Hop til indhold

Rally begynderprøve og andre spørgsmål vedr. konkurrencer


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu var jeg jo sådan en, der gerne vil forsøge mig med en begynder-prøve i rally :rolleyes: måske, hvis jeg tør altså.... :oops:

 

Og der er rally og LP prøver i kreds 3 på fyn d. 11. oktober. Men på kredsens hjemmeside står der:

Kreds 3 inviterer til officiel Rally-prøve i Årslev, lige syd for Odense – med kredsmesterskab for de fynske hunde.

 

Det betyder vel ikke, at det kun er for kreds 3 Fyn, vel? Vi andre må vel også gerne deltage, eller hvad?

 

Og er det sådan en prøve her man starter med? Eller findes der andre typer (knap så store og skræmmende :oops:) steder man kan tage sin første prøve?

 

Og sidst men ikke mindst, har jeg forstået det korrekt, at jeg skal erhverve mig en resultatbog for hver disciplin jeg ønsker at konkurrere i? Altså jeg skal have en til rally og en anden til agility?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, prøven er for alle hunde - heriblandt kårer de så bare de bedste fynske hunde!

 

Og ja, du kan sagtens starte med sådan en prøve - rally er aldrig skræmmende :mrgreen: Stemningen plejer faktisk at være rigtig god omkring ringen og sådan....

 

Og ja, du skal kontakte Hanne Madsen hos DKK ([email protected] - bare vær opmærksom på, at hun har ferie denne og næste uge) og have et rally-nr. og en bog. Nummeret skal du have fordi Karla ikke har et stambogsnr. man kan "kende" hende på.

 

Du skal have en bog pr. disciplin - og så findes der endda forskellige agilitybøger, som jeg helst ikke vil udbrede mig om, da jeg ikke ved nok om dette :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for svar. Man skal melde sig til inden d. 11. september. Kan jeg godt nå at få en resultatbog inden da, hvis hun har ferie i øjeblikket...

 

Og er der nogen der kan fortælle mig om Pia Johnsen er en flink dommer eller ej? :oops:

 

Andre dommere udtaler jeg mig helst ikke om :oops:

 

Men hvis du ikke har fået nummeret inden tilmeldingsfristen, skriver du bare det på tilmeldingen - så plejer det sagtens at kunne lade sig gøre, bare at aflevere nummeret på dagen (ved mig i hvert fald :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Andre dommere udtaler jeg mig helst ikke om :oops:

 

Fair nok ;-)

 

Men hvis du ikke har fået nummeret inden tilmeldingsfristen, skriver du bare det på tilmeldingen - så plejer det sagtens at kunne lade sig gøre, bare at aflevere nummeret på dagen (ved mig i hvert fald :mrgreen:)

 

Jamen det lyder jo fint, så må jeg vel hellere skrive efter en resultatbog til rally og få mig meldt til ... agilitybøgerne må jeg lige forhøre mig om via min træner - det ved hun helt sikkert - men det haster jo heller ikke. Karla er ikke gammel nok til at konkurrere før vi når juletid... Så det bliver først til foråret det bliver aktuelt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for svar. Man skal melde sig til inden d. 11. september. Kan jeg godt nå at få en resultatbog inden da, hvis hun har ferie i øjeblikket...

 

Og er der nogen der kan fortælle mig om Pia Johnsen er en flink dommer eller ej? :oops:

 

Da jeg bestilte et htm-nr. og en htm-bog, fik jeg nummeret samme dag pr. mail og bogen dagen efter med posten, så det går vist ret hurtigt. :-) Jeg bestilte bogen via DKK's webshop og nummeret via htm-kontaktpersonen, men i virkeligheden havde det været nemmere (og billigere) at bestille begge dele via kontaktpersonen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg stjæle din tråd til et spørgsmål?

 

Jeg har nemlig gået og spekuleret på halsbåndsreglerne..

 

Der står fast halsbånd.. men må man bruge halvkvæler? Jeg synes nemlig jeg ser mange nomehalsbånd, men jeg er ikke sikker på om jeg rent faktisk har set dem inde i ringen?

 

Du må gerne stjæle, og så vidt jeg er informeret så nej. Det skal være et fast halsbånd eller låst kæde...

 

ps. kan du huske om det var hundenummeret eller chipnummeret du skrev i Sheilas resultatbogs-bestilling?

Link til indlæg
Del på andre sites

hov, jeg havde glemt at skrive reg. no. på. Er der nogen der ved, om det er chip nummeret eller hundenummeret? Begge numre står på mit registreringskort fra DHR

 

Hvis der står reg. nr. tror jeg altså ikke at du skal skrive noget, jeg er rimeligt sikker på at der her menes hundens DKK reg. nr. og sådan et har Karla jo ikke. - Men jeg er da ikke helt 100 på det ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der står reg. nr. tror jeg altså ikke at du skal skrive noget, jeg er rimeligt sikker på at der her menes hundens DKK reg. nr. og sådan et har Karla jo ikke. - Men jeg er da ikke helt 100 på det ;-)

 

De sagde de skulle bruge nummeret fra registreringskortet fra dansk hunderegister - men på det kort står både et såkaldt "hundenummer" og et "chipnummer" - jeg ringer til dem imorgen og hør ad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...