Hop til indhold

... og igen og igen


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

heeh....jo det er jo ihvertfald dejligt nemt at skrive...:mrgreen:

 

 

 

Erj, så hellere bob, (nu håber jeg ikke der er nogle bennyer herinde) Benny virker sådan lidt tumpet, sikkert ofrdi det første jeg tænker er Benny fra olsenbanden :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 368
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
du siger bæ9

han elsker roser

han er single

hans bil er rød

 

 

jeg tænker...mon fahter er til mænd :hmm:

 

 

hehe...du er heldig at man ikke kan give dårlig karma...:mrgreen:

 

er til piger..men er kræsen, så det er vist derfor jeg er single...hehe...det er ikke længe siden der sidst bed en på krogen, men det gik ikke med hendes konstante "behøver vi altid have hundene med" snak...så for 14 dage siden blev vi godt og grundigt uvenner...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...du er heldig at man ikke kan give dårlig karma...:mrgreen:

 

er til piger..men er kræsen, så det er vist derfor jeg er single...hehe...det er ikke længe siden der sidst bed en på krogen, men det gik ikke med hendes konstante "behøver vi altid have hundene med" snak...så for 14 dage siden blev vi godt og grundigt uvenner...:mrgreen:

 

 

 

Kan de ikke være alene hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Erj, så hellere bob, (nu håber jeg ikke der er nogle bennyer herinde) Benny virker sådan lidt tumpet, sikkert ofrdi det første jeg tænker er Benny fra olsenbanden :blink::mrgreen:

 

 

Vi laver da sådan et identitets-skift, jeg går totalt undercover...

 

fra nu af hedder jeg Billy-Bob, er 30 år og kommer oprindeligt fra Alabama, hvor jeg har 14 børn der alle hedder noget der slutter med Bob eller Mae...nemlig...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Kan de ikke være alene hjemme?

 

Jo sagtens...var de også ved flere lejligheder, men hun var et brokkehoved...det gider jeg ikke...hehe...der var hele tiden noget galt, var det ikke det var det noget andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nåååååårh, de glemte at tilføje brok-hoved, for det andet var lidt underligt at smide hende ud for :mrgreen:

 

 

hehe...ja selvfølgelig...:mrgreen:...fik skældud konstant...det gider Dogfatheren ikke..

 

men vi kom vist lidt OT nu...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...du er heldig at man ikke kan give dårlig karma...:mrgreen:

 

er til piger..men er kræsen, så det er vist derfor jeg er single...hehe...det er ikke længe siden der sidst bed en på krogen, men det gik ikke med hendes konstante "behøver vi altid have hundene med" snak...så for 14 dage siden blev vi godt og grundigt uvenner...:mrgreen:

 

Det er sådan jeg ville have det hvis jeg fandt en med børn... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååååårh, de glemte at tilføje brok-hoved, for det andet var lidt underligt at smide hende ud for :mrgreen:

I min verden er det altså rigeligt. :oops: Min hund skal da med hvis der overhovedet er mulighed for det og forstår andre ikke det (at jeg næsten ligeså godt kan gå ud uden bukser på) så kan de åbenbart ikke acceptere noget helt grundlæggende ved min person.

 

 

 

 

Måske også derfor at jeg er single. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I min verden er det altså rigeligt. :oops: Min hund skal da med hvis der overhovedet er mulighed for det og forstår andre ikke det (at jeg næsten ligeså godt kan gå ud uden bukser på) så kan de åbenbart ikke acceptere noget helt grundlæggende ved min person.

 

 

 

 

Måske også derfor at jeg er single. :lol:

Ja, jeg synes også det var et underligt spørgsmål :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det er sådan jeg ville have det hvis jeg fandt en med børn... :oops:

 

har haft en med både børn og hunde, før jeg selv fik hund...hehe...det er da meget sjovt, men ikke noget jeg decideret vil gå efter i fremtiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst topsytop
der er jo ikke en decideret sterotyp uansvarlig hundeejer...så bare fordi hun ikke er overtatoveret og hedder Connie, så behøver hun jo ikke nødvendigvis være en ansvarlige hundeejer

 

Næh, det at have en tatovering er ingen garanti for at være en ansvarlig hundeejer :mrgreen:

 

Men det jeg egentlig ville sige er, at det er hundene og deres instinkter der resulterer i ulykkerne. Det er jo så populært at forsvare kamphunde med, at hvis bare de har ansvarlige ejere så er de ikke værre end andre hunde. Men jeg ser flere og flere eksempler på, at både de pænere middelklasse kamphundeejere og "potensforlængertyperne" tror at lige netop deres kamphund er fredelig, så derfor kan den godt gå løs, og derfor behøver de ikke ekstra højt hegn om haven osv. osv.

 

Og gang på gang ser man at det går galt, og hunden enten dræber en anden hund eller skambider et menneske !

Link til indlæg
Del på andre sites

I min verden er det altså rigeligt. :oops: Min hund skal da med hvis der overhovedet er mulighed for det og forstår andre ikke det (at jeg næsten ligeså godt kan gå ud uden bukser på) så kan de åbenbart ikke acceptere noget helt grundlæggende ved min person.

 

 

 

 

Måske også derfor at jeg er single. :lol:

 

 

Jeg mener nu ikke ALTID at aslan behøves at komme med.

 

Jeg gider ikke altid have ham med op i byen, for så kan vi ikke begge gå ind i butikkerne, og det er kedeligt!

Selv om at det er hyggeligt at få en pølse med hunden oppe på torvet :engel:

 

Men nej, når Aslan ikke har været alene den dag, behøved jeg ikke nødvendigvis at have ham med.

 

 

 

 

 

Men du nyder vel også din singlehed, ellers havde du jo prioteret anderledes :blink: (formoder jeg)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Næh, det at have en tatovering er ingen garanti for at være en ansvarlig hundeejer :mrgreen:

 

Men det jeg egentlig ville sige er, at det er hundene og deres instinkter der resulterer i ulykkerne. Det er jo så populært at forsvare kamphunde med, at hvis bare de har ansvarlige ejere så er de ikke værre end andre hunde. Men jeg ser flere og flere eksempler på, at både de pænere middelklasse kamphundeejere og "potensforlængertyperne" tror at lige netop deres kamphund er fredelig, så derfor kan den godt gå løs, og derfor behøver de ikke ekstra højt hegn om haven osv. osv.

 

Og gang på gang ser man at det går galt, og hunden enten dræber en anden hund eller skambider et menneske !

 

Men så har de netop også bevist min pointe, at de netop ikke er ansvarlige hundeejere...for en ansvarlig hundeejer ved og respekterer hvad hans eller hendes hund indeholder...så når det går galt, er det i mine øjne stadig personen i den anden ende der fejler...

 

Jeg er klar over at Victoria f.eks. måske aldrig vil kunne med andre tæver, og derfor tager jeg ingen chancer, nu hvor hun er blevet kønsmoden...

 

Jeg kunne personligt aldrig drømme om at sætte min fod i en hundeskov, mens andre der måske ikke VIL acceptere at deres hund ikke kan med andre, kan finde på at tage den med alligevel...

 

det er ikke kun blandt kamphunde-ejere den slags personer findes, Pablo er gentagne gange blevet overfaldet af løse "almindelige" hunde hvor ejeren er kommet på cykel 100m bagved eller er kommet løbende bagved og råbt "den gør ikke noget"...

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, det at have en tatovering er ingen garanti for at være en ansvarlig hundeejer :mrgreen:

 

Men det jeg egentlig ville sige er, at det er hundene og deres instinkter der resulterer i ulykkerne. Det er jo så populært at forsvare kamphunde med, at hvis bare de har ansvarlige ejere så er de ikke værre end andre hunde. Men jeg ser flere og flere eksempler på, at både de pænere middelklasse kamphundeejere og "potensforlængertyperne" tror at lige netop deres kamphund er fredelig, så derfor kan den godt gå løs, og derfor behøver de ikke ekstra højt hegn om haven osv. osv.

 

Og gang på gang ser man at det går galt, og hunden enten dræber en anden hund eller skambider et menneske !

Men så er de jo heller ikke ansvarlige? Man er da først ansvarlig, når man hegner haven ind og sørger for at hunden ikke gør skade/generer andre mennesker på gåture. Man er ansvarlig, når man lærer sin hund at kende, så man ved, når den er ved at få nok og situationen muligvis er i gang med at udvikle sig i en retning, den helst ikke skulle udvikle sig i. Så kan man tage ansvar og gå videre. Det kan man ikke, hvis man ikke er opmærksom på sin hunds signaler.

 

Og det gælder vel sådan set for alle hunde ejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...