Hop til indhold

vovsen


Gæst HIB
 Share

Recommended Posts

jeg havde tænkt mig uanset provokationer ikek at svare, men det her blir så det absolut sidste, men da det skriger til himlen i dumhed så blir jeg nød til at svare

 

ok, og du har så direkte adgang til at læse admins hjerner siden du kan svare så skrå sikkert om baggrunden for deres handliger uden at de selv giver udtryk for det?

det ville så gå helt i spænd med at der ikke bare blev set igennem fingre med zaz zaz tilsvining og provokationer, men at det skete helt bevidst og at du også har fattet den officielle strategi ganske godt

man skulle næsten tro det drejede sig om internet telepati her

 

 

 

det behøves jeg vist ikke "ytre", det er vist da tydeligt nok, hvilket også ses her endnu en gang

 

 

jeg kan godt skære det helt ud i pap nu din opfattelses evne ikke er videre skarp

JEG BAD SELV OM AT FÅ MIN PROFIL SLETTET

PGA FOLK SOM DIG OG ZAZ ZAZ SOM ÅBENBART IKKE HAR MERE LIV END TIL AT SIDDE OG PROVOKERE FOLK HVIS ENESTE BRØDE ER DERES VALG AF HUND

det er min tid simplethen for kostbar til ( tilforskel fra zaz zaz og din)

 

men netop fordi at det lykkedes at slræmt den forrige bruger væk med "forkert race", så avr det tydeligt en torn i øjet at her kom en bruger med forstand på hundeopdragelse og der var mange positive tilkendegivelser i tråden, så ja den skulle selvfølgeligt køres af sporet

 

jeg kan godt vende den anden kind til, men ikek i længden, og efter mere og mere personligt tilvining fra zaz zaz med min "person", min "type", min "Attitude", min "udanskhed" osv osv ( alt sammen med admin gruppens fulde billigelse) så ja, så fik jeg nok på et tidspunkt og gav tilbage igen

at zaz zaz kun var ude på ballade indrømmer hun selv og skriver at det "morer" hende

 

skal det skæres mere ud i pap for dig?

nej vel, for du vilel ikek fatte det alligevel om det så blev klistret på indersiden af dine øjenlåg, for der ville det bare forsvinde i resten af tomheden

 

 

 

 

 

nej vel

men det gjorde admin gruppen nu alligevel for zaz zaz lille "crusade" var helt i ledelsens ånd og det "morede" afgjodt dem lige så megett som det åbenlyst gjorde zaz zaz

men morskaben forsvandt vist når der blev givet tilbage i samme stil

 

 

 

 

er du sindsyg hvor er jeg bare så lalle, elle glad over alle de chancer som du, zaz zaz og co har givet mig

jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulel have gjordt uden jer :ae: :5up:

 

den mest rare og varme velkomst nogen kunne ønske på noget som helst forum som ny bruger

 

 

enten så er du hvirkeligt dum eller så spiller du det rimeligt overbevisende

den har nemlig ALT med det at gøre, men jeg har ikke pap nok på lager til at fremstilel så mange og så store bokstaver, og forgæves

 

 

yes, yes mr cardboard

du får ( snart) ret og jeg får fred

det er såmænd både tåbeligt og falsk at påstå at zaz zaz helt bevidst blev ganske personlig da hun fik ondt i po po'en ( for nu at snakke pænt) over at haderacen fik en rimelig pæn omtale og respons fra andre brugere

at jeg blev kaldt alt mellem himmel og jord, ink "udansk" da tråden koste hvad det vilel skulle køres af sporetm, og at hun åbenlyst indrømmede at "det morede hende" da hun kunen fiornemme at provokationerne begyndte at virke

jeg kan reelt være lige glad da jeg alligevel er på vej ud igen og permanent, men man kan spørge sig selv om hvor mange andre der skal udsættes for lignende pga noget er en torn i øjet på de royale, herunder valg af hund, for ikek at tale om de mindre bemidlede rugklappere og en indforstået admin gruppe, men så længe det er stiel så har man jo også et lille "hyggeligt" indspist forum hvor kun de rette holdninger kommer frem og ting som dette er jo netop med til at statuere et tydeligt eksempel på hvad der sker når man bryder tabu/ettiketten

 

 

 

jeg kunne oprette i hundrevis ja, men til forskel fra dig og dine, så har jeg et liv ved siden af og ønsker ikek at spilde min tid i et så fjentligt klima med personer som dig og zaz zaz som er så forudindtaget mht folks valg af hund, men heldigvis har jeg i DET HVIRKELIGE LIV oplevet rigtig stor interesse for mit valg af hunderace og fra ikke mindst folk der har oplevet ham IRL, så jeg kunen nu godt forestille mig at jeg i længden ikke er den eneste i området der har samem race, og han vil da også blive udstillet og avlskåret, og så må jeg tage den derfra da du og de bedrevidende, hadefulde ehrinde fra heldigvis ikke tegner den danske befolkning

 

jeg kan garantere dig at jeg aldrig har været på hundegalleri, og hvis det er bare tilnærmelsis vis som herinde, hvilket jeg kan fornemme, så blir det med garanti heller ikke der jeg spilder tid i fremtiden

 

jeg har mødt mange rare og åbne mennesker herinde, men så længe at det reelt er folk som dig og zaz zaz der tegner forums som disse så har jeg andet og foretage mig, men kan nu ikek alligevel lade være med at tænke på den næste nye stakkel der måtte komem herind med et åbent sind og opleve noget tilsvarende bare fordi han/hun skiller sig ud fra det "korrekte" feks i form af feks valg af hund

 

vor herre bevares

adios og bestemt ikke på gensyn :mad:

 

ps

admin i må meget gerne slette min profil da jeg ikke gider have den stående og modtage en masse "spam" i min indbakke

og i må også hellere just in case sørge for at banne samtlige proxy ip'er på kloden selvom jeg bestemt ikke har tænkt mig at besøge dette super imødekommende, åbne og venlige sted igen

 

OK, for sidste gang ! Fat nu at det IKKE er dit valg af race jeg undrer mig over. Det er de to fakta (ifølge dig selv) at du 1) køber en hund som indbrudsværn og 2) ydermere skiller en hvalp fra dens mor før den er 8 uger.

 

Hvorfor har du dog så svært ved at fatte det ? Det er så ubegribeligt enkelt. Det burde være til at forstå...for enhver.

 

Hvad ang. dit sprogbrug og dine beskyldninger, så vil jeg fortsat bare morer mig over det. Det er et eller andet sted så ubegribeligt langt ude.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 156
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gud dog :shock: Jeg sidder faktisk og får helt ondt af HIB/HIBen :cry: Manden er jo hamrende paranoid :shock: Det må være svært at leve i en "verden" hvor alle kun er ude på at skade en :cry: Ikke så mærkeligt at der er behov for en stor stærk hund som beskyttelse, jeg mener, det bliver jo hurtigt træls i længden at ligge i haven om natten med et boldtræ for at holde "indbrudstyve" væk :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...