Hop til indhold

Kamphundene in action - aka Luna og Møffe


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Møffe har haft sin første playdate i dag :mrgreen:

 

Lonny og Lonny-mand kom forbi med bette Luna og da først Møffe var vågnet fra sin slummer, så var der gang i den - det var bare fedt, at der kom en hund, der gad lege :ivrig: Altså, når Luna ikke var fuldstændig opslugt i Møffes legetøj, for det var da ren slaraffenland herhjemme, legetøjet lå jo bare og flød over det hele :ivrig:

 

Møffe prøvede at være en ræææ'ti' farlig kamphund overfor Luna, wrouf, grrrr, wrouf! mens Luna var kamphund med Møffes plysbamser :mrgreen: Der var et par stykker, der fik revet næsten al deres 'indvolde' ud :lol: Og så blev Møffes nye yndlingslegetøj total-smadret af Luna, nemlig hans mælkekarton - den er heldigvis let erstattelig :mrgreen:

 

Men Møffe var nu altså nooooget klodset ved siden af adrætte Luna :lol:

 

 

En lille film med de to frækkerter :engel:

[media]

[/media]

 

Og så et par billeder:

 

[ATTACH]11974[/ATTACH]

 

[ATTACH]11975[/ATTACH]

 

[ATTACH]11976[/ATTACH]

 

PS. Møffe har sovet nærmest nonstop siden, dog med nogle få vågne timer :engel: Blandt andet skulle han lige overbevise min colaflaske om, at han var en meeeeget farlig wrouf-hund :roll::lol: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna takker for en fantastisk dag, hun var helt sikker på at hun var død og kommet i himlen da hun så alt det legetøj :lol: Men vi skylder dig vist en bamse eller to :blink:

 

Møffe og Luna legede jo også helt fantastisk sammen, sådan efter at Luna havde fået vækket ham, jeg tror at det tog 10 minutter før han opdagede at hun rendte rundt i hans have :blink:

 

Så tak for kage og en dejlig dag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

møffe er da for lækker med de hop/løbe moves :lol::lol:

 

hjalte var helt forgabt i dem ...men "århh hvor er den hund stor mand, lange ben mand, sådan en hund skal vi ikke have mand" imens han pegede på luna :hjerte:

 

Luna kan ikke gøre for at hun vokser helt forkert lige i øjeblikket :blink:

 

Jeg går også og venter på at hendes krop begynder at følge med de der lange ben, jeg tror at når hun er et år, så har hun sin voksen højde, men mangler stadig drøjde, så til den tid vil hun se endnu mere "forkert" ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha :lol: fantastisk, hvor er de søde sammen de to... må dog sige, at der trods alt er noget mere elegance over Luna end over Møffe :blink:

 

DET benægter jeg ikke :mrgreen:

 

Luna takker for en fantastisk dag, hun var helt sikker på at hun var død og kommet i himlen da hun så alt det legetøj :lol: Men vi skylder dig vist en bamse eller to :blink:

 

Åh, visse vasse altså, Luna havde det sjovt og bamserne er på vej under operationsbordet :blink: Mine forældre nægter at de bare kan smides ud og nye købes. Ok, den grønne ting skal selvfølgelig opereres, det var jo en gave fra Fox, men altså, kaninen... Den kostede 30kr :mrgreen:

 

Møffe og Luna legede jo også helt fantastisk sammen, sådan efter at Luna havde fået vækket ham, jeg tror at det tog 10 minutter før han opdagede at hun rendte rundt i hans have :blink:

 

Altså, Luna var nu heller ikke for kløgtig selv :lol:

 

Hvad er det, her dufter af, snuse, snuse, snuse.. Mor kalder, hmm, nej, jeg skal altså finde kilden til al den sjove duft, det lugter nøjnst af hund...?

 

Så tak for kage og en dejlig dag :5up:

 

Velbekomme da, det var super hyggeligt :-D

 

møffe er da for lækker med de hop/løbe moves :lol::lol:

 

Det var vi også :mrgreen:

 

Og Luna ku' ogs', når hun fandt noget legetøj, så kom hun løbende, eller rettere hoppende, afsted i totalt sejrsherre-stil :mrgreen:

 

hjalte var helt forgabt i dem ...men "århh hvor er den hund stor mand, lange ben mand, sådan en hund skal vi ikke have mand" imens han pegede på luna :hjerte:

 

Lidt sjovt, taget i betragtning af at han til daglig lever med Cujo :mrgreen:

 

Nårh, klumse-Møffe og Luna-let-på-tå. :lun:

 

Jeg tror, at Møffe er forelsket. :hjerte: :blink:

 

Jeg tror du har ret :-P:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, Luna var nu heller ikke for kløgtig selv :lol:

 

Hvad er det, her dufter af, snuse, snuse, snuse.. Mor kalder, hmm, nej, jeg skal altså finde kilden til al den sjove duft, det lugter nøjnst af hund...?

 

Nåå ja, det havde jeg helt glemt :oops: :blink:

 

Han gad ikke at lette sig, og hun brugte 10 minutter på at lede efter den hund vi forsøgte at vække, så de var nok lige gode om det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor er Møffe altså bare Møffe-licious! :lun: (og Luna er selvf også sød :mrgreen:)

 

Hvornår skal han lære det rigtige Danmark at kende (aka Jylland) og møde Mio og Mig?! :lol:

 

Har desværre ingen planer pt, så det må nok vente lidt - men skal nok sige til, hvis vi kommer derover, så jeg kan få mødt nogle af jer jyder herindefra :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jesper w

De er da dejlige sammen og rigtigt sjovt at se en hvalp hoppe rundt. så kan jeg selv gætte til mig hvordan min vil se ud når den dag kommer.

 

Hvad for et kamera bruger i og hvor meget fylder det når i ligger det på youtube ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh ja møffe er hvalpe farlig med hvalpe farlige reje hop. :lun:

 

Jeg var så færdig af grin, at aslan lige kom hen for at tjekke at jeg huskede at trække vejret :mrgreen:

 

Jep, han er meeeeget farlig :mrgreen:

 

Idag ville han lege, efter vi havde været ude og gå tur. Jeg skulle så have halsbåndet af ham og jamen, DET var da FOR kedeligt! Skulle så sige nej, fordi han prøvede at bide mig og løftede min finger på rigtig menneske-manér - hov, DEN skal da bides i! :ivrig: WROUF-HAPS! Nåede dog at fjerne den :mrgreen: Altså fingeren :blink:

 

PS. Jo, det lykkedes at tage halsbåndet af og bagefter gik Møffe-dyret ombak :lol:

 

De er da dejlige sammen og rigtigt sjovt at se en hvalp hoppe rundt. så kan jeg selv gætte til mig hvordan min vil se ud når den dag kommer.

 

Hvad for et kamera bruger i og hvor meget fylder det når i ligger det på youtube ?

 

Glæd dig til du får hvaps hjem! Det er en super dejlig tid - omend anstrengende nogen gange :lol:

 

Videokameraet er et Panasonic SDR-H250

 

Fotokameraet er et Canon PowerShot A640

 

Videoen fyldte ca. 340mb tror jeg? :hmm: Og den må fylde op til 2gb, når man oploader på youtube :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...