Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Lige en lille sommer-hilsen fra Mio :vinken:

 

Vi troede jo rigtig, at vi skulle kæmpe for, at få Mio ind i sin nye hundebil (hundehus/skyggeplads), men vi nåede ik'n gang at sætte det op, før han lå og rodede rundt i det! :stupid: :lol:

 

Og så slipper I ik for lidt billeder.. :mrgreen:

 

De 3 første er af den omtalte hundebil og nr. 4 er en hygge-stund mellem far og "søn". Det sidste billede er fra vi havde Storesøster Frida ude og løbe i hendes løbegård - der bliver passet rigtig godt på hende, måske nogle gange lidt for godt! :scared: hehe, man er vel en jagthund! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige en lille sommer-hilsen fra Mio :vinken:

 

Vi troede jo rigtig, at vi skulle kæmpe for, at få Mio ind i sin nye hundebil (hundehus/skyggeplads), men vi nåede ik'n gang at sætte det op, før han lå og rodede rundt i det! :stupid: :lol:

 

Og så slipper I ik for lidt billeder.. :mrgreen:

 

De 3 første er af den omtalte hundebil og nr. 4 er en hygge-stund mellem far og "søn". Det sidste billede er fra vi havde Storesøster Frida ude og løbe i hendes løbegård - der bliver passet rigtig godt på hende, måske nogle gange lidt for godt! :scared: hehe, man er vel en jagthund! :blink:

 

 

Aslan er helt vildt misundelig på Mio!

Det er Aslans mor også.

 

Mio er simpelthen for nusser dejlig altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

For et par uger siden, hørte aslan for første gang en gryde "tude"

 

Ja, han ser jo lidt ud som på alle de andre viideoer med mærkelige lyde :mrgreen::oops:

 

Hihi.. Elsker bare når de er nysgerrige = lægger hovedet på skrå med fremskudte ører!! :lun: Og Aslan er da en tro mester i denne diciplin. :klap2: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det en hamster?

Totalt legedyr, rigtigt kært med den hundebil :-D

 

Jup.. en stoooor Dværghamster :mrgreen:

Gætter på, at hun er af racen "Vinterhvid" men er ik sikker, for de fleste dyrhandlere skriver jo bare "Sibirisk dværghamster" på skiltene, fordi de ikke aner hvad der er hvad! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan er helt vildt misundelig på Mio!

Det er Aslans mor også.

 

Mio er simpelthen for nusser dejlig altså :lun:

 

Det sidste er han helt sikkert enig med dig i!! :lol: :blink:

 

Mio vil gerne fortælle Aslan, at "bilen" er fra Superbrugsen i Åbenrå, men Mios Mor må desværre også fortælle Aslans Mor, at det var den sidste blandt nogle rester! :(

 

Jeg havde for en gangs skyld lokket Mios far med ind i en dyrehandel, og havde fået et bugdet på 50kr.. ik meget, men weeee.... :ivrig:

Da vi kom ind i "centeret" (hvis 2-3 butikker under et tag kan kaldes for et center), fik jeg dog en lang næse, og Mios far måtte gnide sine hænder i fryd.. Butikken var lukket ned! Typisk :???:

 

På vej ud, fik jeg dog øje på en "rode-vogn" fra Superbrugsen, og jeg måtte (som altid) hen og se hvilke fantastiske tilbud jeg nær var gået glip af.. og der lå den så.. bilen.. sat ned fra 100kr til 40kr!! :bigsmile:

 

Så min næse blev normal igen, og jeg kunne nu argumenterer over for Mios far, at den lå under budgettet, og at den var billigere end det strand-telt vi havde kigget på i fakta til 100kr.. den lille stakkel skal jo ikke ligge derude i solen og bage!! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson har fået ny sele. Det er samme mærke og model, som den han har i forvejen (Wolfsong), men denne her er grøn med gule poter. Der er også en matchende snor til. Så nu kan han gå i byen og være fancy, når han skal lægge an på damehundene. :mrgreen:

 

Det er altså ikke en pukkel, han har ved nakken på det første billede, det er hans orangutangbamse, der ligger i baggrunden. Den var jeg ikke lige kvik nok til at tænke på at fjerne. :oops:

 

[ATTACH]12283[/ATTACH]

 

[ATTACH]12284[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson har fået ny sele. Det er samme mærke og model, som den han har i forvejen (Wolfsong), men denne her er grøn med gule poter. Der er også en matchende snor til. Så nu kan han gå i byen og være fancy, når han skal lægge an på damehundene. :mrgreen:

 

Det er altså ikke en pukkel, han har ved nakken på det første billede, det er hans orangutangbamse, der ligger i baggrunden. Den var jeg ikke lige kvik nok til at tænke på at fjerne. :oops:

 

[ATTACH]12283[/ATTACH]

 

[ATTACH]12284[/ATTACH]

 

 

 

Aslan er ret jaloux på Tyson over hans nye sele, som g´ør ham endnu mere lækker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

For et par uger siden, hørte aslan for første gang en gryde "tude"

 

 

[media]

[/media]

 

 

 

 

Ja, han ser jo lidt ud som på alle de andre viideoer med mærkelige lyde :mrgreen::oops:

 

Nåh hvor sødt :hjerte: Anton gør det samme med at lægge hovedet på skrå når der er noget han ikke helt forstår. Det ser så sødt ud når hunde gør det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på nusse-besøg i dag :lun:

 

(1/1000)

2407_5931.jpg

 

(1/1000)

2407_5932.jpg

 

En dygtig apportør allerede:-D

 

(1/640)

2407_5974.jpg

 

(1/1000)

2407_5988.jpg

 

(1/1250)

2407_6033.jpg

 

(1/1250)

2407_6035.jpg

 

Søster kan oss:

 

(1/800)

2407_6056.jpg

 

S, 1/640, f/8

2407_6071.jpg

 

Og hov... det jo Luna

 

(1/640)

2407_6026.jpg

 

Dårligt billede, men *fnis*

 

(1/640)

2407_6007.jpg

 

SUK

 

(1/1000)

2407_6126.jpg

 

Hvis intet andet er skrevet er billederne taget på blændeprogram med blænde f/6.3. ISO er 200 på alle billeder.

Link til indlæg
Del på andre sites

2407_5932.jpg

 

2407_6035.jpg

 

Igen, overdrevet lækre billeder! :5up: Og ja... :lun: :lun: :lun: og mere :lun:

 

2407_6007.jpg

 

:lol: ...det er godt nok den mest akavede stilling jeg længe har set hos en stor vovse, hvor er hun sød... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var på nusse-besøg i dag :lun:

 

(1/1000)

2407_5931.jpg

 

(1/1000)

2407_5932.jpg

 

En dygtig apportør allerede:-D

 

(1/640)

2407_5974.jpg

 

(1/1000)

2407_5988.jpg

 

(1/1250)

2407_6033.jpg

 

(1/1250)

2407_6035.jpg

 

Søster kan oss:

 

(1/800)

2407_6056.jpg

 

S, 1/640, f/8

2407_6071.jpg

 

Og hov... det jo Luna

 

(1/640)

2407_6026.jpg

 

Dårligt billede, men *fnis*

 

(1/640)

2407_6007.jpg

 

SUK

 

(1/1000)

2407_6126.jpg

 

Hvis intet andet er skrevet er billederne taget på blændeprogram med blænde f/6.3. ISO er 200 på alle billeder.

 

ONDT ONDT ONDT :evil::evil: Og jeg har endda min egen... hvad gør alle andre? (Ja, jeg elsker hvalpe på billeder - bare ikke helt så meget i virkeligheden :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Karla fandt en sut på fortovet. Jeg opdagede den ikke, før jeg kom ind i stuen og fandt hende sådan her :lol:

 

åååhhh hvor er det et skønt billede :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske hun gerne snart vil lege med Vild?JA! igen :mrgreen:

 

det tror jeg gerne hun kunne tænke sig - idag har hun leget med Pero og bidt i Jasons rottehaler / ører :oops:

 

Stinne synes da det var utroligt så roligt Jason forholdt sig under bordet, indtil det viste sig, at Karla var godt igang med at "snacke" på, hvad hun troede var, pels sat i elastikker.... det var så hans ører :lol: stakkels jason...

 

Jeg har ikke de vilde planer i weekenden, andet end en tur til havet hvis vejret er til det om søndagen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

det tror jeg gerne hun kunne tænke sig - idag har hun leget med Pero og bidt i Jasons rottehaler / ører :oops:

 

Stinne synes da det var utroligt så roligt Jason forholdt sig under bordet, indtil det viste sig, at Karla var godt igang med at "snacke" på, hvad hun troede var, pels sat i elastikker.... det var så hans ører :lol: stakkels jason...

 

Jeg har ikke de vilde planer i weekenden, andet end en tur til havet hvis vejret er til det om søndagen :-D

 

Altså jeg har en plan - den omfatter Ekaterina, sandsynligvis Asta, endnu mere sandsynligt urimelige mængder rødvin og tømmermænd søndag :mrgreen: Men det udelukker da ikke tur til havet....

 

Og så var det i øvrigt en åben invitation til alle med hang til rødvin lørdag aften :mrgreen: Jeg har ufærdigt hus, plads til masser af hunde og altid mere vin på lager!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg har en plan - den omfatter Ekaterina, sandsynligvis Asta, endnu mere sandsynligt urimelige mængder rødvin og tømmermænd søndag :mrgreen: Men det udelukker da ikke tur til havet....

 

Og så var det i øvrigt en åben invitation til alle med hang til rødvin lørdag aften :mrgreen: Jeg har ufærdigt hus, plads til masser af hunde og altid mere vin på lager!

 

hvis man selv må medbringe hvidvin - så er jeg med :mrgreen: - får migræne af det røde stads

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...