Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad skal man dog lave kl.03:30 om morgenen når man ikke har fået lov at sove hele natten for dem man bor i hus med?!? Jo, man tager bilen og så tager man hunden og kører i hundeskov :blink:

 

Billeder fra da vi var i hundeskov kl.04:30 aldrig har jeg været der så tidlig før.

 

Dumle nød til fulde at rende fri igen efter hans sygdom. Han spurtede afsted og snuste til alt og intet. Måske han har savnet det lidt for meget. Ørene fungerede ihvert fald ikke helt optimalt :lol:

 

[ATTACH]11698[/ATTACH]

 

[ATTACH]11699[/ATTACH]

 

[ATTACH]11700[/ATTACH]

 

[ATTACH]11701[/ATTACH]

 

[ATTACH]11702[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist dette billede i en anden tråd, men syntes godt at det kan tåle at blive gentaget :blink:

 

I går kravlede Luna op og satte sig til at hvile på Baldurs mave, og han lod hende bare sidde der :lun:

 

3700535044_4ff2c5d3ab.jpg

 

 

Før jeg kom og forstyrrede dem, så sad de begge i denne stilling og småsov :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist dette billede i en anden tråd, men syntes godt at det kan tåle at blive gentaget :blink:

 

I går kravlede Luna op og satte sig til at hvile på Baldurs mave, og han lod hende bare sidde der :lun:

 

3700535044_4ff2c5d3ab.jpg

 

 

Før jeg kom og forstyrrede dem, så sad de begge i denne stilling og småsov :lun:

 

fantastisk billede :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist dette billede i en anden tråd, men syntes godt at det kan tåle at blive gentaget :blink:

 

I går kravlede Luna op og satte sig til at hvile på Baldurs mave, og han lod hende bare sidde der :lun:

 

3700535044_4ff2c5d3ab.jpg

 

 

Før jeg kom og forstyrrede dem, så sad de begge i denne stilling og småsov :lun:

 

Skønt billede!!!

 

Bedste venner :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror slet ikke jeg har fået vist Smilla med hendes nye sele. :-)

Smilla skal altid ligge oppe på bord/bænke - gad vide om hun har det fra kattene (at skulle vre oppe i højden). Kan nogle gange godt blive bekymret for at hun springer så meget op og ned.

 

Er det noget man skal passe på med med en hvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror slet ikke jeg har fået vist Smilla med hendes nye sele. :-)

Smilla skal altid ligge oppe på bord/bænke - gad vide om hun har det fra kattene (at skulle vre oppe i højden). Kan nogle gange godt blive bekymret for at hun springer så meget op og ned.

 

Er det noget man skal passe på med med en hvalp?

 

Hvor er hun fin med den nye sele? Er i glade for den? Nu har jeg jo truet med at købe denne model i ca 5 mdr eller noget :roll::lol: så måske bliver det faktisk snart til noget....

 

Der er meget forskellige meninger vedr. at springe op og ned... Faktum er, at hvalpenes vækstplader fungerer ligesom babyers fontanel (du ved en der bløde plet nyfødte menneskebørn har oven på hovedet). De er bløde og åbne, og lukker sig ikke før kræet er fuldt udvokset... for en lille hund som din, er det vel omkring 1 års alderen...

 

Man bør, for så vidt muligt, undgå alt for mange hårde belastninger af disse vækstplader, da man ellers kan risikere, at hvalpen vokser "forkert sammen"...

 

Der er dog mange meninger om, hvad det betyder... nogle hælder til, at hvalpe nærmest ingenting må, andre at de nok selv skal styre det... Jeg ligger nok lidt imellem personligt...

 

Dette skyldes uden tvivl, at jeg har en lille race, der var total badutspringer - og det var / er nærmest umuligt, at afholde hende fra at springe op og ned af ting og løbe op og ned af trapper og des. lige :rolleyes:

 

Havde jeg haft en stor tung race, disponeret for hofteproblemer, havde jeg nok kæmpet en hårdere kamp med hende, end jeg gjorde....

 

Vær opmærksom på, at desto højere oppefra hun springer ned, desto hårdere er nedslaget også. Så hvis jeg var dig, ville jeg ikke lade hende springe ned fra borde / høje bænke osv. Men stadig give hende frihed til at hoppe rundt på lave bænke, træstammer o.lign...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin med den nye sele? Er i glade for den? Nu har jeg jo truet med at købe denne model i ca 5 mdr eller noget :roll::lol: så måske bliver det faktisk snart til noget....

 

Der er meget forskellige meninger vedr. at springe op og ned... Faktum er, at hvalpenes vækstplader fungerer ligesom babyers fontanel (du ved en der bløde plet nyfødte menneskebørn har oven på hovedet). De er bløde og åbne, og lukker sig ikke før kræet er fuldt udvokset... for en lille hund som din, er det vel omkring 1 års alderen...

 

Man bør, for så vidt muligt, undgå alt for mange hårde belastninger af disse vækstplader, da man ellers kan risikere, at hvalpen vokser "forkert sammen"...

 

Der er dog mange meninger om, hvad det betyder... nogle hælder til, at hvalpe nærmest ingenting må, andre at de nok selv skal styre det... Jeg ligger nok lidt imellem personligt...

 

Dette skyldes uden tvivl, at jeg har en lille race, der var total badutspringer - og det var / er nærmest umuligt, at afholde hende fra at springe op og ned af ting og løbe op og ned af trapper og des. lige :rolleyes:

 

Havde jeg haft en stor tung race, disponeret for hofteproblemer, havde jeg nok kæmpet en hårdere kamp med hende, end jeg gjorde....

 

Vær opmærksom på, at desto højere oppefra hun springer ned, desto hårdere er nedslaget også. Så hvis jeg var dig, ville jeg ikke lade hende springe ned fra borde / høje bænke osv. Men stadig give hende frihed til at hoppe rundt på lave bænke, træstammer o.lign...

 

Tak for de gode råd. :5up: Jeg havde også tænkt at nedspringet nok var vrst. Igår da jeg sad på en bænk kom hun for fuld udblæsning og hoppede op på bænket, videre op på det smalle ryglæn og ned i buskadset bagved. :shock: Jeg kunne ikke nå at gøre noget. Forsøger så vidt muligt altid at bære hende ned og op i bilen osv. Men jeg vil lige være lidt mere obs på det så, nu hvor du siger det. :5up: Hun synes jo det er hyggeligst at sidde/ ligge der (samme højde) hvor vi er. :rolleyes:

 

Ja, vi er rigtig glade for selen. Den er så let at få af/ på og slutter godt til alle steder (generer hende ikke). Den er lidt tyk/ varm i polstringen, men det gør den jo også blød og bekvem. Også super god kvalitet. Synes faktisk den er bedre end puppia selerne, men de er jo lidt nuttede, så den bruger hun til fin. F.eks her. :mrgreen: Den sidder vist trods alt lidt bedre idag, hvor hun er en smule større.

 

I mit søgen efter billede med puppia selen faldt jeg over dette billede. Kan ikke lige lade være med at flashe de 2 her vi mødte skt hans aften. Er de ikke fantastiske? :hjerte: Smilla havde også puppia selen på, men det kan man ikke se. :cool: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...