Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Taaaak :mrgreen: Det synes jeg jo også - faktisk synes jeg, at hun er exceptionelt smuk :-D og det er jo helt objektivt eller noget :rolleyes:

 

Jeg kan vel prale af at være objektiv på den konto, og jeg synes altså også, at hun er helt vildt smuk. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Frigg120209
I er søde :-D

 

Hvad synes I om hårelastikken? Kæresten er ved at omdøbe ham til 'bøssehunden'.....

 

Bøssehund :neutral: Næhh... det tænkte jeg slet ikke over.

Det må være noget med drenge, min kæreste synes absolut heller ikke Frigg skal have elastik i, men ville heller ikke lade mig klippe hende - so what to do!

 

Har dog gjort begge ting :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bøssehund :neutral: Næhh... det tænkte jeg slet ikke over.

Det må være noget med drenge, min kæreste synes absolut heller ikke Frigg skal have elastik i, men ville heller ikke lade mig klippe hende - so what to do!

 

Har dog gjort begge ting :rolleyes:

 

Synes også den næsten er usynlig, men han er ikke helt enig.

Tænker det må være meget rart ikke at ha' hår ind i øjnene hele tiden.

 

Men du kan tro jeg var taktisk, da jeg skulle ha' hårelastikken indført.. Jeg købte 2 blomsterspænder i limegrøn og mørkeblå (synes selv de er meget fine) og så en pose små, hvide stofelastikker. Da han så spænderne var han jo tæt på at dø, og så var de hvide elastikker pludselig ikke så slemme :-D (hehe, den kloge narrer den mindre kloge).

 

Men har dog beholdt blomsterne - dem kan Louie ha' i når kæresten ikke er med på tur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Synes også den næsten er usynlig, men han er ikke helt enig.

Tænker det må være meget rart ikke at ha' hår ind i øjnene hele tiden.

 

Men du kan tro jeg var taktisk, da jeg skulle ha' hårelastikken indført.. Jeg købte 2 blomsterspænder i limegrøn og mørkeblå (synes selv de er meget fine) og så en pose små, hvide stofelastikker. Da han så spænderne var han jo tæt på at dø, og så var de hvide elastikker pludselig ikke så slemme :-D (hehe, den kloge narrer den mindre kloge).

 

Men har dog beholdt blomsterne - dem kan Louie ha' i når kæresten ikke er med på tur.

 

:lol:

 

Jep jep den kender jeg også. Da vi først diskuterede, om vi skulle have hund, spurgte jeg ikke, om vi ikke skulle have en lille vap? Men spurgte: "hvad skal vores hund hedde?" :pift:

 

:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...