Hop til indhold

Ihhh hvor er der meget man skal tænke på ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

Tulle har været med der oppe før - og det var bestemt ikke nogen god oplevelse for hende ... hun sad i nakken af min mand hele tiden ... i dag var mindre dum for hende ... men stadig ikke sådan rigtig god - men jeg tror nu nok det skal blive godt - nu har vi en klud med hjem der oppe fra som dufter af Bella ... og næste gang vi tar der op bliver det nok uden Tulle - for der tar vi der op fra Løkken af - så er det ikke en heldagsudflugt ... så jeg regner med, at det nok skal blive godt ... selvom jeg da ikke tror, at Tulle vil stå herhjemme og klappe i sine små poter, når vi kommer hjem med Bella ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nåååårh en lille skønhed - hun passer da til sit navn :) Du kunne da næsten liiiige have puttet hende i lommen 8) Ka' godt følge at Tulle-pigen kan synes det er lidt meget - der er sikkert meget at forholde sig til og hjemme hos jer i trygge omgivelser er det sikkert meget nemmere for Tulle at takle den lille. Men måske er det ikke Tulle der jubler højest lige pt :wink: Ellers så propper i bare miniskønheden i en konvulut og sender hende med ekspres til København så skal jeg nok passe på hende 8) Ej pjat - hun er godt nok dejlig - bliver jo helt skruk - og Tulle skal nok blive helt glad for skønhedsprinsessen(Tulle er jo skønhedsdronning :D )

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hun ser da bedårende ud!

 

Jeg falder altid for sådan nogle små udefinerbare klumper.. :)

 

 

Jeg fik også et chock over hvordan Bitten reagerede på Dolph - man kan jo aldrig forsikre sig imod noget..

Men jeg er sikker på at når Tulle får lov at møde Bella uden at være i en allerede presset situation, og uden dårlige minder i baggagen - så går det altsammen meget bedre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Det 1. billede af den vordende moder :D

 

Næste gang vil vi (jeg) have forstørrede billeder - andet kan man ikke tillade sig på et offentligt debatforum, når man venter hvalp af en mindre race (alt under GD størrelse :wink: )

 

Kan du ikke fortælle Tulle, at hun med en hvalp i huset får en tilbeder af den anden verden, som vil forsøge at behage hende i alle retninger og indynde sig - en dronning skal jo også have undersåtter :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

IIiihhhh - kan vi ik godt sige, at der var gået 10 uger nu?

 

Nu har jeg oprettet hende på hundegalleriet og været alle løverne igennem - og der er ikke een af dem der er løveklippet ... så det er nok ikke dér jeg skal søge råd om udstilling af løver - men hvad - Janni vil også gerne hjælpe alt hvad hun kan i den afdeling :)

 

Jeg gider ik så meget hundegalleri - men vi har en decideret havanesergruppe der inde - og det er lidt rart når nu det er sådan en lille race - så er det rart nok at have en gruppe, hvor vi kan vende alt muligt som vedrører præcis vores hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja sgu! ... eller måske eller noget ... nu skal damen som var mig jo først lige har lært alt det der udstillingsnoget :D

 

Du har Janni og hun glææææder sig :D

 

Ja det er rigtigt, Janni synes det er dejligt at jeg vil udstille ... faktisk har jeg planer om at udstille hende allerede i Maj ... det kan jeg i specialklubben - som baby ... så det tror jeg, at jeg vil udnytte så både hunden og jeg kan få noget erfaring :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej suk!! Hvor ser hun bare kær ud.

 

Jeg gik faktisk og studsede over hvordan det gik med Freudika og den kommende løve, for det var jo noget tid siden man havde hørt noget på jubii :) Men jeg skulle jo bare herind, altså!

 

Du skal nok hurtigt lære at udstille. Jeg startede jo også med udstillinger i specialklubben, de er ikke nær så hektiske som DKK's udstillinger. Jeg tror såmend også det er en bette champion ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...