Hop til indhold

Så er Noomi'erne blevet 6 1/2 uge gamle...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Så er Noomi'erne (for jeg ved stadig ikke hvem af dem det bliver, så de er alle Noomi'er :wink: ) blevet 6 1/2 uge gamle. Det har klart været en fordel at tilbringe de sidste 3 uger i Florida, for på den måde er jeg uden tvivl kommet nemmere gennem ventetiden, for hold da k... hvor går 8 uger langsomt når man bare går og venter og venter!!!! Så nu er der "kun" 1 1/2 uge tilbage før Noomi flytter ind og jeg glæææææder mig!!! :D

Tænkte at jeg ville dele lidt billeder med jer fra mit besøg hos Noomierne i går:

 

2227_mini738_1.jpg

 

Jeg snupper en lur sammen med mormor:

2227_mini740_1.jpg

 

2227_mini744_1.jpg

 

2227_mini761_1.jpg

 

2227_mini763_1.jpg

 

Nu ser det selvfølgelig ud som om de nærmest sov hele tiden, men det var svært at tage billeder mens de var vågne, for så var der min. en hvalp som hang i buksebenet eller var ved at bide snørebåndene af skoene :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh :)

 

Sikke nogle små plysbjørne! Har man ikke bare lyst til at tage dem alle sammen? Jeg ville slet ikke kunne vælge - godt opdrætteren hjælper hehe

 

Ja' date=' man burde kunne lave en aftale om at gå ind i stuen og ud igen og dem der hænger i buksebenet må man få... :lol:[/quote']

 

*smører sine bukser med leverpostej*

 

Dét synes jeg er en fantastisk idé! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh :)

 

Sikke nogle små plysbjørne! Har man ikke bare lyst til at tage dem alle sammen? Jeg ville slet ikke kunne vælge - godt opdrætteren hjælper hehe

 

Ja' date=' man burde kunne lave en aftale om at gå ind i stuen og ud igen og dem der hænger i buksebenet må man få... :lol:[/quote']

 

*smører sine bukser med leverpostej*

 

Dét synes jeg er en fantastisk idé! :D

 

Ja ik'? :lol: Det kunne være at jeg skulle foreslå dem den løsningsmodel *fnis* Jeg skal derop igen i dag (kunne nemt slå et telt op i baghaven) så jeg kan jo høre om ikke vi skal afgøre det på den måde... Det med leverpostejen er vist ikke nødvendigt, de hænger der helt af sig selv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh :)

 

Sikke nogle små plysbjørne! Har man ikke bare lyst til at tage dem alle sammen? Jeg ville slet ikke kunne vælge - godt opdrætteren hjælper hehe

 

Ja' date=' man burde kunne lave en aftale om at gå ind i stuen og ud igen og dem der hænger i buksebenet må man få... :lol:[/quote']

 

*smører sine bukser med leverpostej*

 

Dét synes jeg er en fantastisk idé! :D

 

Ja ik'? :lol: Det kunne være at jeg skulle foreslå dem den løsningsmodel *fnis* Jeg skal derop igen i dag (kunne nemt slå et telt op i baghaven) så jeg kan jo høre om ikke vi skal afgøre det på den måde... Det med leverpostejen er vist ikke nødvendigt, de hænger der helt af sig selv :lol:

 

 

Årh hvor heldig :D

 

Jeg elsker velcro-hvalpe :D

Link til indlæg
Del på andre sites

åååååhhh... SÅ lækker var Silke osse engang... Jeg tror det var i går.. c015.gif

 

(smileyen er her: http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs )

 

 

.....Og det er bare om at tage billeder HELE TIDEN... for de bliver SÅ hurtigt store. Og 99% af billederne bliver alligevel ikke så gode......

 

 

Silke, 12 dage før de magiske 8 uger:

 

2196_20020518_Silke_sover_6b_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Noomi'erne (for jeg ved stadig ikke hvem af dem det bliver, så de er alle Noomi'er :wink: ) blevet 6 1/2 uge gamle. Det har klart været en fordel at tilbringe de sidste 3 uger i Florida, for på den måde er jeg uden tvivl kommet nemmere gennem ventetiden, for hold da k... hvor går 8 uger langsomt når man bare går og venter og venter!!!! Så nu er der "kun" 1 1/2 uge tilbage før Noomi flytter ind og jeg glæææææder mig!!! :D

Tænkte at jeg ville dele lidt billeder med jer fra mit besøg hos Noomierne i går:

 

2227_mini738_1.jpg

 

Jeg snupper en lur sammen med mormor:

2227_mini740_1.jpg

 

2227_mini744_1.jpg

 

2227_mini761_1.jpg

 

2227_mini763_1.jpg

 

Nu ser det selvfølgelig ud som om de nærmest sov hele tiden, men det var svært at tage billeder mens de var vågne, for så var der min. en hvalp som hang i buksebenet eller var ved at bide snørebåndene af skoene :lol:

 

De er da bare dejlige de små uldtoppe.

Jeg er nysgerrig efter at vide hvor de er fra, da jeg selv har en golden og vi er på jagt efter en mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Noomi'erne (for jeg ved stadig ikke hvem af dem det bliver, så de er alle Noomi'er :wink: ) blevet 6 1/2 uge gamle. Det har klart været en fordel at tilbringe de sidste 3 uger i Florida, for på den måde er jeg uden tvivl kommet nemmere gennem ventetiden, for hold da k... hvor går 8 uger langsomt når man bare går og venter og venter!!!! Så nu er der "kun" 1 1/2 uge tilbage før Noomi flytter ind og jeg glæææææder mig!!! :D

Tænkte at jeg ville dele lidt billeder med jer fra mit besøg hos Noomierne i går:

 

2227_mini738_1.jpg

 

Jeg snupper en lur sammen med mormor:

2227_mini740_1.jpg

 

2227_mini744_1.jpg

 

2227_mini761_1.jpg

 

2227_mini763_1.jpg

 

Nu ser det selvfølgelig ud som om de nærmest sov hele tiden, men det var svært at tage billeder mens de var vågne, for så var der min. en hvalp som hang i buksebenet eller var ved at bide snørebåndene af skoene :lol:

 

De er da bare dejlige de små uldtoppe.

Jeg er nysgerrig efter at vide hvor de er fra, da jeg selv har en golden og vi er på jagt efter en mere.

 

De er fra kennel Newluck http://www.newluck.dk

 

Hvis det er en han du er ude efter er der måske en mulighed eftersom en af hvalpekøberne måske er nødt til at melde fra, så prøv at ring og tal med dem. Det er super søde mennesker og kennelen er til ug med kryds og slange :D Ellers skal en af deres andre tæver have hvalpe senere på året, vist omkring august.

Sirup (mor-hunden) er egen avl så man kan også se mormor (som også er super skøn) og far er Tallygold Which way is the audience.

Link til indlæg
Del på andre sites

åååååhhh... SÅ lækker var Silke osse engang... Jeg tror det var i går.. c015.gif

 

(smileyen er her: http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=18&ziel=bigs )

 

 

.....Og det er bare om at tage billeder HELE TIDEN... for de bliver SÅ hurtigt store. Og 99% af billederne bliver alligevel ikke så gode......

 

 

Silke, 12 dage før de magiske 8 uger:

 

2196_20020518_Silke_sover_6b_1.jpg

 

Århh, hun er også skøn!!! :D Jeg skal nok huske at knipse løs, det kommer nok helt af sig selv, jeg tror slet ikke at jeg kan lade være :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hvor er de lækre Nollike :oops:

 

Tak :D Ja de er bare skønne allesammen!!! :D Jeg er SÅ spændt på at finde ud af hvem af dem der er Noomi :wink:

 

Og det er du så ikke ene om :wink:

 

:lol:

Nej bestemt ikke, hvornår skal det besluttes og hvem beslutter Nollike?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...