Hop til indhold

Dogdancing hos Positiv træning


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nok mest til Freudika, Lucky Luna og Tweesa :mrgreen:

 

Nu spurgte jeg Pia igår, som allerede var blevet spurgt af Freudika dagen før og også af Tweesa, om vi ikke kunne få et dogdancing hold efter sommerferien, for det kunne vi godt tænke os at prøve :blink:....

 

Og hun sagde, at når vi nu plagede sådan alle sammen, :lol: så måtte vi hellere få gjort noget ved det, og få oprettet et hold :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nok mest til Freudika, Lucky Luna og Tweesa :mrgreen:

 

Nu spurgte jeg Pia igår, som allerede var blevet spurgt af Freudika dagen før og også af Tweesa, om vi ikke kunne få et dogdancing hold efter sommerferien, for det kunne vi godt tænke os at prøve :blink:....

 

Og hun sagde, at når vi nu plagede sådan alle sammen, :lol: så måtte vi hellere få gjort noget ved det, og få oprettet et hold :klap2:

 

Ihhj lyder spændende for jer, nu jeg jo nysgerrig hehe hvor er det henad??? Vil nemlig ogå selv rigtig gerne gå til noget lignende for at få gang i vores danse karierre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hun har lagt det LIGE præcis på alle de lørdage hvor jeg skal arbejde :-( Arbejder fast hver 3. weekend.. og det er så der hun har lagt timerne

 

*Barnlig gråd*

 

:confused: jeg kan da ikke se noget på hjemmesiden? Hvis du kun arbejder hver 3. weekend, kan du da stadig deltage måske 4 ud af 6 gange :rolleyes::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har modtaget denne mail

 

I er flere der gerne vil danse med hundene, så det skal vi da prøve! Her kommer et forslag til tidspunkt og jeg vil gerne høre om det passer ind i Jeres kalender.

Lørdag den 15. august kl. 10.00-12.00

Lørdag den 12. september kl. 10.00-12.00

Lørdag den 3. oktober kl. 10.00-12.00

Vi holder gode pauser, hvor hundene hviler og vi brainstormer og laver koreografi. Der er jo god tid mellem hver gang, så vi laver en lille plan over, hvilke øvelser hundene kan arbejde med i løbet af måneden.

Mange hilsner

Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused: jeg kan da ikke se noget på hjemmesiden? Hvis du kun arbejder hver 3. weekend, kan du da stadig deltage måske 4 ud af 6 gange :rolleyes::mrgreen:

 

 

Og tak fordi i tænke på mig:5up: Har lige talt med hende og vo glæder os allerede. Har ikke lige gloet min kalender endnu, hvordan det passer, men ellers overvejede Pia også noget om søndagen skiftevis med rally på tur træning og SÅ kan jeg i hvertfald:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har modtaget denne mail

 

I er flere der gerne vil danse med hundene, så det skal vi da prøve! Her kommer et forslag til tidspunkt og jeg vil gerne høre om det passer ind i Jeres kalender.

 

Lørdag den 15. august kl. 10.00-12.00

Lørdag den 12. september kl. 10.00-12.00

Lørdag den 3. oktober kl. 10.00-12.00

 

Vi holder gode pauser, hvor hundene hviler og vi brainstormer og laver koreografi. Der er jo god tid mellem hver gang, så vi laver en lille plan over, hvilke øvelser hundene kan arbejde med i løbet af måneden.

 

Mange hilsner

Pia

 

jeg har ikke tjekket mail, men øv da at det lige falder i dine arbejdsweekender :megaked: Umiddelbart tror jeg godt jeg kan ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer kraftigt at deltage på dette hold med Stella :mrgreen: nu vi ikke kan komme til at gå til lydighed i denne omgang, så synes jeg dette er et god alternativ!

 

Har skrevet mail til Pia - ved dog ikke om der er plads og sådan!

 

Hun plejer at tage max 6 ind - og eftersom det ikke er et opslået hold, men kun noget vi har plaget os til :mrgreen: så burde der være plads...

 

Vi er mig, Freudika, Lucky Luna og Tweesa so far - så vidt jeg kan tælle :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun plejer at tage max 6 ind - og eftersom det ikke er et opslået hold, men kun noget vi har plaget os til :mrgreen: så burde der være plads...

 

Vi er mig, Freudika, Lucky Luna og Tweesa so far - så vidt jeg kan tælle :blink:

 

Hun HAR også presteret at køre et par Rally hold som var med en 8 hunde mener jeg, så jeg satser også stærkt på at det nok skal komme til at gå!

Jeg har dog sagt måske til hende, fordi jeg gerne vil se om der findes andre tilbud af den slags!

 

Lige et sidespørgsmål - ved ikke hvor passende det er i denne tråd :oops: Men er der virkeligt ikke andre steder i Århus hvor man kan gå til dogdancing? Udover hos happydogs??

Link til indlæg
Del på andre sites

aner det ikke, for at være helt ærlig... Jeg tvivler på, at det er noget Karla og jeg som sådan kommer til at dyrke, har bare været så heldig at se et par opvisninger og det ser jo sjovt ud ;-) og karla elsker "cirkus-tricks" så jeg tænkte: Hvorfor ikke prøve det :mrgreen:

 

Jamen det er nøjagtigt det samme her, der er ikke så meget alvor i det for mig :-)

 

Også derfor jeg lige vil forhøre mig om der er andre steder. Pia er sød og alting, men jeg synes hun er meget dyr i forhold til hvad man får ud af træningen! Og jeg synes det er lidt mange penge at kaste efter noget, der "bare er for skæg".

Link til indlæg
Del på andre sites

Nok mest til Freudika, Lucky Luna og Tweesa :mrgreen:

 

Nu spurgte jeg Pia igår, som allerede var blevet spurgt af Freudika dagen før og også af Tweesa, om vi ikke kunne få et dogdancing hold efter sommerferien, for det kunne vi godt tænke os at prøve :blink:....

 

Og hun sagde, at når vi nu plagede sådan alle sammen, :lol: så måtte vi hellere få gjort noget ved det, og få oprettet et hold :klap2:

 

Ihh hvor er i heldige! :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

damn it, damn it, damn it! :mad:

 

Jeg kan ikke komme til den første af de 3 dogdancing kurser .... øv øv øv :evil:

 

For jeg havde glemt at jeg skulle til Coldplay koncert - og eftersom billetterne kostede sådan ca en milliard, tror jeg ikke min mand bliver imponeret, hvis jeg fortæller ham, at jeg hellere vil til hundetræning :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...