Hop til indhold

Hjælp...Pilot testere søges


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dvs at Dyrernes verden er et andet forum du har?

 

Og så Hunde-forum ved siden af?

 

Det er nærmere omvendt, hunde forum er mit, og dyrenes verden et andet jeg har. Dyrenes verden er kun få dage gammelt, og er kun oprettet fordi jeg skulle have et sted at teste og oversætte det nye forum, vi måske skal have her i stedet for det det vi bruger nu.

 

Jeg tror tråden her er ved at blive misforstået.

 

Dyrenes verden er opstået KUN på baggrund af at jeg ville teste muligheden for et nyt forum her på Hunde forum, i stedet for det vi har nu - for ikke at ødelægge det fine forum vi har i dag, ville jeg ikke teste det nye et andet sted, som vi alle kunne teste på.

 

Det er ikke sikkert Dyrenes Verden eksisterer ret længe, men er der et behov, ja så har jeg begge :-)

 

Vær ikke bange for hunde-forum.dk - det bliver ikke ændret til en masse snavs med mange kategorier osv - det eneste jeg måske vil ændre er at køre spå samme forum som dyrenes verden hvis der er mange meninger der stemmer for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Vi har haft megen snak frem og tilbage her på forum om hvorvidt vi skulle beholde dette forum eller få det mere jubii style med vBulletin forum i stedet for.

 

Det har jeg tænkt lidt meget over, og det har udmundet i et nyt forum Dyrenes Verden http://www.dyrenesverden.dk og det er her jeg behøver nogle Hunde Forum brugere der vil oprette sig og teste forummet af for funktioner osv.

 

Jeg vil mene det nye forum har nogle ret så gode funktioner som vi savner her, blandt andet indbygget fotoalbum, søgning i tråde, vurdering af tråde/indlæg, og ikke mindst kan der tilbydes hjemmeside blog til alle medlemmer.

 

Der er et ret så krævende arbejde at oversætte fra engelsk til dansk, oversættelse er i gang, men I kan opleve flere steder at det står på engelsk endnu.

 

Så hvis nogen har lyst til at oprette sig på http://www.dyrenesverden.dk og fortælle om det kunne være en fordel at have samme forum her på sitet, vil jeg være lykkelig :-)

 

Der kunne jo også være nogle herinde der har andre dyr end hunde de vil vise frem ;-)

 

Admin

 

Så er jeg oprettet

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...