Hop til indhold

Ramses RIP


pegasus
 Share

Recommended Posts

Jeg har desværre været nødsaget til at få Ramses aflivet i dag.:megaked:

 

For ikke så længe siden så jeg de første tegn på at der måske var noget galt med hofterne på ham. En aften da han rejse sig fra stuegulvet peb han lidt. Jeg trykkede så lidt på hans bagparti, men det reagerede han ikke på, så jeg tænkte at han måske havde fået poten i klemme under sofaen eller noget.

Men aften efter da han skulle ud for at nattisse peb han højtlydt 15-20 gange imens han rejste sig. Så var jeg klar over at den var gal.

 

Afsted til dyrlægen for at få ham røntgenfotograferet. Svaret fra dyrlægen var som frygtet. C på den ene hofte og en meget slem E på den anden.

 

Efter mange overvejelser og telefonopringninger til forskellige dyrlæger, for at høre forskellige meninger omkring behandling med smertestillinde medicin og guldimplantater, besluttede jeg mig for at aflivning var den eneste rigtige løsning.

 

Ramses ville været blevet 3 år den 25/7

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

jeg følser så meget med dig, og ved hvor ondt det gør.:megaked::megaked:

 

jeg mistede selv min kære lille nuser i onsdags, så jeg ved hvad du gennemgår lige nu.:megaked::megaked::megaked::megaked:

 

det er ikke spor sjovt og miste vores kære, så mine tanker er lige nu hos dig og min egen lille nuser

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det trist , og frygtelig hårdt at skulle tage afsked med sin hund , som man håbede at skulle have i mange år

 

Jeg har selv prøvet det , min første Newfer fik også HD , han blev aflivet en uger før han blev 2 år

 

Mange tanker herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...