Hop til indhold

reiki healing, erfaringer??

Gæst sandraia
 Share

Recommended Posts

Gæst sandraia

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med reiki healing, hvis i har nogen...

vi har bestemt at vi vil prøve dette på vor hund bølle...

efter mange måneders træning, udden det er blevet meget bedre, og en tur til dyrlæge, for råd og vejledning, må vi nu prøve dette, da bølle har separations angst.. og især fra mig...

jeg kan næsten ikke gå på toilet uden han begynder at vise tegn på angst...

og da vi har en søn på 2 mdr, er dette sidste løsning, da mor, her, er ved at blive drænet for energi, af den ellers så deilige hund...

så lad mig endelig høre jeres erfaringer..

Smider lige et billede af den vakkre hund.. bare fordi han er gudeskøn...

i366531041_82778_6.jpgi366531041_82778_6.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er virkelig dejlig! :lun:

Jeg har ingen erfaringer med hunde, men har selv prøvet at blive reiki-healet, og det virkede fint.

Jeg er dog sikker på at der er mange alternative helbredere, der ikke kan så meget som de påstår, så man skal se sig godt for, og vælge en med gode anbefalinger.

Om reiki virker på separationsangst? Det er jeg ikke sikker på... Måske en dyrehealer var et mere nærliggende valg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet reiki healing på mig selv uden effekt (og det var ellers en dygtig/ anerkendt en), så jeg har ikke meget fidus til et.

Når du taler om seperationsangst/ eller decideret afhængighed er det så fordi hunden ikke er trænet i at være alene fra hvalp?

Smilla kan heller ikke lade mig gå på wc alene. Jeg har tænkt på at starte i det små med at sætte en børnegitter op f.eks imellem computerrummet (hvor jeg indimellem sidder :engel: og hvor hun altid ligger lige ved mine fødder) og stuen. På den måde vænner hun sig i det små til at være på afstand af mig men kan stadig se mig. Er det ikke helt forfra du skal træne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet reiki healing på mig selv uden effekt (og det var ellers en dygtig/ anerkendt en), så jeg har ikke meget fidus til et.

Når du taler om seperationsangst/ eller decideret afhængighed er det så fordi hunden ikke er trænet i at være alene fra hvalp?

Smilla kan heller ikke lade mig gå på wc alene. Jeg har tænkt på at starte i det små med at sætte en børnegitter op f.eks imellem computerrummet (hvor jeg indimellem sidder :engel: og hvor hun altid ligger lige ved mine fødder) og stuen. På den måde vænner hun sig i det små til at være på afstand af mig men kan stadig se mig. Er det ikke helt forfra du skal træne?

vi fik ham da han varnærmere 4mdr, totalt udsultet , underærnæret og ja, i det hele taget misrøktet...(ved ikke om man kan sige det på dansk ;))

og han er sådan set top trænet. kan også sagtens ligge i et andet rum (hvis han får besked på at blive)

Og hvis det er manden der går fra ham, og ikke mig, er det noget helt andet at komme hjem til, en hvis jeg går fra ham.

og vi gør det på akkurat den samme måde. men bølle er mest knyttet til mig da jeg går hjemme. (først sygemeldt, nu barsel)

De sidste par mdr har vi haft begyndt helt på nyt med hjemme alene træning, og det har gået sådan rimelig, indtil det bare lige plutslig har gået helt tilbage igen...

og selvom jeg altså går på barsel, skal jeg ud af huset et par gange om dagen aligevel... og tagerjeg hammed i bilen er problemet det samme når jeg går fra ham...

Vi føler vi har prøvet alt...

nu skal vi snakke med en om reiki, eller healing.

også må vi tage den derfra...

Han er virkelig den perfekte familie hund. men jeg er bange for han aldrig lærer at være alene...:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi fik ham da han varnærmere 4mdr, totalt udsultet , underærnæret og ja, i det hele taget misrøktet...(ved ikke om man kan sige det på dansk ;))

og han er sådan set top trænet. kan også sagtens ligge i et andet rum (hvis han får besked på at blive)

Og hvis det er manden der går fra ham, og ikke mig, er det noget helt andet at komme hjem til, en hvis jeg går fra ham.

og vi gør det på akkurat den samme måde. men bølle er mest knyttet til mig da jeg går hjemme. (først sygemeldt, nu barsel)

De sidste par mdr har vi haft begyndt helt på nyt med hjemme alene træning, og det har gået sådan rimelig, indtil det bare lige plutslig har gået helt tilbage igen...

og selvom jeg altså går på barsel, skal jeg ud af huset et par gange om dagen aligevel... og tagerjeg hammed i bilen er problemet det samme når jeg går fra ham...

Vi føler vi har prøvet alt...

nu skal vi snakke med en om reiki, eller healing.

også må vi tage den derfra...

Han er virkelig den perfekte familie hund. men jeg er bange for han aldrig lærer at være alene...:roll:

Hvor er det bare synd for jer. :ae: Det er fint I vil prøve med noget alterntivt, jeg ved ikke hvad der egner sig til dyr. Håber sådan I finder ud af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke en dyt på den slags. Ejheller x-telepater, div. hviskere og alt andet i dén dur.

Jeg gjorde det nærmest til en sport for år tilbage, at "fange" bedrageren.... Det lykkedes mig ikek at finde én eneste der kunen fortælle mig andet end hvad der med blot få minutters anvendelse af internettet kunne findes på mig i forvejen, elelr hvad man med bare et minimum af menneskekendskab og gætteri kunne have fortalt mig.

Og så fandt jeg det urkomisk at der heller ikke var én eneste af dem der havde med dyr at gøre, der fortalte mig at den hund der var adfærdsproblemer med, faktisk var død... Morbidt? Måske.... men dét burde de jo som healere og telepater og hvad ved jeg sørme da kunne fortælle mig.

Men hvis man tror på dén slags, så skal det da nok have en effekt af en slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også det er mega hårdt...

for inderst inne vedjeg athvis dette ikke fungerer,må vi finne et nyt hjem til ham...

håber der er nogen flere der ude der har erfaringer med alternativ behndling:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke en dyt på den slags. Ejheller x-telepater, div. hviskere og alt andet i dén dur.

Jeg gjorde det nærmest til en sport for år tilbage, at "fange" bedrageren.... Det lykkedes mig ikek at finde én eneste der kunen fortælle mig andet end hvad der med blot få minutters anvendelse af internettet kunne findes på mig i forvejen, elelr hvad man med bare et minimum af menneskekendskab og gætteri kunne have fortalt mig.

Og så fandt jeg det urkomisk at der heller ikke var én eneste af dem der havde med dyr at gøre, der fortalte mig at den hund der var adfærdsproblemer med, faktisk var død... Morbidt? Måske.... men dét burde de jo som healere og telepater og hvad ved jeg sørme da kunne fortælle mig.

Men hvis man tror på dén slags, så skal det da nok have en effekt af en slags.

Jeg tror daikkemin troen på sagen hjælper på min hund.. hehe.. men altså jeg er villig til at prøve alt...

dessuden har jeg set hvad en healer har gjort med en hest.. og det var en hest jeg kendte godt, og den var totalt psyk... men damen kunde bare kommunikere med hesten...hehe..

havde heller ikke den store tro på det før jeg såg det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er generelt meget åben for alternativ behandling, men i jeres tilfælde ville jeg nok bruge pengene på at få hjælp fra en dygtig adfærdsbehandler (f.eks. fra http://www.paff.dk) i stedet for en healer...

Prøve evt. Irene fra http://www.hundeliv.dk - det er Ninjamor herinde fra, og udover at være en yderst kompetent adfærdsbehandler, gør hun det også i det alternative, hvis man er til den slags.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil bare fortellejer at vi har fået en helt anden hund...

han har i dag været hjemme alene i 2 timer, uden at så meget som have rørt noget saom helst, og heller ej skidt, gøet eller noget som helst...

tro det eller lad være..

men jeg er nu ihvertfall en endnu lykkeligere hunde ejer en jeg var før.....

Link til indlæg
Del på andre sites

han har i dag været hjemme alene i 2 timer, uden at så meget som have rørt noget saom helst, og heller ej skidt, gøet eller noget som helst...

tro det eller lad være..

Hvor dejligt at det virker :5up:

Og altid rart at man kan blive lykkeligere :blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:ja, det er simpelthen fantastisk.... jeg er så glad...

fordeter sjældent han skal være længe alene, men nu ved jeg at jeg kan forlade ham et par timer uden at få stress...

ej, hvorerdetbare utroligt.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

tro det eller lad være..

Det lyder da skønt. :5up: Var det efter, at han fik reiki healing?

Link til indlæg
Del på andre sites