Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Karla har i lang tid ikke fået Kong'er, da de er en stor kilde til frustration og piveri :evil:... og til sidst forlader hun dem bare og gider ikke mere... Men måske var det fyldet?

 

Ihvertfald har netop nydt en Kong med makrel-guf, franskbrød og gulerødder... uden det store pive-show :5up: Den skulle selvfølgelig straks med ud i haven, da hun fik den...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

her er lidt billeder - dog ikke nogen af kirsebær-smovseren endnu :blink:

 

 

1. herr flicks udkigspost nr. 1

2. hentehårsprinsessens grineflip :mrgreen:

3. en yndig sovende hentehårsprinsesse :lun:

 

og resten er nogle af de skove af bjørneklo som er i vores område - har man ikke pligt til at fjerne dem:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c.nielsen

jeg tror bare jeg nøjes med at kommentere de sidste billeder, de ligner mine 2 første hunde, eddie og eddie... (jeg havde dem ikke samtidig, men min anden hund blev opkaldt efter gravhunden;-).)

 

hvad er den sorte for en?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror bare jeg nøjes med at kommentere de sidste billeder, de ligner mine 2 første hunde, eddie og eddie... (jeg havde dem ikke samtidig, men min anden hund blev opkaldt efter gravhunden;-).)

 

hvad er den sorte for en?

 

Hun er en blanding :-D Hendes mor var en dansk / svensk gårdhund og hendes far en lille labradorblanding... Hun er på størrelse med en dansk/ svensk gårdhund. Har vedhæftet et billede af hende stående ;-)

 

Den ruhårede gravhund hedder Cæsar, og han bliver så hurtigt træt i sine små ben når han skal løbe efter min langbenede tøs :lol: Så de to ender altid med at lege liggende ved siden af hinanden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c.nielsen
Hun er en blanding :-D Hendes mor var en dansk / svensk gårdhund og hendes far en lille labradorblanding... Hun er på størrelse med en dansk/ svensk gårdhund. Har vedhæftet et billede af hende stående ;-)

 

hun er godt nok fin, hun ligner min ex-hund han er en blanding ad jack russel, dværg pncher, tjekkisk rottehund og cocker spaniel.

eksen tog ham desvære med da vi gik fra hinanden...:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle af de nyeste af Maggie, vi torturerer hende ikke med hat til hverdag, det var blot til ære for fotografen:blink:

 

det sidste billede er jo lige til at hænge på væggen :lun: nu kan jeg se at hun ogs har et lækkert lammeskind, ligesom Karla har...

 

Men Maggies er kridhvidt - Karlas er efterhånden reeeeeet klamt :badr: Er Maggies helt nyt? Eller har du vasket det? Og hvis du har vasket det, hvordan har du så gjort? Jeg kan ikke gennemskue hvordan man vasker det, da der ikke er nogen vaskeanvisning på det.... :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Maggies er nyt, men de kan faktisk vaskes. I heste-butikker kan man få vaskemiddel til lammeskind, og guide til vask, kan huske jeg gjorde det da jeg havde hest, men ikke hvordan, men det ved de i heste-bikse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Maggies er nyt, men de kan faktisk vaskes. I heste-butikker kan man få vaskemiddel til lammeskind, og guide til vask, kan huske jeg gjorde det da jeg havde hest, men ikke hvordan, men det ved de i heste-bikse!

 

nu blev jeg jo nysgerig :mrgreen: og en hurtig googlesøgning gav mig faktisk svaret :stupid: så imorgen skal skindet vaskes...

 

Til andre interesserede, så er det som nedenfor:

 

Vedligeholdelse:

En finesse ved lammeskind, er at man kan vaske hele skindet med sæbespåneopløsning (1:10)

Lunkent vand ca. 35 grader blandes med sæbespånerne - hele skindet vaskes.

Efter vask skylles/vaskes skindet rent i lunkent vand.

Læg skindet på et håndklæde og lad det tørre ved stuetemperatur.(evt. på opvarmet gulv)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Piscine

Genialt med vaskeanvisning. (Dog temlig irriterende at man tidligere har købt særligt lammeskindsvaskemiddel i dyre domme, når det havde kunnet klares med sæbespåner hjemme fra skabet):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna's knæ er ved at have det bedre, så vi var på en lidt længere tur i dag:-D vejret var ikke rigtig til billeder, men jeg fik da disse:

Luna's første tur i vandet siden overfaldet for en måned siden.

 

Blændeprogram: F/6.3, 1/200 og ISO 200. Det er det samme for begge billeder.

 

1207_5689.jpg

 

1207_5690.jpg

 

Godt nok ikke hund, men det kommer med alligevel *S*

 

Blændeprogram: f/6.3, 1/1000 og ISO 200

1207_5687.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...