Hop til indhold

Min nye hund :)


LilleBali
 Share

Recommended Posts

Ja her er så billeder af prinsessen :-P Hende skal jeg ned at hente omkring den 4/9 - uuuh jeg glæder mig :)

Ligenu hedder hun Idéfix, men det er for mig et drengenavn :roll: Så jeg er ved at tænke over et navn til hende - men iiih det er ikke nemt! Men NYD hende her og

1000 TAK TIL LEIF TVEDE - FOTOGRAF, FOR BILLEDERNE :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nogen gange kommer det nok efter lidt tid :blink:

 

Jeg vidste med det samme at Izzie var den hun var, så hun er blevet kaldt Izzie siden hun var 12 dage gammel og lystrede det derfor allerede inden hun kom hjem :blink:

 

Håber du finder det rigtige navn - tro mig du kan mærke det når det bare ER det helt rigtige :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nogen gange kommer det nok efter lidt tid :blink:

 

Jeg vidste med det samme at Izzie var den hun var, så hun er blevet kaldt Izzie siden hun var 12 dage gammel og lystrede det derfor allerede inden hun kom hjem :blink:

 

Håber du finder det rigtige navn - tro mig du kan mærke det når det bare ER det helt rigtige :5up:

 

Tak skal du have :) Ja, til at starte med, når jeg fortalte folk at jeg skulle have min egen hund spurgte de jo også "hvad hedder den?" og så står man der og ligner et stort øøøh :confused: Hehe, pinligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...