Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Advarsel, flere billeder der tilnærmelsesvis ligner hinanden :pift:

 

Cujo fik et lille ben af svigerne da de kom i går, hvilket han tog i stiv arm :shock: der gik 2 timer før han prøvede at hoppe op af noget af dem :5up: faktisk kun svigerfar han prøvede på .. DYGTIG hund :-D:-D:-D

 

 

 

 

 

:mums::mums::mums::mums::mums:

 

 

Riiiiiiiiiiiiiiiiigtig dejlige billeder...:lol:

 

Hvor er Cujo skøn!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Den havde da pænt samme størrelse som det vi købte :hmm:

 

Meeeeeeeeeen nu bor vi på fyn, vores strudser er sikkert forvokset eller forkerte eller what ever :roll:

 

 

Et stykke struds... prøv lige at se de stænger.

 

 

Tror du ikke at dyrehandleren måske har kommet til at bytte rundt på skiltene???

 

struds.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel, flere billeder der tilnærmelsesvis ligner hinanden :pift:

 

Cujo fik et lille ben af svigerne da de kom i går, hvilket han tog i stiv arm :shock: der gik 2 timer før han prøvede at hoppe op af noget af dem :5up: faktisk kun svigerfar han prøvede på .. DYGTIG hund :-D:-D:-D

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8074-kodben.jpg

 

Er du vimmer et stort ben. :shock: Cujo tror vist, at han er kommet i hundehimlen. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, der findes ikke et billed på nettet når man søger på struds lårbens knogler :mrgreen:

 

Jeg fandt dog dette på engelsk.

Den knogle som jeg har tegnet en meget pæn rund og rød cirkel om, kunne meget vel være en lårbens knogle :mrgreen:

 

 

Det ville sgu også være noget af en lavstammet fedbenet struds hvis det der var et strudseben :lol::lol::lol:

 

Et stykke struds... prøv lige at se de stænger.

 

 

Tror du ikke at dyrehandleren måske har kommet til at bytte rundt på skiltene???

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Puha, der findes ikke et billed på nettet når man søger på struds lårbens knogler :mrgreen:

 

Jeg fandt dog dette på engelsk.

Den knogle som jeg har tegnet en meget pæn rund og rød cirkel om, kunne meget vel være en lårbens knogle :mrgreen:

 

Det kunne det faktisk godt være ja.... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjalte skulle lige prøve den store hoppe puden ude ved den camping plads hvor kærestens forældre havde lejet en hytte i 5 dage imens de er her.

 

dnmarks længste badebro, mener det er 200 meter, 1,50 meter dybt ude for enden og 26 grader varmt på 1 meters dybde :shock::mrgreen:

 

Skønt at have sådan en strand i byen, så mangler man bare en hund der gider den :evil:

 

heldigvis er tanget væk nu

guanomo-albums-stranden-09-picture6257-stranden-09-2.jpg

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke bare størrelsen, hun ser også meget mere voksen ud i sit udtryk. Hvor er den lille, kære hvalp, der kravlede op på mit skød og blev nusset? :megaked: :blink:

 

Ja, det går bare så stærkt. Men hun er nu stadig lige så fjollet når hun møder nye hunde og mennesker :-D

 

Nemlig, hun har en selvbevist aura eller hvad man lige skal kalde det :???::oops:

 

Hvor smuk hun end er, kan jeg altså ikke lade være med at tænke "Hvordan dulan har de fået hende til at stå så fint stille :confused:" Den var aaaaaldrig gået med frk. flap :rolleyes::engel:

 

Det er vist noget med træning og tålmodige og rolige ejer :pift:

 

Det er nemlig rigtig Guanomo, det er bare træning i at "stå", det skal man jo kunne når man er til udstilling :-D Meeen det krævede da lige et par forsøg før vi fik hende til at blive stående :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser helt sagelig ud på det her billede, på de fleste af de andre billeder ligner han en der holder godt øje med at kameramanden ikke kommer og stjæler hans nye skat :-D

Men det kan jeg da godt forstå, hvis jeg havde fået et stykke lækkert chokolade på størrelse med mit eget hoved, så var der søreme heller ikke nogen der skulle forsøge at stjæle det :lol:

 

guanomo-albums-kodbenet-picture8076-kodben-3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Billedet er ikke så godt, men jeg syntes da lige I skulle se et billede af familie idyllen herhjemme :blink:

 

 

Ofte siger et billede mere en 1000 ord, og idet her tilfælde så skriger det langt væk af sommer idyl..:5up:

 

Jeg synes nu at det er et godt stemnigsfuldt billede:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser helt sagelig ud på det her billede, på de fleste af de andre billeder ligner han en der holder godt øje med at kameramanden ikke kommer og stjæler hans nye skat :-D

Men det kan jeg da godt forstå, hvis jeg havde fået et stykke lækkert chokolade på størrelse med mit eget hoved, så var der søreme heller ikke nogen der skulle forsøge at stjæle det :lol:

 

ja han nyder det :blink: den ligger stille i maks 2 timer, så tygger han lige i det i 20-30 min :mums:

 

sand idyl på jeres billed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...