Hop til indhold

Luksusdyr af en forkælet møghund :D - billedspam


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Jep, Møffe er en møgforkælet møghund, der får alt for meget opmærksomhed :mrgreen: Eller nowet, ikke hvis du spørger mig :engel:

 

Men altså, ville prøve at tage et billede af ham, hvor han rullede rundt på ryggen ude på græsset, det ser nemmerlig så kært ud :engel: Problemet var bare, at hver gang, han gjorde det, skulle jeg enten hente kameraet, eller også havde jeg fået gemt SD-kortet af vejen i computeren - og selvsagt ruller han ikke rundt på ryggen i flere minutter, men kun i sekunder :roll: Så mine rulle-billeder ser sådan her ud :mrgreen: :

 

[ATTACH]13116[/ATTACH]

 

[ATTACH]13117[/ATTACH]

 

Og så var jeg lige lidt træt af alle de billeder, hvor han bare fjanter rundt i græsset - ikke at det ikke er kært, men det har vi efterhånden så mange billeder af :engel: Så vi benyttede lige lejligheden til at træne lidt indkald, så mor her kunne få taget løbebilleder :mrgreen: Altid noget, at han gad løbe - for det er dælme ikke altid! :shock:

 

[ATTACH]13118[/ATTACH]

 

[ATTACH]13119[/ATTACH]

 

Og så luksusdyret - eller rettere, pestilensens, som jeg omsider fik stoppet i at være en pestilens, da jeg fik tilpas nok og tog ham op til en hyggestund i håb om, at han faldt til ro - og ja, det gjorde han :mrgreen:

 

[ATTACH]13120[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare dejlig, og Luna er så ked af at de ikke skal kæreste i morgen :hjerte:

 

Ja, det er altså bare super ærgeligt :(

 

Han er virkelig herlig.. Elsker billeder hvor han løber, han ser så lalleglad ud, hvis jeg må bruge det udtryk..

 

Og hvor ser han magelig ud i havestolen :mrgreen:

 

Du er helt i din ret til at bruge det udtryk - jeg gør det nemlig også selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...