallthanks

 

Kan man bruge den til noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man bruge den til noget?

 

Næh, det tror jeg ikke. Det har jo noget med folks følelser at gøre og om man føler sig generet af at andre giver èn, som man er uenig med, ret.

 

Og så er vi tilbage til at nogle er mere forsigtige/ blide end andre og andre er lidt ligeglade om de får en spand lort i hovedet. Generelt synes jeg dog at vi formår at lade bygones be bygones når tråden dør ud og et nyt emne dukker op.

 

Hvis tak funktionen ophører tror jeg bare at endnu flere vil deltage i "skænderierne" og at det så vil komme til at virke voldsommere..

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er desværre også en mulighed, at det gør ondt værre.

 

Hmm, eftersom det er en debatside, så vil der komme heftige diskussioner. Alt andet ville være mærkeligt. Jeg synes du skal være rigtig godt tilfreds med dig selv (og nu også dine deputies) for at have skabt en stemning der er så familiær, at der trods alt ikke er så mange sammenstød som så mange andre steder rundt omkring på nettet og at vi som regel "forenes" igen ret hurtigt.

 

Admin, vi er hvad vi er og det er jo ikke dit ansvar at få os til at opføre os som dalai lama´er. Jeg er jo ikke klar over hvor mange indlæg du får anmeldt men jeg synes, uanset hvad, at her er dejligt at være og personligt holder jeg af alle stambrugere. Sådan tror jeg de fleste har det (selvom der opstår diskussioner engang imellem).

 

Her skal være rart at være,.... og det er der herinde. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, eftersom det er en debatside, så vil der komme heftige diskussioner. Alt andet ville være mærkeligt. Jeg synes du skal være rigtig godt tilfreds med dig selv (og nu også dine deputies) for at have skabt en stemning der er så familiær, at der trods alt ikke er så mange sammenstød som så mange andre steder rundt omkring på nettet og at vi som regel "forenes" igen ret hurtigt.

 

Admin, vi er hvad vi er og det er jo ikke dit ansvar at få os til at opføre os som dalai lama´er. Jeg er jo ikke klar over hvor mange indlæg du får anmeldt men jeg synes, uanset hvad, at her er dejligt at være og personligt holder jeg af alle stambrugere. Sådan tror jeg de fleste har det (selvom der opstår diskussioner engang imellem).

 

Her skal være rart at være,.... og det er der herinde. :5up:

 

Det var nu heller ikke for at slippe af med de heftige debatter at jeg overvejer tak funktionens eksistens - det var mere om den stadig havde sin berettigelse når den blev brugt i de sammenhænge.

 

Jeg havde blot en forestilling om at den skulle bruges når man havde fået direkte svar eller ihvertfald et indlæg man kunne bruge til noget...og jeg syntes nu mere den bliver brugt som en "Jeg er helt enig" knap. (og ja jeg gør det også selv).

 

 

Det er dejligt at høre her er rart at være :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der ikke kun 1 der har omtalt det som mobning?

(eller, jeg har kun lagt mærke til en)

 

Hvordan kan man absolut misbruge denne funktion?

Undskyld mig, men hvis jeg og alle andre finder et - måske knapt så hensigtmæssigt - godt, er det så bedst man sætter et tak, eller quoter helle det indlæg - som jo er knap sp henssigtmesigt at quote ud over forumet.

 

(undskyld at jeg er besværlig, men jeg kan virkelig ikke se pointen :oops: )

 

Hvor er den blevet omtalt som mobning? Der er noget, der er gået min næse forbi :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjekker man alle indlæg der har fået tak, ser det sådan ud:

http://www.hunde-forum.dk/post_thanks.php?do=findallthanks

 

Kan man bruge den til noget?

 

Efter min bedste overbevisning vil resultatet af, at man fjerner tak- knappen blive at der kommer massevis af enslydende indlæg. Rigtig mange - incl. mig selv - bruger tak-knappen til hvis et indlæg dækker over noget jeg selv kunne have skrevet, eller er enig i. Hvis den blev fjernet blev jeg jo nødt til selv at skrive en maaasssse indlæg om det der lige var skrevet om :oops: Øhh giver min forklaring mening ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde blot en forestilling om at den skulle bruges når man havde fået direkte svar eller ihvertfald et indlæg man kunne bruge til noget...og jeg syntes nu mere den bliver brugt som en "Jeg er helt enig" knap. (og ja jeg gør det også selv).

 

Okay, hvis det er det du gerne vil have tak funktionen til at virke som, så kunne det måske være at den skulle ændres til en desideret tak for hjælp funktion. Altså at der kommer til at stå: følgende brugere siger tak for hjælpen.

 

Nu ved jeg ikke om det er muligt men måske der kunne være en "enig" knap og en "tak for hjælp" knap. Men måske er det også lidt overvældende. :???: Jeg brainstormer bare....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Okay, hvis det er det du gerne vil have tak funktionen til at virke som, så kunne det måske være at den skulle ændres til en desideret tak for hjælp funktion. Altså at der kommer til at stå: følgende brugere siger tak for hjælpen.

 

Nu ved jeg ikke om det er muligt men måske der kunne være en "enig" knap og en "tak for hjælp" knap. Men måske er det også lidt overvældende. :???: Jeg brainstormer bare....

 

(mit tak til dit indlæg var et "enig-tak") :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu heller ikke for at slippe af med de heftige debatter at jeg overvejer tak funktionens eksistens - det var mere om den stadig havde sin berettigelse når den blev brugt i de sammenhænge.

 

Jeg havde blot en forestilling om at den skulle bruges når man havde fået direkte svar eller ihvertfald et indlæg man kunne bruge til noget...og jeg syntes nu mere den bliver brugt som en "Jeg er helt enig" knap. (og ja jeg gør det også selv).

 

 

Det er dejligt at høre her er rart at være :-D

 

Jeg tror, at den bliver brugt på rigtig mange måder. Personligt bruger jeg den bl.a. som "jeg er enig" (ikke nødvendigvis i et indlæg i et "skænderi", men det kan det selvfølgelig være nogle gange), som tak for svar på noget, jeg har spurgt om, som tak for søde kommentarer om Tyson, som en markering af, at jeg synes, at et indlæg er sjovt/sødt/klogt - og sikkert på mange flere måder, som jeg ikke lige kan komme i tanke om nu. :-)

 

Jeg ville være ked af at mangle tak-funktionen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at den bliver brugt på rigtig mange måder. Personligt bruger jeg den bl.a. som "jeg er enig" (ikke nødvendigvis i et indlæg i et "skænderi", men det kan det selvfølgelig være nogle gange), som tak for svar på noget, jeg har spurgt om, som tak for søde kommentarer om Tyson, som en markering af, at jeg synes, at et indlæg er sjovt/sødt/klogt - og sikkert på mange flere måder, som jeg ikke lige kan komme i tanke om nu. :-)

 

Jeg ville være ked af at mangle tak-funktionen...

 

Tør ikke at trykke på Tak :blink: men er helt enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg vil også være ked af at komme af med tak knappen... der er for alvor gået lidt samlermani over mig og jeg eeeeeeeeelsker da når jeg kan se at jeg har fået et par "takker" mere.. eller for den sags skyld noget mere karma...

 

 

Det kan man jo ikke få for meget af... :lol::lol::lol:

 

 

Jeg startede på Vi med hund's debatside.. faktisk under samme navn, men synes at der var for fladt og upersonligt.... ingen billeder og ja så manglede der at man kunne sige tak osv... istedet for kom der til at stå på et indlæg: TAK (tomt).... så man ikke skulle åbne det...

 

 

Men jeg er stadig glædelig modtager (og giver) af både tak og karma.. (garanteret lige som alle jer andre)...:lol::blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det skyldes, at de eneste tråde, du har skrevet I herinde de sidste mange uger, er tråde, der omhandler kamphunde? Og at Guanomo er en smuuuule træt af den hetz, der er omkring hans valg af hund?

 

Dejligt, at du er tilfreds med valget af Dinah - tror ikke, jeg har oplevet dig være tilfreds med noget som helst før :klap2::klap2:

 

Jeg er til gengæld super godt tilfreds med begge co-admins :mrgreen:

 

Det var dog et ondskabsfuldt indlæg :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...