Hop til indhold

Logget af ??????


Gæst bibi
 Share

Recommended Posts

Hvordan kan det være jeg bliver logget af hele tiden , hvis jeg går i ca 10 min , så bliver jeg logget af første gang jeg klikker ind på et emne :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det kun mig der bruger denne pc :-D , men noget skal jo have skylden :5up:

 

Min comp. gør det ikke - på denne side, men den gør det i et andet forum jeg også bruger. Og det er kun MIG der bruger MIN computer :mrgreen: Men jeg kunne forestille mig det enten kunne være noget med jeres cookies eller en eventuelt opdatering af jeres browser. Hvilken bruger du Bibi?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min comp. gør det ikke - på denne side, men den gør det i et andet forum jeg også bruger. Og det er kun MIG der bruger MIN computer :mrgreen: Men jeg kunne forestille mig det enten kunne være noget med jeres cookies eller en eventuelt opdatering af jeres browser. Hvilken bruger du Bibi?

Det er faktisk ikke altid min gør det. Men jeg har oplevet det et par gange af en eller anden mærkelig grund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger Windows internet Explorer , og der er de seneste opdateringer

 

Øhhhhhhhhh , jeg aner ikke hvad en cookies er , jeg har en pc mand til at ordne det hele , jeg bruger bare tastaturet :-)

 

Cookies er... aaargh hvordan skal jeg forklare det... Det er dem der gemmer fx de hjemmesider du har besøgt så den hurtigere kan vise dem igen. Og den hjælper med at gemme dine indstillinger for login/kodeord, brugernavn og så'n :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har markeret "Husk mig" og lukker browseren og åbner hunde-forum.dk er du så igen logget på?

 

Ja så bliver jeg logget på med det samme , det er kun hvis jeg ikke lige zapper eller skriver i ca 10 min , så bliver jeg smidt af første gang jeg klikker på et eller andet på forum

Link til indlæg
Del på andre sites

Cookies er... aaargh hvordan skal jeg forklare det... Det er dem der gemmer fx de hjemmesider du har besøgt så den hurtigere kan vise dem igen. Og den hjælper med at gemme dine indstillinger for login/kodeord, brugernavn og så'n :mrgreen:

 

Tak , lidt forstået , men ikke så meget så jeg forstår det alligevel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak , lidt forstået , men ikke så meget så jeg forstår det alligevel :oops:

 

Det var også ret dårligt forklaret :oops: Nå, men godt admin er indeover her, for der kan være flere årsager blandt andet indstillingerne i DIN browser/cookies/internetindstillinger eller også kan det være en smutter herfra HF's side *gemmer sig lige for admin det er IKKE ment som kritik* :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cookies er... aaargh hvordan skal jeg forklare det... Det er dem der gemmer fx de hjemmesider du har besøgt så den hurtigere kan vise dem igen.

 

Nej, det er dine "Midlertidige internet filer" der gør det :-)

 

Og den hjælper med at gemme dine indstillinger for login/kodeord, brugernavn og så'n :mrgreen:

 

Jeps, helt korrekt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så bliver jeg logget på med det samme , det er kun hvis jeg ikke lige zapper eller skriver i ca 10 min , så bliver jeg smidt af første gang jeg klikker på et eller andet på forum

 

Ok, så er det din browser session der løber ud.

 

Jeg kigger på om det er en indstilling der sættes i forum, jeg mener dog ikke vi ændrer på din browsers timeout session - men måske det er den indbyggede IE session på 20 minutter der sætter ind?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...