Hop til indhold

Lidt om mig....


Gæst kristofferj
 Share

Recommended Posts

Gæst kristofferj

Hejsa...

 

Som ny bruger her på siden må jeg hellere fortælle lidt om mig selv.

 

Mit navn, ja det fremgår vist af mit bruger navn.

 

Jeg er 29, gift og har 2 piger, og har både hest, hund og katte, til trods for at jeg er allergisk over for bla, hest, hund og kat... :blink:

 

Jeg er den lykkelige ejer af en 6 måneders blanding mellem en Border Collie og en Australsk Kelpie. Hun lyder navnet Dreamer, hun er en drøm, og så er det det hun bruger det meste af hendes tid på, at drømme.

 

Der ud over ejer jeg en American Quarter Horse, som jeg benytter til nogle dejlige ture i skov og på strand i rigtig western stil.

 

• Er grafiker/webdesigner til dagligt. Er dog pt, som så mange andre, ramt af finanskrisen og derfor uden arbejde.

• Er et rigtigt udendørsmennesker, som mener at der ikke findes dårligt vejr, kun dårlig påklædning

• Elsker at træne min hund

• Elsker at gå en tur med min hund, specielt i regnvejr

• Elsker at ride en tur på min dejlige hest

• Elsker at spille guitar

• Elsker at tage billeder

 

Der er sikkert mere, men her var da lidt info til at starte med, er der noget så må I jo spørge.... :blink:

 

Mvh.

 

Kristoffer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kristofferj

hehehehe....

 

Ja, det har jeg, men han er ikke til heste, hunde eller katte, er ikke glad for udendørslivet, og specielt ikke regn....

 

Ja, han er nærmest den direkte modsætning... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken: Jeg tror såmænd du har fundet det rette sted.... Vi er da ihvertfald en hel del hundetræningsfanatikere herinde ;-), seriøse amatør-fotografer kan vi vist også klare en del af - og der er pænt mange fototråde at lure i :-D...

 

Derudover tror jeg faktisk også, at der er et par hestefolk... så mon ikke du kommer til at føle dig hjemme :mrgreen:

 

Dejlige billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kristofferj

Mange tak allesammen.... :-D

 

Frk.Smilla: Det er ihvertfald planen at hun på et tidspunkt skal med på tur, og da jeg er westernrytter og om nogle år gerne vil ride nogle af de kvæg discipliner som rides inden for western herhjemme i danmark, er tanken osse luftet om at bruge Dreamer til noget af kvægarbejdet, da hun jo er halvt Border Collie og halvt Australsk Kelpie, så hun burde ha hyrde-gen'et i sig....

 

Men det er slet ikke sikkert at vi vælger at gå den vej... Den tid den glæde... Men med på tur kommer hun ihvertfald på et tidspunkt... ;-)

 

--

Kristoffer

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kristofferj

Aslan: Der findes jo ikke dårligt vejr... Sådan er det bare...

 

Ved nu ikke om det regner mere om aftenen end om morgenen, jeg kan sagtens finde på, hvis jeg vågner ved at det regner midt om natten eller først på morgenen, at gå en stille og rolig tur i den stille morgenregn med hunden, inden byen vågner? Det er ikke altid at hunden er enig med mig i at vi skal ud i regnen, men det må hun lære at leve med.... ;)

 

--

Kristoffer

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...