Hop til indhold

Skummel dyrlæge


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/CASES-frame.htm

 

hold da op...godt nok nogen klamme historier der er om ham...og så har han endda klinik her i byen...her har jeg gået rundt i min egen lille verden og troet at alle dyrlæger var gode mod dyr...det var vist lidt naivt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/CASES-frame.htm

 

hold da op...godt nok nogen klamme historier der er om ham...og så har han endda klinik her i byen...her har jeg gået rundt i min egen lille verden og troet at alle dyrlæger var gode mod dyr...det var vist lidt naivt...

 

Hans kone har en "mod-side" til den du linker til.

http://www.stoet-dyrlaege-breth-hansen.dk/index.htm

 

Hans kone står som ejer af domænet.

 

 

Jeg ville så ikke lige smutte derhen og få mine hunde set efter. Uanset hvad hun skriver

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hans kone har en "mod-side" til den du linker til.

http://www.stoet-dyrlaege-breth-hansen.dk/index.htm

 

 

Jeg ville så ikke lige smutte derhen og få mine hunde set efter. Uanset hvad hun skriver

 

 

har snakket med ham...det var ham der tog Vic ind til tjek for hårsækmider...først troede jeg egentlig jeg lige havde fået en "sjov" historie at fortælle, fordi han jo nær havde vaccineret hende, fordi han havde byttet om på mig og en anden kunde...heldigvis stoppede jeg ham og sagde at der altså ikke var nogen der skulle stikkes....

 

Men efter at have læst alt det der, så sidder jeg med helt dårlig samvittighed over ikke at have tjekket ham først...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
har snakket med ham...det var ham der tog Vic ind til tjek for hårsækmider...først troede jeg egentlig jeg lige havde fået en "sjov" historie at fortælle, fordi han jo nær havde vaccineret hende, fordi han havde byttet om på mig og en anden kunde...heldigvis stoppede jeg ham og sagde at der altså ikke var nogen der skulle stikkes....

 

Men efter at have læst alt det der, så sidder jeg med helt dårlig samvittighed over ikke at have tjekket ham først...

 

Godt du var vågen.

Godt det ikke var et indgreb der krævede indlæggelse og at du så ikke ville være til stede.

Link til indlæg
Del på andre sites

har snakket med ham...det var ham der tog Vic ind til tjek for hårsækmider...først troede jeg egentlig jeg lige havde fået en "sjov" historie at fortælle, fordi han jo nær havde vaccineret hende, fordi han havde byttet om på mig og en anden kunde...heldigvis stoppede jeg ham og sagde at der altså ikke var nogen der skulle stikkes....

 

Men efter at have læst alt det der, så sidder jeg med helt dårlig samvittighed over ikke at have tjekket ham først...

 

Min gamle kat var i behandling hos ham i sin tid :shock: hun slap derfra i live, men kun med nød og næppe tror jeg. Hun var vist blevet tørstet under hele sit ophold hos ham, hvilket alligevel havde strakt sig over en 3 dages tid så vidt jeg husker, og højst sandsynligt også sultet.

 

Jeg var ung og studerende, tænkte at det var billigt - og ikke længere end dét! Sådan kan vi jo alle begå fejl :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Min gamle kat var i behandling hos ham i sin tid :shock: hun slap derfra i live, men kun med nød og næppe tror jeg. Hun var vist blevet tørstet under hele sit ophold hos ham, hvilket alligevel havde strakt sig over en 3 dages tid så vidt jeg husker, og højst sandsynligt også sultet.

 

Jeg var ung og studerende, tænkte at det var billigt - og ikke længere end dét! Sådan kan vi jo alle begå fejl :???:

 

 

Tænkte lige på dig, så nemlig der var en med dit navn der havde fortalt...

 

det er godt nok skummelt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Godt du var vågen.

Godt det ikke var et indgreb der krævede indlæggelse og at du så ikke ville være til stede.

 

meget...han bad mig tage fat i hende, og fandt en sprøjte frem, og det forstod jeg jo ikke helt når han ikke engang havde kigget på hende...

 

Men jeg har fast dyrlæge et andet sted, så hvis det havde været noget værre havde jeg gået til dem uanset...:-D...

 

jeg sætter aldrig min fod dernede igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chicchi

Åh gud engang var jeg så tæt på at tage mine hunde med derind, fordi vi bor tæt på men jeg gik bort fra det fordi der var så skummelt i klinikken og ingen sygeplejesker! godt jeg har læst det her!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Han er da en yderst ubehagelig person.. Tænk sig at være så kold og følelsesforladt omkring andre folks kæledyr, og tænk sig at se en glæde i at lade de forsvarsløse dyr lide på den måde..

 

FØJ!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SorteSara

Det er da vanvittigt der ikke er blevet gjort mere ved ham. Tænk at han stadig kan få lov at praktisere - det er da godt nok et svigt fra myndighedernes side af karat!! Kunne man ikke samle ind til et par rockere og indvandrere som lige kunne "komme til" at fange ham i deres krydsild... det skulle da ikke være så svært....:evil:

 

Ligefør man selv gladeligt ville tage et par år i fængsel for at få ham ekspederet - sindsyge stodder:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh gud engang var jeg så tæt på at tage mine hunde med derind, fordi vi bor tæt på men jeg gik bort fra det fordi der var så skummelt i klinikken og ingen sygeplejesker! godt jeg har læst det her!

 

Vores dyrlæge har heller ingen sygeplejesker, faktisk heller ikke EDB, men han er altså rigtig god, og har altid god tid til os. Så det behøver nu ikke, at være et dårligt tegn, at der ikke er flere folk på klinikken, der skal have løn! :blink:

 

Til gengæld ville jeg blive meget skeptisk, hvis han bad om penge på forskud, og oven i købet kontant, som ham der Breth-Hansen gør, ifølge flere indlæg på hans "hadeside". Hvis en person ikke stoler på mig, kan jeg heller ikke stole på ham!

Og hvis alle de historier er sande (hvorfor skulle folk digte deres dyr syge?), så er han godt nok en ubehagelig person! Stakkels dyr og ejere :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er særdeles berømt, men jeg kan kun anbefale at dobbelttjekke dyrlæger.

 

Har haft en rotte til øjenoperation hos en MEGET anerkendt dyrlæge i Tåstrup, han truede med at aflive rotten da jeg sad fast i trafikken og ringede for at meddele at jeg blev 10 minutter forsinket - jeg betalte 2000 i løsladelsesgebyr...for en rotte :shock: den var opereret og kunne bare stå i sin transportkasse i adskillige dage, havde sørget for vand og mad, men dyrlægen flippet fuldstændigt ud. opførte sig som om han var vanvittig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SorteSara

Selv nogle af de gode historier inde på hans side lyder suspekte synes jeg... lang rekonvalesens, meget få beretninger hvor han giver smertestillende, og ALTID er der angivet pris. Penge spiller en stor rolle i hans liv ser det ud til. Og så det at det altid er fordi de andre dyrlæger ike kunne finde ud af deres arbejde. En god fagmand nedgør eller kommenterer aldrig sine kollegers arbejde. Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på at de folk der bevidst vælger ham og er tilfredse, måske heller ikke har samme kvalitets bevidsthed som andre dyreejere der ikke går så højt op i om man lige sparer lidt eller ej, bare dyret får den bedste behandling (selvfølgelig kun spekulationer da jeg jo ikke kender dem personligt). Ting som jeg f.eks. ville reagerer på er måske ikke grund til bekymring i deres øjne.. Ved mange af historierne venter dyreejerene med at søge dyrlæge til det er ved at gå helt galt. Betændelsen løber ud af hunden eller den klager sig meget og har det meget skidt osv. Jeg ved ikke med jer, men søger sgu dyrlæge så snart jeg bare har MISTANKE om der er noget galt (medmindre jeg er sikker på det er noget jeg kan klare selv og har erfaring med). For jeg ved at det hurtigt kan gå rigtig galt hvis man venter for længe, og så er jeg i øvrigt ikke interesseret i at se dyret lide mere end højst nødvendigt.

 

Synes også det er yderst suspekt at ingen ved hvor han gør af de dyr han afliver... og så må man sige at det er ekstremt få positive historier der er i forhold til negative. Det får en til at tænke på om han udvælger de dyr der skal lide på en eller anden måde.. det virker næsten sektagtigt eller okkult. Ligesom de aflivningshistorier hvor han giver dyret en sprøjte der får det til at gå i kramper eller andet men ikke slår det ihjel, og så først til sidst når ejeren ikke kan klare mere giver han det dødssprøjten. Som om han får et kick af både dyrets og ejerens lidelser...

 

Så vidt jeg husker så meldte han sig ikke frivilligt ud af dyrlægeforeningen (jo frivillig tvang måske) det med taksterne var vist kun en del af det. Mener der var en sag om malpraksis der fratog ham retten til at lave andet end sterilisationer, kastrationer og andre småtterier.. men kan være jeg husker forkert?

 

Men nu har folk jo svært ved at klage når han ikke er medlem mere, det har han jo regnet godt ud. Aner ikke hvad man så skal gøre hvis man kommer i vanskeligheder. Politiet har nok svært ved at gøre ret meget og er nok heller ikke kompetente nok til det.. hvordan får man skovlen under sådan en type? Det kan da ikke passe at han skal have lov at blive ved at terrorisere sagesløse dyr?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hans navn har rullet rundt blandet dyreejere ihevrtfald de sidste 5 år og sikkert også længere .... han skifter klinik ligeså hurtigt som vi andre skifter underbukser... :mad:

 

Lige nu tror jeg han har minimum 1 klinik i århusområdet og en hernede i trekantsområdet også... ved ihvertfald at Bygholm Dyrehospital her i byen har fået flere patienter ind, som skulle ombehandles efter tur hos ham :(

 

edit. har så fundet ud af, at han har klinik ca 500 meter fra hvor jeg bor. Havde hørt skidt om klinikken, så fravalgte den da vi fik Karla hjem (gudsketakoglov) men vidste ikke, at det var ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige siddet og luret lidt på hans "støtte-side" og de 10-15 gode historier der ligger derinde... jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er der får folk til at tænke: fantastisk, vi kan spare 400 skallede kroner ved at gå herind - godt nok ligger der et arkiv på 1200 klagesager mod manden - men hallo! 400 kr - det er jo også penge :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

"350kr. KONTANT" fik han vist også sagt 3-4 gange mens vi snakkede i telefon sammen...

 

Men som sagt var det ikke for at spare jeg gik til ham...synes heller ikke 350kr for hans konsultation var billigt...kan ikke huske hvad min dyrlæge tager, men det er ikke fordi forskellen er mærkbar...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...