Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Hmm egentlig er de vel Juli billeder men nu er jeg jo altså ikke kommet hjem fra ferie før i August så jeg ligger dem her :)

 

Først er der lidt billeder af min mors gravhund Nuggi - hun nød at komme til vandet og hvis der er nogen der vil give et gæt på hendes alder så er i velkomne :)

 

:lun:

 

På billede nr 4 er hun godt nok blevet lidt "gråhåret" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm egentlig er de vel Juli billeder men nu er jeg jo altså ikke kommet hjem fra ferie før i August så jeg ligger dem her :)

 

Først er der lidt billeder af min mors gravhund Nuggi - hun nød at komme til vandet og hvis der er nogen der vil give et gæt på hendes alder så er i velkomne :)

 

sikke nogle dejlige billeder af en glad vandhund :-D når du beder om et bud på alder, går jeg ud fra, at kræet er temmeligt gammelt :mrgreen: så mit gæt er 11 år

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke nogle dejlige billeder af en glad vandhund :-D når du beder om et bud på alder, går jeg ud fra, at kræet er temmeligt gammelt :mrgreen: så mit gæt er 11 år

 

Grin har jeg mon skrevet det før nogen steder? eller er du bare god til at gætte? :mrgreen: Hun er 11 år gammel. Hun er Amandas mor og jo så BåtBåts mormor :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

RR = Rhodesian Ridgeback?

 

Er du gal hvor er han/hun :oops: bare flot!

Rigtig majestætisk med et dejligt varmt blik! :lun:

 

Jep han er en 6 måneder gammel Ridgeback og han er gudeskøn. :hjerte:

Han ser helt voksen ud på nogen af billederne men det er han ikke ligefrem, se her hvor han er stukket af med et boldbat :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep han er en 6 måneder gammel Ridgeback og han er gudeskøn. :hjerte:

Han ser helt voksen ud på nogen af billederne men det er han ikke ligefrem, se her hvor han er stukket af med et boldbat :mrgreen:

 

Hehe.. hvor er han bare dejlig, og en lille fræk pre-teen kan jeg se! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har godt nok lagt det billed her i alt om alt tråden :mrgreen:

 

(far må jeg ikke nok lege med jargo igen? hva hva please !!!)

 

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture8946-smil.jpg

 

 

Her er historien om billedet

 

cujo er helt oppe at ringe efter gå turen :roll: han render og pruster,tungen langt ud af munden ect.

 

Han mødte 2 x tæver :mums: han fik ikke hilst, han stod og kigget imens jeg snakket med ejer om det hele..

 

Så mødte vi jargo, en beagle :lun: som han ikke har mødt siden jul 2008 :shock: før der mødte vi dem tit og de havde altid en lille bryde kamp, i dag var ingen undtagelse, de brydet stille og roligt , 3 gange prøvede cujo at humpe ham :damn: men hvergang jargo sagde fra trak cujo sig tilbage og satte sig med sunket øre...ingen tvivl om en beagle ville være et godt valg til hun nr 2 :blink:

 

til sidst en kammerats hanhund, intakt, de hilste ikke, men de stod 2 meter fra hinanden, logrede og virkede glade, så de fik lov at kigge på hinanden 2 min og så gik vi hver fra sit, så begyndte cujo at pive som en tøs efter ham :shock: HALLO dumme hund du plejer ikke at kunne lide intakte hanhunde.... :confused:

selv da den han gav et vorf var cujo ligeglad...

 

nå men han farer rundt nu pruster som en gal, og han plejer at sove kl 8 ... dohh

 

og naboens hvalp har fået besøg af 2 hanhunde også, så cujo løber frem og tilbage og piver som en tøs :roll: så måtte fange ham og bære ham ind :mrgreen:

 

happy tirsdag :blink:

...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har godt nok lagt det billed her i alt om alt tråden :mrgreen:

 

(far må jeg ikke nok lege med jargo igen? hva hva please !!!)

 

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture8946-smil.jpg

 

 

Her er historien om billedet

 

cujo er helt oppe at ringe efter gå turen :roll: han render og pruster,tungen langt ud af munden ect.

 

Han mødte 2 x tæver :mums: han fik ikke hilst, han stod og kigget imens jeg snakket med ejer om det hele..

 

Så mødte vi jargo, en beagle :lun: som han ikke har mødt siden jul 2008 :shock: før der mødte vi dem tit og de havde altid en lille bryde kamp, i dag var ingen undtagelse, de brydet stille og roligt , 3 gange prøvede cujo at humpe ham :damn: men hvergang jargo sagde fra trak cujo sig tilbage og satte sig med sunket øre...ingen tvivl om en beagle ville være et godt valg til hun nr 2 :blink:

 

til sidst en kammerats hanhund, intakt, de hilste ikke, men de stod 2 meter fra hinanden, logrede og virkede glade, så de fik lov at kigge på hinanden 2 min og så gik vi hver fra sit, så begyndte cujo at pive som en tøs efter ham :shock: HALLO dumme hund du plejer ikke at kunne lide intakte hanhunde.... :confused:

selv da den han gav et vorf var cujo ligeglad...

 

nå men han farer rundt nu pruster som en gal, og han plejer at sove kl 8 ... dohh

 

og naboens hvalp har fået besøg af 2 hanhunde også, så cujo løber frem og tilbage og piver som en tøs :roll: så måtte fange ham og bære ham ind :mrgreen:

 

happy tirsdag :blink:

...

 

:5up::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Fra en lille aftentur i dag:

 

umulia-albums-den-smukke-og-elegante-grand-danois-picture8958-lykken-er-en-nyhostet-mark.jpg

 

Lillemand blev lidt uskarp, men han ser så glad ud, at jeg ikke kan nænne at kassere billedet.

umulia-albums-kamphunde-picture8961-0001.jpg

 

Yippeee!

umulia-albums-kamphunde-picture8959-aftentur.jpg

 

1 billede er bare så skarpt, skræmmende men meget meget flot - farverne blender så fedt sammen! :5up:

 

Og motivet fejler så absolut heller intet! Lækre Vinnie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...