Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather
Det er en dogo;-) Og sikke da en kælepotte, hun er :lun: Hun skulle sidde på skødet *GG*

 

Årh...jeg elsker dem simpelthen...:lun:...hun lyder godt nok dejlig...har kun været så heldig at møde en enkel, men den var skøn...og til trods for de ellers har ry for at være noget reserverede, så lykkedes det mig da at klemme den i en weightpullsele uden at blive spist...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik smidt disse i juli tråden.. så de ryger også ind her: (Billeder)

 

 

Du er godt nok dygtig! Luna er virkelig smuk på det første billede. Og den der pharaohound, wauw :hjerte:

 

Jeg har også fået taget ét i dag...

 

IMG_1910.jpg

 

Jeg øver mig lidt i at fotografere. Bare ærgerligt at det er lidt sløret for nede :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh...jeg elsker dem simpelthen...:lun:...hun lyder godt nok dejlig...har kun været så heldig at møde en enkel, men den var skøn...og til trods for de ellers har ry for at være noget reserverede, så lykkedes det mig da at klemme den i en weightpullsele uden at blive spist...:-D

 

Hun er dejlig og godt opdraget, der var ikke noget reserveret over hende:lol:

 

Jeg sad på jorden, for at tage billeder.. og til sidst kom hun så over og skulle sidde på mig og nusses:lol::lol: Damn 45 kg er tungt:lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er godt nok dygtig! Luna er virkelig smuk på det første billede. Og den der pharaohound, wauw :hjerte:

 

Jeg har også fået taget ét i dag...

 

IMG_1910.jpg

 

Jeg øver mig lidt i at fotografere. Bare ærgerligt at det er lidt sløret for nede :???:

 

Tusind tak:-D

 

Hvor er det sløret? Du skal lægge fokus på øjnene:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er godt nok dygtig! Luna er virkelig smuk på det første billede. Og den der pharaohound, wauw :hjerte:

 

Jeg har også fået taget ét i dag...

 

IMG_1910.jpg

 

Jeg øver mig lidt i at fotografere. Bare ærgerligt at det er lidt sløret for nede :???:

 

Hvor er "detektiven" dejlig med det blik :lun: (også i vmh) :5up:

 

Tror du ikke, at det er fordi kameraet har stillet skarpt på hans øje/ører, og så slører snuden, fordi hans ansigt er så langt? Mit lommekamera er ikke så følsomt, men når jeg benytter et større digitalkamera/spejlrefleks er det meget afstandsfølsomt - det kan dreje sig om en cm nogle gange! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er "detektiven" dejlig med det blik :lun: (også i vmh) :5up:

 

Tror du ikke, at det er fordi kameraet har stillet skarpt på hans øje/ører, og så slører snuden, fordi hans ansigt er så langt? Mit lommekamera er ikke så følsomt, men når jeg benytter et større digitalkamera/spejlrefleks er det meget afstandsfølsomt - det kan dreje sig om en cm nogle gange! :roll:

 

Jo, det lyder meget sandsynligt. Billedet var bare hurtigt taget, så jeg nåede ikke at vurdere og indstille så meget, han kan jo ikke sidde stille den lille :lol:

 

Men, tak! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hun er dejlig og godt opdraget, der var ikke noget reserveret over hende:lol:

 

Jeg sad på jorden, for at tage billeder.. og til sidst kom hun så over og skulle sidde på mig og nusses:lol::lol: Damn 45 kg er tungt:lol::mrgreen:

 

 

hehe...ja det kunne jeg levende forestille mig...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...