Hop til indhold

Tacco i Mandags


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Tak for det frank og især tak fordi du ikke har lagt billeder ud hvos man ser Taccos sande jeg :-D:mrgreen:

 

Til jer andre: Tak skal i have for de pæne ord, Tacco er super dygtig, han skal bare lige have overstået diverse æres runder og en tisse tur i skoven inden vi kan arbejde seriøst :-D

Nå ja og så lige et enkelt besøg eller to hos hvalpeholdet nu man alligevel har fået snoren af ikk :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det frank og især tak fordi du ikke har lagt billeder ud hvos man ser Taccos sande jeg :-D:mrgreen:

 

Til jer andre: Tak skal i have for de pæne ord, Tacco er super dygtig, han skal bare lige have overstået diverse æres runder og en tisse tur i skoven inden vi kan arbejde seriøst :-D

Nå ja og så lige et enkelt besøg eller to hos hvalpeholdet nu man alligevel har fået snoren af ikk :-)

Selvfølgelig, det kunne være der skete noget mere spændende derover, kan du nok forstå :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det frank og især tak fordi du ikke har lagt billeder ud hvos man ser Taccos sande jeg :-D:mrgreen:

 

Til jer andre: Tak skal i have for de pæne ord, Tacco er super dygtig, han skal bare lige have overstået diverse æres runder og en tisse tur i skoven inden vi kan arbejde seriøst :-D

Nå ja og så lige et enkelt besøg eller to hos hvalpeholdet nu man alligevel har fået snoren af ikk :-)

 

Underligt, men det lyder særdeles bekendt :mrgreen: Eneste forskel er, at Tacco ikke er sådan en svagpisser som vores vaps. Han skal prøve alt en milliard gange før han virkelig tør det. Gangs-bro-dimsen og vippen tror jeg kommer til at tage meeeeget lang tid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser dygtig ud, men jeg tænker lidt det sidste billed i franks første post................ Er Tacco ninja hurtig, hopper han eller hvad?

 

 

Jeg syntes også Tacco er temelig sej :blink::5up:

 

 

 

 

Ja han hopper :oops: Det går så stærkt at det kniber med at fange ham så man kan nå at dirigere ham til at røre det hvide felt i bunden af A'et.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtig Tacco. :5up:

 

Der går to dalmatinere i min agilityklub, de er også rigtig dygtige og SUPER hurtige. :-)

 

 

Ja næste gang vil jeg have en collie :-)

 

Sådan en er der nemlig på holdet og den er knald dygtig, men tager hver forhindring i et sindigt tempo så man ikke er ved at puste lungerne ud efter et gennemløb på 30 sekunder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja næste gang vil jeg have en collie :-)

 

Sådan en er der nemlig på holdet og den er knald dygtig, men tager hver forhindring i et sindigt tempo så man ikke er ved at puste lungerne ud efter et gennemløb på 30 sekunder :-)

Så skal det nok passe, at du får en collie, der synes det sjoveste i verden er at give den gas på en agilitybane :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han hopper :oops: Det går så stærkt at det kniber med at fange ham så man kan nå at dirigere ham til at røre det hvide felt i bunden af A'et.

 

:lol:

ja jeg morede mig også over hans stilling på toppen af a-brædtet - og så tror jeg han snyder et felt i bunden :mrgreen:

 

Men jeg skal ikke snakke, jeg kan på ingen jordisk måde følge med mit lynhurtige kræ, hende ben er dog så meget kortere end Taccos, at hun for det meste er "tvunget" til at tage felterne med :-D

 

men dejlige billeder - godt at se dem, nu har jeg også plaget efter dem siden mandag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han hopper :oops: Det går så stærkt at det kniber med at fange ham så man kan nå at dirigere ham til at røre det hvide felt i bunden af A'et.

 

Der hvor vi går med Bassen lykkes det på ubegribelig vis for førerne at være foran deres hunde, når de kommer ned fra A´et og broen og så dæmper de hundens fart ved lige at stoppe den op med en guffer så den berører det nederste felt, men om du kan spurte fra din hund og lave det stunt skal jeg ikke kunne sige og jeg ved selvfølgelig heller ikke om det vil smaske hundens rytme...

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

ja jeg morede mig også over hans stilling på toppen af a-brædtet - og så tror jeg han snyder et felt i bunden :mrgreen:

 

Men jeg skal ikke snakke, jeg kan på ingen jordisk måde følge med mit lynhurtige kræ, hende ben er dog så meget kortere end Taccos, at hun for det meste er "tvunget" til at tage felterne med :-D

 

men dejlige billeder - godt at se dem, nu har jeg også plaget efter dem siden mandag :mrgreen:

 

Det går egentlig fint med at han tager feltet i starten af A'et selv om han har fart på, det er når vi skal ned igen det kniber :-D:mrgreen:

 

Jeg venter stadig på at få flere billleder fra Frank så skal jeg nok lægge nogen herind :5up:

 

Der hvor vi går med Bassen lykkes det på ubegribelig vis for førerne at være foran deres hunde, når de kommer ned fra A´et og broen og så dæmper de hundens fart ved lige at stoppe den op med en guffer så den berører det nederste felt, men om du kan spurte fra din hund og lave det stunt skal jeg ikke kunne sige og jeg ved selvfølgelig heller ikke om det vil smaske hundens rytme...

 

Det er også planen at jeg skal storme afsted så jeg kan nå ham og bruge godbid til at stoppe ham med men fruen her er sgu lidt forlangsom :-D

 

Træneren har foreslået at vi skal prøve at træne det som enkelt forhindring og så få Tacco til at sidde på det hvide felt hver gang, sådan at han lærer at han skal helt ned til jorden inden han løber videre. Er ikke helt sikker på det virker men det er da forsøget værd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...